2021-11-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Ja nu får du nog läsa mitt inlägg en gång till.

Hållhake: Ja om man vet vad en hållhake är för något, så förstår ju vem som helst att E hade en hållhake på L efter att L lämnade lägenheten i april. Hon hade ingenstans att ta vägen efter det. Hon letade efter en ny lägenhet, men hade inte hittat någon efter vad jag förstod när jag läst.
Hållhaken han hade är då: "Gör det, eller stick".
Förstår du nu vad en hållhake är?
Jag har aldrig skrivit att "hon har skrivit en bok". Jag skrev att jag har hört att hon skrivit en bok och att jag ska undersöka detta. Vad som finns i denna bok vet jag ju självklart inte.

Så återigen, det är du som far med osanningar när du påstår en massa, påstår att folk har sagt en massa m.m.
Suck, att du bara orkar.
Ok. Då förstår jag vad du menar... Men hon har genom sina dåliga val själv satt sig i en dålig situation
2021-11-09, 13:55
Medlem
Jaha, så då fick det bli en proklamation nummer fyra:
Jag angriper inte alls alla här I tråden bara för att de "inte tycker" som jag. Om jag "angriper" någon här så är det för att den går i försvar för mörderskan Lydia genom att t ex postumt anklaga Emil för att han inte slutade filma och därigenom indirekt intar ståndpunkten att Emil hade sig själv att skylla för att han blev mördad.
Såna inlägg finns i denna tråd.
Såna inlägg gillar inte jag.

Proklamation nummer fem:
Det är inte alls synd om mina väninnor. Det har hänt att nån har träffat "en alldeles underbar man" fast vi har sett igenom hans "underbarhet" och därför avrått från fortsatt dejtande. Då blir alla nöjda. Utom karlsloken..

(Sorry för offT i och med nummer fem)
2021-11-09, 13:58
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nu blir ju inte soc inkopplat pga att Lydia är en sån fantastiskt mamma.

Och hennes barn ville ju inte ens vara hos henne - läs Kimmos vittnesmål igen. Står mycket nyttig info där om hur Lydia betett sig. Och det redan för flera år sen.
Hade varit mycket intressant att höra M säga sitt. Men är väl knappast nåt man vill bli känd för - jag som slapp undan en iskall mördare.

Vet du ens NÄR och VARFÖR soc kan bli "inkopplat"???

Om du sedan fortsätter nästa mening.......därför att det var SÅ MYCKET BRÅK där, i huset i Bålsta med E. Det verkar ju som att det INTE varit så mycket bråk i bostaden med Ls man FÖRE E, då Ls barn var där, de större bodde väl där också.

Det står ingenting om hur L "betett sig", det står om hur L och Ks relation var!
2021-11-09, 13:58
Medlem
Citat:
Ja nu får du nog läsa mitt inlägg en gång till.

Hållhake: Ja om man vet vad en hållhake är för något, så förstår ju vem som helst att E hade en hållhake på L efter att L lämnade lägenheten i april. Hon hade ingenstans att ta vägen efter det. Hon letade efter en ny lägenhet, men hade inte hittat någon efter vad jag förstod när jag läst.
Hållhaken han hade är då: "Gör det, eller stick".
Förstår du nu vad en hållhake är?
Jag har aldrig skrivit att "hon har skrivit en bok". Jag skrev att jag har hört att hon skrivit en bok och att jag ska undersöka detta. Vad som finns i denna bok vet jag ju självklart inte.

Så återigen, det är du som far med osanningar när du påstår en massa, påstår att folk har sagt en massa m.m.
Suck, att du bara orkar.
Vilka osanningar har jag farit med?
Berätta?
2021-11-09, 14:02
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Han har hela tiden sagt att han har hållhake på henne! Och om han inte kan förklara vad han menar är det mest skitsnack.
Vad vet du om flashback som inte jag vet?

Nej, det är en annan skribent här i tråden som kände E på ett eller annat sätt, som hävdar att E tyckte om att ha hållhakar på folk! Vet inte om det inlägget är kvar, det kan ha städats bort av moderator, men du kan ju leta.
2021-11-09, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det är en annan skribent här i tråden som kände E på ett eller annat sätt, som hävdar att E tyckte om att ha hållhakar på folk! Vet inte om det inlägget är kvar, det kan ha städats bort av moderator, men du kan ju leta.
Läs hans inlägg igen! Svenne tjatar om det hela tiden
2021-11-09, 14:05
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Mammor har ett ansvar att inte skaffa barn med fel män? Säger du det till alla mammor som skiljer sig från män som misshandlar dom? De kvinnor som bor ihop med en man som blir en alkoholist? Män som bedrar dom?

Du är inte lite fräck du, direkt elak. Du måste må riktigt jäkla dåligt som du håller på. Angriper alla som ej tycker som du, beter dig som en diktator härinne. Utöver det, berättar du att Lydia är en dålig mamma, du känner ju inte henne utan går bara nu på det som hänt. Var hon en dålig mamma tidigare? Alla människor kan hamna snett här i livet. Man vet inte vad framtiden alltid bär med sig.
Har hon ägnat sig åt mord och alkohol hela sitt liv? När hon väntade sina barn, vet du vad du ens skriver och anklagar henne för?

Du som är så perfekt, hur kommer det sig då att du dagligen sitter härinne och öser ur dig hat och påhopp mot alla som ej delar din åsikt? Hur har du ens tid? Du är en nedlåtande människa mot andra och du är helt blind för hur du beter dig mot andra. Usch, för mobbare som dig! Stackars dina väninnor om de råkar träffa fel man.

Precis, bra skrivet!
2021-11-09, 14:09
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Läs hans inlägg igen! Svenne tjatar om det hela tiden

OffT:

Möjligen för att du tjatar och frågar om och om igen! Han svarar ju bara på ditt tjat!

Ett klart tecken på att du inte förstår syftet med Flashback!

OnT:

Det ÄR en helt annan skribent som kommer med den uppgiften, ursprungligen!
2021-11-09, 14:10
Medlem
Citat:

Och hennes barn ville ju inte ens vara hos henne - läs Kimmos vittnesmål igen. Står mycket nyttig info där om hur Lydia betett sig. Och det redan för flera år sen.
Hade varit mycket intressant att höra M säga sitt. Men är väl knappast nåt man vill bli känd för - jag som slapp undan en iskall mördare.

Nu får du sluta ljuga EmmeLee. Det står klart och tydligt att barnen inte ville vara i Bålsta, för L och E bara bråkade enligt den ena dottern.
Och som sagts tidigare i tråden, så krävs det inte mycket för att man ska få soc inkopplat. Mig veterligt blir dom väl alltid inkopplat i ärenden där par ska skiljas och där det finns barn. Kan även vara så i detta fall, jag vet inte.
Man hade ju önskat att soc blev inkopplat i Bjärred fallet, men det blev dom aldrig, och se hur det slutade!
2021-11-09, 14:13
Medlem
Citat:

L har ju de facto aldrig mördat någon- förrän nu. Trots att hon ägt vapnen i många år och haft män som misshandlat henne. Trots att hon haft samma störningar/diagnoser.
Senast redigerad av Remark 2021-11-09 kl. 14:15.
Medlem
Citat:
Vilka osanningar har jag farit med?
Berätta?

Ja du far med osanningar när du även håller med om sådant som inte stämmer exempelvis.
Och eftersom du även inte kan se vad en hållhake är för något, så ber jag dig ödmjukast att läsa på om vad en hållhake är för något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
OffT:

Möjligen för att du tjatar och frågar om och om igen! Han svarar ju bara på ditt tjat!

Ett klart tecken på att du inte förstår syftet med Flashback!

OnT:

Det ÄR en helt annan skribent som kommer med den uppgiften, ursprungligen!
Vrid och vänd du
Du är bara tröttsam

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in