2021-11-08, 19:30
Medlem
megacoolmans avatar
Kommunisten Nooshi Dadgostar.
Man ser det på hennes sätt att uttrycka sig, och på blicken.
Helt skruvade utspel sysslar hon med också.
Hade hon suttit i maktposition så hade hon skickat alla oliktänkande till Gulag utan dröjsmål.
Citera
2021-11-08, 19:50
Medlem
dialektikers avatar
Mikael Nordfors https://sv.wikipedia.org/wiki/Mikael_Nordfors allas vår analdoktor, är psykopat.
Jag garanterar.
Han är extremt manipulativ.
Foliehattar som inte har träffat honom i verkligheten, tycker ju att han verkar trevlig i sina youtube-kanaler, på vaken.se osv
Jag har även träffat honom i verkligheten.
Ryser.
Citera
2021-11-08, 19:51
Medlem
RobertoSavianos avatar
Allmänt känt är väl att han Torkel är psykopat.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2021-11-08 kl. 19:56.
Citera
2021-11-08, 19:54
Medlem
Daniel Kindberg före detta ordförande i Östersunds FK, han ljuger och manipulerar folk på ett extremt skickligt sätt och Östersund nedan är bara ett exempel och hans bok vittnar väl också om att han är psykopat.
https://www.anno1904.se/daniel-kindbergs-personlighet-gav-ofk-aran-men-blev-ocksa-dess-fall/

sen har vi en annan som är given också och det är Runar Sögaard manipulerande skitstövel som inte dra sig för att för försöka lura av en 3åring dess lördags godis.

Åsa Waldau att man själv påstår att man är kristibrud borde ju räcka men det stannar ju inte där

lyckas manipulera en församling,misshandla, frysa ut folk och tvinga folk till enorma personliga donatationer och sen sitta och snyfta i tv om att man själv är ett offer.

Garanterat 3 av Sveriges mest kända psykopater, alla ser sig själv som offer trots all jävla dynga dom ställt till med.
Citera
2021-11-08, 19:54
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Ett litet påpekande: Bara för att en person är för eller sympatiserar en särskild politisk inriktning behöver den inte vara psykopat.
Bulletins trippelmördare har en död fisks blick. Djupt obehaglig.

Precis så är det och då ögonen har varit upp i tråden så är det bra om det kommer fram hur en psykopats blick är. En död fisks blick.

Fredrik Reinfeldt(M) Helt oemottaglig för andras argument.
Annika Strandhäll(S) En opportunist ut i fingerspetsarna
Morgan Johansson(S) Inget påverkar honom. Skrattar åt brottsoffer.
Annie Lööf(C) Gaslightar hela befolkningen. Visserligen en egenhet som narcissister har men i Annies fall är det exceptionellt.
Fredrick Federley(C) Inte ens en seriepedofil rubbade hans värld.
Abir Alsahlani (C) En av Annies förtrogna. Agerar i skymundan men i intervjuer kommer psykopatvibbarna fram.

Och ja dom är överrepr i politiken.
Senast redigerad av densistasovjet 2021-11-08 kl. 19:59.
Citera
2021-11-08, 20:09
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Tomas von Brömsen är riktigt kall och rå, det vet jag av erfarenhet efter att ha mött honom på Hagas gator.
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2021-11-08 kl. 20:59.
Citera
2021-11-08, 20:10
Medlem
Imagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen

Reinfeldt däremot ger mig rysningar på riktigt. Han ser ut som en sån som skulle kunna skära halsen av dig utan att rynka på pannan för att du har en annan åsikt utan att känna dig men samtidigt börja hata dig för att du råkade bloda ner hans skor.

Det är en riktigt obehaglig jävel.

He he, underbar beskrivning.
Citera
2021-11-08, 20:28
Medlem
dialektikers avatar
Stig Bergling (visserligen död 2015) spionen, var väl psykopat va?

Och en namne till honom (utan att hon är släkt) Linda Bergling (systrarnas Graafs mamma) henne litar jag inte en sekund på. Möjligen att ni inte skulle klassa henne som psykopat här i tråden men det är absolut ingen jag skulle vilja umgås med.

Andreas Lundstedt är också en som det kryper i kroppen för mig om jag skulle vara tvungen att umgås med honom. Kanske inte psykopat, men jag skulle fasen inte lita på honom. Vissa kändisar ger ett extremt obehagligt intryck.
Citera
2021-11-08, 20:34
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Joakim Jockiboi Lundell är för mig en riktig psykopat, han är beredd att med hela sin flock av barn gå över lik för att tysta någon som på något sätt utmanar hans position på youtube. Han skyr inga medel och med sin enorma följarbas mer eller mindre styr han svenska youtube.
Citera
2021-11-08, 21:00
Medlem
Tegnell såklart ta sådana beslut och se folk dö som flugor. En normal man hade gått sönder av stressen, men för honom att se folk dö som flugor är enbart ett jobb. Människor liv är endast siffror. Men tvättäkta psykopater har vi gott om i Sverige, framför allt i orten, noll empati men ett enormt fokus på pengar
Citera
2021-11-08, 21:06
Medlem
Annie Lööf och Reinfeldt!

Klassiska tecken på att vara psykopater.
Citera
2021-11-08, 21:15
Medlem
Den här tråden bevisar bara en enda sak, och det är att folk inte har en aning om vad en psykopat verkligen är. 99% av förslagen är inte bara dåliga utan direkt skrattretande.

Reinfeldt är väl den som kommer närmast. Att förstöra ett helt land utan att blinka och inte visa någon som helst ånger är väl i princip definitionen av psykopati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in