2021-11-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Elvira skriver på sin Instagram att hon är allvarligt sjuk och inlagd på sjukhus.

Någon som vet mer?

Samtidigt är Simon på en weekend i Norge. Om min partner varit allvarligt sjuk och inlagd hade inte fotbollshelg känts så viktigt.

Citera
2021-11-07, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
präktig som haft trekant? Inte många som testat det med två killar samtidigt.
Inte många som haft trekant? Vilken värld lever du i? Sverige är ett av de mesta lösaktiga länder som finns, nästan alla jag känner har legat runt som kaniner. Trekanter är inte så ovanligt
Citera
2021-11-07, 22:22
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okoktpasta
Samtidigt är Simon på en weekend i Norge. Om min partner varit allvarligt sjuk och inlagd hade inte fotbollshelg känts så viktigt.

Han dejtar ju Rebecka istället nu. Kanske just därför Elvira mår dåligt och är inlagd på sjukhus.
Citera
2021-11-07, 22:25
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Var inte hon redan utslagen när han var på besök? Hur träffades de där?

Nathalie började med Tinder när hon kom hem efter att ha blivit utslagen, och då råkade hon få syn på brodern där, och de hade matchat, stod det.
De hade då dejtat ett tag, och Simon hade då blivit lite irriterad, tydligen.
Efter några månader rann det ut i sanden.

För mig låter det som att båda ville testa på livet som ”två ö-kändisar går på dejt” e dyl 😂
Citera
2021-11-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn

Men varför följer dom inte varandra på instagram om dom nu dejtar?
Citera
2021-11-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Han dejtar ju Rebecka istället nu. Kanske just därför Elvira mår dåligt och är inlagd på sjukhus.

Vad finns det för källor på detta förutom fb?
Citera
2021-11-07, 23:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hon kanske är inlagd pga hjärtesorg?
Citera
2021-11-08, 00:23
Medlem
Nån som vet när tv4 play släpper avsnitten?
Klockslag typ 😂
Citera
2021-11-08, 00:41
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannkakan123
Nån som vet när tv4 play släpper avsnitten?
Klockslag typ 😂

02.00
Citera
2021-11-08, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Definera gifta ned sig? Jag pratar inte om någon tusenlapp hit eller dit utan stora skillnader.

Vet du någon manlig fritidsledare, busschaufför, löneanställd hantverkare eller butiksbiträde som är tillsammans med en kvinnlig läkare eller jurist tex? Ett förhållande där mannen tjänar 25 000 i mån I lågstatusjobb och kvinnan tjänar 80 000 i högstatusjobb? Jag har ALDRIG hört talas om eller stött på något liknande.
Hur många kvinnor tjänar ens 80 000+, gör ju inte en vanlig jurist eller läkare heller. Har en kvinnlig bekant som är jurist och ihop med en väktare, iofs är dock hans föräldrar mer "lyckade". Hon är från enkla arbetarförhållanden och rätt vänster, kan ha en viss inverkan.
Citera
2021-11-08, 03:17
Medlem
såg nyss tjejerna avslöjar allt… måste vara shilera som åker härnäst av sebastians tjejer???
Citera
2021-11-08, 03:18
Medlem
calina85s avatar
"Vem får sista rosen av Sebastian och Simon i Bachelor 2021? Så här släpps de sista avsnitten under finalveckan av Bachelor i TV4. Under finalveckan släpps avsnitten, ett per dag, i TV4 Play och C More. Avsnitten blir tillgängliga 02:00 på sändningsdagen.".
Så. Skippa tv4play och kolla på cmore om ni kan då de släpps samtidigt. Dock står det att TAA bara släpps på tv4play av nån anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in