2021-11-07, 22:36
Avslutad
Ingen som har nämnt Robert Aschberg? Kanske är för farligt förresten ”Trolljägaren”
Citera
2021-11-07, 22:37
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Annie Lööf är ett perfekt exempel. Du ser det i hennes ögon direkt
Ja, både Annie Lööf och Fridolin ger starka psykopat-vibbar. Båda av dem känns jävligt falska, drar sig inte för att manipulera och ljuga - och när man tittar i deras ögon så är det ingen där. Det är helt tomt och känslolöst.

Jag tror att Sveriges parlament har haft oproportionerligt många psykopater på sina stolar, om man jämför med andra yrken. Den typen av personer söker sig ju givetvis till sådana positioner, men just riksdagen känns väldigt överrepresenterad.
Citera
2021-11-07, 22:39
Medlem
Uppstrutsigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Gollum tack den var suverän.
Min liknelse över dåren psykopaten A L är givetvis Alfred E Neumann från Svenska Mad.
USCH! Läskigt likt henne! Det måste vara hon när hon va liten och korthårig. Och gollums ögon på det
Citera
2021-11-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Johanna Möller, nu var hon ju inte per se "känd" sen tidigare men ändå.

Var det hon som knullade flyktingbarn och fick en att döda hennes far?
Citera
2021-11-07, 22:40
Medlem
Sätt gärna poäng på psykopterna från ett till tio.Tio är värst,Reinfeldt får 5 poäng för den oerhörda förstörelse han gjorde med passlös invandring 2015 och skrotade försvaret.
Citera
2021-11-07, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Ja, både Annie Lööf och Fridolin ger starka psykopat-vibbar. Båda av dem känns jävligt falska, drar sig inte för att manipulera och ljuga - och när man tittar i deras ögon så är det ingen där. Det är helt tomt och känslolöst.

Jag tror att Sveriges parlament har haft oproportionerligt många psykopater på sina stolar, om man jämför med andra yrken. Den typen av personer söker sig ju givetvis till sådana positioner, men just riksdagen känns väldigt överrepresenterad.

Jag kände en lokal politiker som hade fått flyt i karriären men fick avgå efter att han ströp en taxichaffis påväg hem från krogen. Jag tror politiker generellt är rätt kalla.
Citera
2021-11-07, 22:43
Medlem
Kolla på ögonspråket. Ser dom stirrande genomborrande men samtidigt känslolösa och kalla och tomma och personen håller blicken stadigt och blinkar knappt när personen tittar i andras ögon kan det vara en psykopat. Kolla efter kändisar som har en sådan blick.

Annika Strandhäll
Magdalena Andersson
Lööf
Jan Emanuel
Bush Thor

bl a
Senast redigerad av whamy 2021-11-07 kl. 22:49.
Citera
2021-11-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Har inte Robert gått ut med att han är bipolär?
asperger
Citera
2021-11-07, 22:51
Medlem
Agitatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Kalle Moreus är en annan het kandidat.

Iskall och kalkylerande med en blick av helvetesflammor. Ingen man skulle vilja möta i en mörk gränd direkt.
Citera
2021-11-07, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Har inte Robert gått ut med att han är bipolär?
Jonas Inde har
Citera
2021-11-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppstrutsig
Thåström? Dags för dig att plombera Vindunken för ikväll hör jag.

Bert Karlsson och Travis scott!

Så du tycker att Thåström har en jämn och stabil personlighet? Sluta röka på……
Citera
2021-11-07, 23:09
Medlem
Henrik Johansson från "inte rasist men" ger verkligen psykopat vibbar.
Detta baserar jag på intrycket han ger under de intervjuer och debatter han har medverkat i och inte på hans aktivism.
Han känns verkligen som fel människa att ha som frontperson om man vill värva aktivister inom politik osv.

En annan person är Paolo Roberto - har tyckt att han verkar oerhört osympatiskt ända sedan han klev in i rampljuset.

Leif GW tror jag kan vara lite psykopat även om han är värd att hyllas.
Ett skäl till varför han är så oerhört skicklig på det han pysslar med kan ju vara att han är bra på att se från mördares perspektiv.
Hade han inte även planer på att mörda sin mamma i sjuårsåldern?
Hur som helst - fascinerande och älskvärd karaktär.
Senast redigerad av cutcut1337 2021-11-07 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in