2021-11-06, 16:30
Medlem
Har sett 20 min av avsnitt 1. Ser fram emot resten och ska se hela serien. Än så länge inget att klaga på angående handlingen. Men - mask- och perukbudgeten måste ju vara tidernas mest omfattande? Åtminstone i en produktion som varken förefaller vara humor eller barnprogram. Rekord i orörlig ansiktsmuskulatur och stelsprayade hårhjälmar. Påminner om nåt ur mupparna!
Citera
2021-11-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Mycket bra serie. Robert Gustafsson gör en mästerlig insats som Stig Engström.
Jag tror säkert du kan ha rätt. RG var strålande i Det som glöms i snö. Måste bara vänja mig vid den överväldigande ansiktsformen först.
Citera
2021-11-06, 16:48
Medlem
Robert Gustavsson tror att Stig Engström är mördaren. Jag delar hans uppfattning. Vi kommer aldrig att få hela sanningen.
Citera
2021-11-06, 17:03
Medlem
AltaretRestess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Är filmen PK och full med inkvoterade negrer eller är den verklighetsbaserad?

Verkar rätt fritt från sådana element hittills, har sett några avsnitt. En svartmuskig taxichaffis är med i första avsnittet men det känns knappast konstigt, vissa hade ju hunnit komma redan på den tiden. Det är i varje fall inga svarta skådisar för vita roller eller några andra sådana dumheter.

Tycker serien är bra hittills. Var dock till en början övertygad om att det var en komedi p.g.a Gustafsson, lite roliga inslag och Persbrandts översminkade ansikte. I övrigt intressant och bra kvalitet.
Citera
2021-11-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Robert Gustavsson tror att Stig Engström är mördaren. Jag delar hans uppfattning. Vi kommer aldrig att få hela sanningen.

Nu glömde du väl ett 'inte' på ett ställe?
Citera
2021-11-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irengodhet

Nej, Robert Gustafsson ändrade sig veckan före Netflix premiären.

Herr Gustafsson vill promota serien så klart. Money, money, money.
Citera
2021-11-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Nej, Robert Gustafsson ändrade sig veckan före Netflix premiären.

Herr Gustafsson vill promota serien så klart. Money, money, money.

Ojdå, jaha, det hade jag missat. Det jag läste var att han själv hade sett en massa walkie-talkie-män den kvällen. Serien var lättsmält men sevärd. Vill se om dokumentären om SE igen (SVT?), nån som har nån länk?
Citera
2021-11-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irengodhet
Nix pix kompis ! Läs på vad RG sagt.
Citera
2021-11-06, 17:17
Medlem
XtraXs avatar
Nämns Looptroop terroristerna någonstans?
Citera
2021-11-06, 17:47
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Palme-mordet var ett teatermord. Han flydde landet samma kväll. Det går liksom inte att köpa att två kulor som avfyrats från en sådan revolver hittas odeformerade, en av dem ovanpå en snöhög och den andra bakom en pelare vid tunnelbanenedgången dagen efter trots att de finkammat platsen innan. Blodet ser knappast ut som blod heller, snarare Falu-rödfärg. Går att rada upp hur mycket som helst. Allt är en stor lögn.
Samtidigt i ett annat universum är kulorna för skadade för att kunna kopplas till ett specifikt vapen.
Jag har ingen aning om vilket universum som är det rätta.
Citera
2021-11-06, 17:51
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nämns Looptroop terroristerna någonstans?

Den va oväntad
Citera
2021-11-06, 18:02
Medlem
Va det inte så till o med att Robert Gustafsson befann sig på samma bio som makarna Palme den kvällen o såg filmen Bröderna Mozart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in