2021-11-06, 01:58
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ja jeg har selv vurdert det slik mange ganger, men andre ganger så tenker jeg at det slettes ikke behøver være TH som står bak dette.

Hvordan ser du for deg at saken hadde utviklet seg om det var TH som hadde blitt sporløst forsvunnet?
Citera
2021-11-06, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Da kunne man jo bare kidnappet han da, like sporløst som man tilsynelatende har fått til med AEH.

Hvis man var så innmari sint på TH, liksom.

Javel. Ikke at jeg helt forstår hvordan det skulle være den ulitimate hevnen. Men du kan kanskje utdype hva du tenker her?
Citera
2021-11-06, 02:01
Medlem
Citat:
Hvordan ser du for deg at saken hadde utviklet seg om det var TH som hadde blitt sporløst forsvunnet?

At Fru Hagen hadde, sammen med barna, gjort alt som stod i deres makt for å få han hjem i god behold.
Citera
2021-11-06, 02:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja jeg har selv vurdert det slik mange ganger, men andre ganger så tenker jeg at det slettes ikke behøver være TH som står bak dette.

ja men hela sättet det är gjort indikerar att det finns någon som känner TH lika bra och inte minst lika länge som han själv gort men utan att ha något hämndmotiv mot TH, däremot mot AEF...
Citera
2021-11-06, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja men hela sättet det är gjort indikerar att det finns någon som känner TH lika bra och inte minst lika länge som han själv gort men utan att ha något hämndmotiv mot TH, däremot mot AEF...

Kanskje ikke nødvendigvis like lenge, men bra ja.
Citera
2021-11-06, 02:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Javel. Ikke at jeg helt forstår hvordan det skulle være den ulitimate hevnen. Men du kan kanskje utdype hva du tenker her?

Hvorfor gå omveien om kona, hvis det er TH som er målet?
Citera
2021-11-06, 02:12
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Kanskje ikke nødvendigvis like lenge, men bra ja.

det finns länkar till alla som har haft något emot TH i hela hans liv i det här fallet, om han hade en lärare i grundskolan som TH kände sig orättvist behandlad av så är det något i det här fallet som länkar till läraren vi bara inte hört talas om det än...
Citera
2021-11-06, 02:13
Medlem
Citat:
Fordi det er veldig spesifikt i forhold til hvordans hans mor døde av hjerteinfarkt, når han var 13 (?) år, mens hun var ute og hentet ved.

Og hvis den er lagt ut, eller forlatt, med vilje, samtidig som TH peker den ut som noe som for han betyr at han trodde AEH hadde fått hjerteinfarkt i løpet av dagen.... Vel...

Hvem andre ville vite hva bakhonet ville illustrere?

Ukjent tragedie rammet Tom Hagen

Lenge før Tom Hagen havnet på rikinglistene, ble gutten med tolv søsken fra et småbruk på Hadeland rammet av et dødsfall som formet ham seinere. Historien om drapssiktede Hagen er en norsk klassereise.

https://www.dagbladet.no/nyheter/ukjent-tragedie-rammet-tom-hagen/72458222
Citera
2021-11-06, 02:16
Medlem
Citat:
Hvorfor gå omveien om kona, hvis det er TH som er målet?

Si det. Det vet vel kun de som eventuelt planla et drap på kona hans i hevn og av eventuelt andre grunner.
Citera
2021-11-06, 02:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Si det. Det vet vel kun de som eventuelt planla et drap på kona hans i hevn og av eventuelt andre grunner.

Hvorfor kunne man ikke gå etter TH selv?
Citera
2021-11-06, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det finns länkar till alla som har haft något emot TH i hela hans liv i det här fallet, om han hade en lärare i grundskolan som TH kände sig orättvist behandlad av så är det något i det här fallet som länkar till läraren vi bara inte hört talas om det än...

Hvem vet, men kanskje litt søkt.
Citera
2021-11-06, 02:24
Medlem
Citat:
Hvorfor kunne man ikke gå etter TH selv?

Tenker du som i å drepe han eller kidnappe han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in