Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Nej gör inte det, rösta SD. Långsiktigt så är det viktigaste att SD blir så stort som möjligt, och det är positivt med färre partier. Åker KD ur så får M och SD alla de rösterna i valet 2026 så de är bara bortkastade i ett val. Som vänstern hade bortkastade röster i FI 2014 men 2018 fick de tillbaka dem. Om M och KD kan få egen majoritet 2026 är det värt 4 förlorade år där de vänsterliberala fortsätter att förlora röster. Man skall inte rädda kvar skitpartier i riksdagen på grund av taktik, oavsett block. De förstör bara det block de är med i. Sosseblocket är bättre utan MP och L. SD-blocket är bättre utan KD och L. Jag tror faktiskt en regering med S men utan MP och L inblandade är bättre än en regering med M där L och KD skall förstöra allt.
4år till med massinvandring går inte.. Landet är ju redan på väg att gå under.. Vi kan fan inte vänta till 2026 o ta in 400.000 negrer o araber till... Negrer o araber är oerhört skadliga. Nu tror jag att Magdalena Andersson har lite mer ruter i sig än den jävla idioten Stefan Lövfen, och är nog kapabel till att fatta att ekonomi och rättssamhälle kommer gå fullständigt åt helvete om vi fortsätter i samma spår.. Problemet är nog inte Magdalena, mer C, MP och alla vänsterkärringar i S.. Man får nästan känslan att det finns fler dårar bland S vänsterfalang av kvinnor, än va det finns i V.. Märkligt nog har jag inte hört några fullständiga idiotutspel från V sen Noshi tog över.. Måste säga att det är starkt gjort att hålla dårarna i schack.. S lär få ett jävla internbråk nu på stämman, även om de flesta står bakom Magdalena..
Arbetarna V.S hbtq/feminist/rödstrumpe dårarna i partiet..
Arbetarna vill ha utbyggd kärnkraft, minskad invandring, utvisning av multikriminella och höjda pensioner.... Den andra sidan vurmar för dårskap..