2021-11-03, 02:17
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Riskanalysen är redan gjord och resultatet är att vi vaccinerar. Riskerna med att inte vaccinera sig överstiger riskerna med att vaccinera sig. Det är odiskutabel fakta.

https://amp.svt.se/nyheter/inrikes/studie-ovaccinerade-loper-11-ganger-hogre-risk-att-do-i-covid-19

Kan du skicka framtidskällan som du använder dig av? Det finns en anledning varför det är ett provisorisk vaccin. Ingen vet vad för långtidsbiverkningar man kan få. Svaret kan dröja upp till 20 år.
Citera
2021-11-03, 04:53
Medlem
Idag ber vi till gud att sossen dör i covid19 och sonar sina brott mot mänskligheten, amen.
Citera
2021-11-03, 05:02
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Först små försöken publicerades 1989.

Wow, snacka om att Donald Trump ljög när han sade "Operation Warpspeed", eftersom att vaccinerna skapades 1989 redan.
Citera
2021-11-03, 05:05
Medlem
Vilket/vilka sprutor har Ekström fått? En dam i hennes ålder borde väl behöva minst tre sprutor för att betraktas som fullvaxxad.
Citera
2021-11-03, 05:58
Medlem
varfors avatar
Men var hon dubbelvaccinerad på riktigt? Eller hade det gått 4.Mån+ sedan sista?
Citera
2021-11-03, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Det vet man inte säkert, experimentet är väl över om 20 år. Då vet vi hur många som kommer lida av biverkningar/döden.
Givetvis. Men det sannolika är att slutsatserna kommer vara hur många liv som räddats och hur mycket resurser antivaxxandet kostat i form av akut covidvård och långcovid.

Egentligen borde alla erbjudas vaccinet eller kontrollerad dos av viruset. Bara få det överstökat.
Citera
2021-11-03, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisgod
GP skriver:
"Utbildningsminister Anna Ekström har insjuknat i covid-19 trots att hon var dubbelvaccinerad. Nu uteblir hon från partiets kongress som äger rum i Göteborg den kommande helgen, där Magdalena Andersson väljs till partiledare.

”Det stämmer, utbildningsministern är fullvaccinerad och följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer”, skriver hennes pressekreterare i ett SMS till statstelevisionen.

Ekström har varit drivande i att vaccinera skolelever, med hänvisning till att vaccinet skyddar mot sjukdom och möjliggör för skolorna att hålla öppet.

Man kan säga att hon får äta upp sina egna ord här eller smaka på sin egen vaccin or whatever..., vad krävs egentligen innan en politruk som Ekström erkänner att fel begåtts? Att elever börjar dö av hjärtmuskelinflammation?

https://www.gp.se/nyheter/sverige/utbildningsminister-anna-ekstr%C3%B6m-s-sjuk-i-covid-19-1.58326595

Katastrof!!

Vad i hela friden ska vi ta oss till nu?!
Citera
2021-11-03, 06:39
Medlem
Silvernés avatar
De dubbel vaccinerades pandemi
Citera
2021-11-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men vaccinet skyddar ju inte mot sjukdom?

Hade hon jobbat på en skola istället för minister så hade hon i teorin kunnat smitta ner alla lärare och elever.

Hon är ett levande bevis på att vaccinet är en falsk illusion.

Det går inte heller att säga att sjukdomsförloppet blir lindrigare för hennes del tack vare vaccinet eftersom det är omöjligt att jämföra.

Det blir tydligare nu när de måste hitta på nya mutationer för att få fler att vaccinera dig.
Vanliga influensor som man kan vaccinera sig emot muterar ju också men ändå hjälper vaccinet på mutationerna.
Att folk inte förstår att det ligger en hund begraven i Corona vaccineringen.
Varför är det så svårt att rå på Corona mutationerna när vanligt vaccin tar hand om dessa?? Jag har ringt runt och frågat mig för men INGEN kan förklara för mig varför covidvaccinet inte hjälper mot mutationerna när vanligt förkylningsvirus hjälper mot dessa.
Kan någon ge mig ett svar på detta är ni fan inte dåliga.
Dags för er som bara skriver i vaccintrådarns att gadda ihop er och ge mig ett ärligt svar.
Citera
2021-11-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det blir tydligare nu när de måste hitta på nya mutationer för att få fler att vaccinera dig.
Vanliga influensor som man kan vaccinera sig emot muterar ju också men ändå hjälper vaccinet på mutationerna.
Att folk inte förstår att det ligger en hund begraven i Corona vaccineringen.
Varför är det så svårt att rå på Corona mutationerna när vanligt vaccin tar hand om dessa?? Jag har ringt runt och frågat mig för men INGEN kan förklara för mig varför covidvaccinet inte hjälper mot mutationerna när vanligt förkylningsvirus hjälper mot dessa.
Kan någon ge mig ett svar på detta är ni fan inte dåliga.
Dags för er som bara skriver i vaccintrådarns att gadda ihop er och ge mig ett ärligt svar.

Kanske får man ett ökat skydd med vaccin?

Men vad gäller influensavaccin får man ju oftast ta det på nytt varje år.
Citera
2021-11-03, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Jag tog mitt redan för 5mån sen. Inget har hittills hänt mig varken mig eller någon jag känner

Hur dum kan du egentligen vara?
men är du säker?
Citera
2021-11-03, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Du lever verkligen i en jävla bubbla! Kom ut i verkligheten för fan!
komma ut i verkligheten och ta mord vaccin med er? nej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in