2021-11-02, 22:03
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nica85
E ni på riktigt när ni tror att Nina sitter o myser med någon som Dumle?
En journalist ska skildra verkligheten, inte skriva om sina egna åsikter. Men det fattar ju inte ni era dumma troll.

Nej det är bara du och hon är som dumma i huvudet. Det är inte att skriva om verkligheten att låta en irakisk gruppvåldtäktsman sitta och vräka ur sig vad som helst ut sig i en stor dagstidning - och dessutom skriva "sympatiskt" om att han önskar en rapp-karriär och ett familjeliv med glorifierande bilder där han får visa sina tatueringar. Blev du tappad som liten eller?

När ser vi artikeln om Hagamannen och dennes drömmar om en rappkarriär då? Eller du, varför inte låta Änglas våldtäktsman och mördare få ett glorifierat porträtt? Kanske Breivik vill ha ett? Eller multivåldtäktsman Atheer as-Suhairy, den så kallade Alexandramannen?
Eller de afghanska mariannelund-våldtäktsmännen som våldtog en svensk kvinna så svårt att hon inte kunde gå med Hedayat Rahmati i spetsen?

Vore inte det fint?

Dina dumma jävel. Hycklare. Var bara tyst och kör upp ditt troll-epitet i arslet.
Senast redigerad av Cryotecher 2021-11-02 kl. 22:07.
Citera
2021-11-02, 22:04
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Ja antagligen. Tycker du att det hade varit synd om han inte fått gratisreklam för sin rap-karriär eller?

Nej. I min värld kan han brinna i helvetet. Det är påhoppen på Nina jag tycker är onödiga.

Det är ju knappast en image av en gruppvåldtäktsman som Mehdi vill förmedla heller. Ingen tycker att besinningslöst kvinnovåld är coolt. Gangsters är däremot tufft enligt många. Han fick sin reklam och blev ett härligt ansikte utåt för asylinvandringen ändå.
Citera
2021-11-02, 22:07
Bannlyst
Hon ville göra en intervju med en gängkriminell, nån från dödspatrullen.
Hon fattade att han inte ville svara på frågor om en grov våldtäkt.
Så valet var att intervjua aset lr inte alls 🤷🏻‍♂️
Då valde hon och expressen att göra intervjun utan att nämna våldtäkten, inga konstigheter.
Man kan ju inte påstå att han gjorde reklam för sig själv lr gängkriminaliteten.
Bra reklam för SD, jag har inga problem med att dom visade upp en mördare, en inavlad blatte.

Sen har uppgiften om hans grova våldtäkt ändå spridit sig på sociala medier, så inte många som missade det.

Bra gjort av expressen 👮🏽‍♀️👏✌️🇸🇪

PS: Let’s go Brandon 😂🇺🇸✌️
Citera
2021-11-02, 22:20
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Då valde hon och expressen att göra intervjun utan att nämna våldtäkten, inga konstigheter.
Man kan ju inte påstå att han gjorde reklam för sig själv lr gängkriminaliteten.
Bra reklam för SD, jag har inga problem med att dom visade upp en mördare, en inavlad blatte.

Sen har uppgiften om hans grova våldtäkt ändå spridit sig på sociala medier, så inte många som missade det.

Ska man se det från den ljusa sidan, vet ju varenda jävel att han är en gruppvåldtäktsman nu. Förutom de som inte hänger på internet överhuvudtaget.
Citera
2021-11-02, 22:23
Medlem
laxkaviars avatar
Bonniers shabbos goya. Sådana som henne som leder till sveriges undergång.
Citera
2021-11-02, 22:27
Avslutad
Tänk våra äldre skattebetalare som byggt landet och nu får läsa detta usch!
Citera
2021-11-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Vad jag menar är att det alltid är nån som skriver ”du borde straffknullas” typ. Vilket oavsett vad du tror är helt kontraproduktivt

Allting är kontraproduktivt när det gäller att "diskutera" eller försöka omvända extremister och jag kan se att hon är en på videon som är länkad ovan.
Citera
2021-11-02, 22:30
Medlem
https://www.flashback.org/t2452909p21

Är det grova våldtäkten i tråden ovan som mörkades av Expressen-journalisten?
Citera
2021-11-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Tänk våra äldre skattebetalare som byggt landet och nu får läsa detta usch!

Eh det är de äldre som har banat väg för mer eller mindre alla problem i världen, om vi ska ta det basala så har de levt över sina tillgångar och förbrukat merparten av jordens naturresurser på en generation eller två. De kommer trilla av pinn innan de ser det slutgiltiga resultat av det de orsakat, det är yngre som får lida- död åt boomers.
Citera
2021-11-02, 22:38
Medlem
ViscountMontys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86

Vad jag inte fattar är följande: Varför inte bara säga till gangstern att man inte kommer skriva om våldtäkten, men sedan göra det ändå? Vem ger sitt ord till en orm, liksom?
Citera
2021-11-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Nej. I min värld kan han brinna i helvetet. Det är påhoppen på Nina jag tycker är onödiga.

Fast blir det ändå inte lite märkligt när man ser samma Nina fullständigt gå i taket över att fulla killar på en Finlandsfärja vill bjuda ut henne och nu när hon verkligen har ett fullblodssvin framför sig låter honom posera så att hans liv och gärning får en så glamorös inramning som bara går?
Citera
2021-11-02, 22:45
Medlem
HRTs avatar
Att man låter det här kräket komma till tals överhuvudtaget .
Att man inte säger vad aset har gjort är väl i linje med PK godhets hjärta symboler och kramar.
Skjuta, och kriga är OK o babbla om men inte kanske Sveriges värsta gruppvåldtäkt.
Den enda trösten i detta är att han med all sannolikhet blir ihjälskjuten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in