2021-11-02, 19:57
Medlem
Hans tjej var i Amsterdam pga att einar hade hot o pris på sitt huvud, einar skickade henne till Amsterdam för han ville inte att hon skulle vara där om nåt hönde honom
Citera
2021-11-02, 19:58
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Hörde i en intervju med Einar nånstans att han bodde på Södermalm.

Men, var han noga med att påpeka, han växte upp i stenhårda Enskede Dalen..

Vet folk som växt upp hur bra som helst i villa områden men det kvittar egentligen ingen vet ju vad som händer inne i huset? Det finns gott om narcissistiska föräldrar/släktingar som inte borde uppfostra barn sen söker säg alltid barn till likasinnade barn.

Du är bara svartsjuk för att du inte har några riktiga vänner som hade ställt upp för dig förutom att backa och ringa polis.
Citera
2021-11-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag tar in vem som helst för o komma fram sanningen!
Hon kunde lätt berätta Till mördarna var ligger lägenheten innan hon åkte sen tog det några dagar tills de hitta han o gjorde planerna!

Människor har gjort mycket för pengar o alla brudar e inte änglar!
Så om du vill tänka med hjärta hitta annat ställe här vi tar upp allt!

Hans tjej var i Amsterdam pga att einar hade hot o pris på sitt huvud, einar skickade henne till Amsterdam för han ville inte att hon skulle vara där om nåt hönde honom
Citera
2021-11-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Och flera menar att låten spelades in lååångt innan Dara dräptes. Samt voi är mer regel än undantag numera så texten säger egentligen ingenting.

Einar skriver jo selv at han påbegynte låten i Spania på høsten og har et opptak av det her. :https://www.instagram.com/p/CN-qqWXpLrv/

Ikke vet jeg om det er vanlig at rapgangsterne i Sverige dreper brødre og stikker på VOI og lager musikk ut av akkurat det..
Citera
2021-11-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag håller med, det är mycket troll och allmänt skitsnack i tråden. Det är höstlov (?) nu så det förklarar varför det är mycket troll hittills.

Du har ju dock bara skrivit två inlägg i denna tråd, så du kan väl isåfall bidra med att försöka höja kvalitén i tråden?

Folk som i princip aldrig skriver i tråden men som sedan kommer in och klagar på kvalitén i tråden bidrar precis lika lite som trollen.

Tänker inte smutsa ner denna tråd ytterligare genom att inte ha något konkret så jag låter det vara.

En grej som de flesta har missat och som inte har ställt frågan är vem är personer som har tagit fotot på Dumle, Adel, Einar och Z.E. vid sjöstaden som cirkulerar?
Citera
2021-11-02, 20:03
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3

Jag tycker det negativa intresset på hans flickvän släppas. Hon har känt Nils sedan barndomen och de har varit ett par sedan 15-årsåldern. Ni måste förstå att han med stor sannolikhet kan ha blivit hennes livs kärlek. Hon lider nog något enormt just nu, all respekt till henne.
Citera
2021-11-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ll52DxjLSwo

Här tycker jag att man hör N.i.l.s. Jag tror att han talade helt annorlunda i sällskap av sin mor, flickvän och svenska vänner. Hans brytning var hans image som rapartist.
Han pratar väl ungefär likadant där. Eller menar du att han hade ännu värre brytning annars?
Citera
2021-11-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Här har han ingen brytning utan pratar helt normal svenska:

https://youtu.be/QGbZrurEYTE
Det gör han väl ändå inte. Han låter nästan likadan som Sebbe Staxx i den intervjun.
Citera
2021-11-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag tycker det negativa intresset på hans flickvän släppas. Hon har känt Nils sedan barndomen och de har varit ett par sedan 15-årsåldern. Ni måste förstå att han med stor sannolikhet kan ha blivit hennes livs kärlek. Hon lider nog något enormt just nu, all respekt till henne.
Ja exakt, men han skickade sin tjej till Amsterdam för de hönde mycket i Stockholm ,han var under hot o hade pris på sitt huvud. Han ville inte att hon skulle skadas eller vara där om nåt hönde han
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreaTurnsRed
Tänker inte smutsa ner denna tråd ytterligare genom att inte ha något konkret så jag låter det vara.

En grej som de flesta har missat och som inte har ställt frågan är vem är personer som har tagit fotot på Dumle, Adel, Einar och Z.E. vid sjöstaden som cirkulerar?

Le*s? Är väl den som saknas. Eller Leksell.

Men hur har det någon som helst vikt?
Citera
Medlem
Mest troligt är

Nisse backades av DP

HH genomgår en split.

Hälften av HH på väg in i DP och har stora planer på att göra musiken till ett mer seriöst ben av verksamheten.

Halva HH frontar DP/HH på NC, hot uttalas..

Nisse, Dumlee, Adel försöker lista ut med Spanien hur detta ska hanteras. HH skjuter Nisse.

Brott kommer sannolikt lösas på så vis som någon skrev och som Dumle sa, låt oss bara äta varandra.. Jag ger det 1 vecka tills någon med koppling till mordet plockas.

Är dock fortfarande nyfiken på vilka sorts brott Nisse kan tänkas begått, för allt jag förstått har han ej begått annat brott än att vara något av en skitunge som snackar mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreaTurnsRed

eller videoen fra restauranten som Dumla la ut på sin insta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in