2021-11-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Hehe vem fan tatuerar in en inköpslista på armen? typiskt vänstern
Helene Billgren var före Nina Svanberg.
Citera
2021-11-02, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Visste att jag sett den här reportern i ett annat galet sammanhang tidigare. En modern klassiker där hon ställer samma fråga ca 37 gånger:
Nina Svanberg på Expressen "förhör" Markus Andersson på Nya Dagbladet

En riktig medierobot.
Det är sällan man ser människor göra bort sig på den här nivån. Hon är verkligen övertygad om sin egen storhet. Det som upprör mest är nog att det är den här typen av journalister som dagstidningarna ger utrymme åt idag. Men jag tror det är en övergående fas som snart är ett minne blott. Nu börjar man inse att dessa personer gör mer skada än nytta. Men det här klippet var något av det skämmigaste jag har sett. Jag tror hon själv har ett alltför stort ego för att märka det själv.
Citera
2021-11-02, 18:43
Medlem
NemesisSwedens avatar
Förmodar att villkoret för intervjun var att den vedervärdiga våldtäkten skulle kallas 'övergrepp'. Dvs hon har inte med det att göra. Uppgörelse mellan ansvarig utgivare och aset 'Dumle'.
Citera
2021-11-02, 18:48
Bannlyst
Jag tycker folk är idioter som inte fattar att självklart skulle Dumle inte ställt upp på en intervju om expressen tänkt att skriva lr ställa frågor om hans grova våldtäkt.
Är det så svårt att fatta🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Citera
2021-11-02, 18:56
Medlem
AutonomCows avatar
För den som är intresserad har jag gått igenom allt som den där så kallade reportern Nina Svanberg inte har kollat upp om sin "gullepojke". Skicka dm om ni vill ha en zip med handlingarna.

Kronologi på den som Expressen skrev om som gjort lite "övergrepp" jadi jadi.

KRONOLOGI:

2012 juli
Våld eller hot mot tjänsteman, får en offentlig försvarare.

2021 juni
Uppskjuten villkorlig frigivning från Kriminalvården, då han inte skött sig.

2020 maj
Han får ersättning av staten, JK ger honom 65 755 kronor för att han satt frihetsberövad för medhjälp till mord utan att fällas.

2020 januari:
Kräver igen staten på pengar för att han suttit frihetsberövad utan att bli fälld. “Frihetsberövandet har åsamkat honom psykiskt lidande.“ Gäller att han blev friad för medhjälp till mord.

2019 september
Dömd för grovt vapenbrott
Dömd för narkotikabrott
Fängelse 2 år och 9 månader (Alltså mer än vad det kostade att gruppvåldta)

2019 juli:
Grovt vapenbrott, åtal
Narkotikabrott, åtal

2019 april:
Olovlig körning, åtal.

2019 februari
Inblandad i en omfattande narkotikadom Svea Hovrätt, rån etc 10 gärningsmän. Hans ärende flyttas till annat mål.

2018 november
Grovt vapenbrott framställan häktning.

2018 juli
Kräver staten på pengar, igen. För att ha suttit frihetsberövad “yrkar att Justitiekanslern ska tillerkänna honom ersättning för psykiskt lidande avseende frihetsberövande “
Gäller misstankar om rån, övergrepp i rättssak och grov stöld i tre fall, där de inte fällde honom.

2018 april
Dömd för häleri, grov vårdslöshet i trafik, olovlig körning (2 tillfällen) ringa narkotikabrott
Dömd för ringa narkotikabrott (50 å 50 kr)

2018 mars:
Våldsamt motstånd

2018 mars:
Misshandel stämning, “blodvite, svullnad, blånad, rodnad och smärta på kroppen och huvudet genom att sparka och slå X på kroppen och huvudet. (tre mot en, igen)

2018 maj
Dom, ringa narkotikabrott fälld. Frias från övergrepp i rättssak, grov stöld, rån.

2018 februari:
Flera fall av ringa narkotikabrott åtal underlåts.
Dopingbrott, åtal underlåts.
Ett fall av ringa narkotikabrott, åtal väcks.

2018 januari:
Åtal för en rad brott vid samma tillfälle: Två grov olovlig körning, rafffylleri, två ringa narkotikabrott, olovligt brukande etc.

2017 december
Okänd dom i Solna tingsrätt, målnummer B-3852-17
Dömd för narkotikabrott, fängelse 3 månader.

2017 oktober.
Narkotikabrott
Häleri, åtal

2017 augusti:
Olovlig körning, grovt, åtal.

2017 juli:
Medhjälp till mord, framställan

2015 april
Kräver staten på pengar för att han suttit frihetsberövad för grov stöld. “Frihetsberövandet har åsamkat honom psykiskt lidande.!” (detta är alltså EFTER den grova våldtäkten)]

2015
Dom försökt till våld mot tjänsteman, friad. Kastade en oöppnad läskburk mot en polis huvud.

2015 mars
Svea hovrätt slår fast att han ska dömas för grov våldtäkt.

2014 december
Dom grov våldtäkt.
Dom vapenbrott, ringa
Frias från medhjälp till grov våldtäkt
För detta får han 2 år och 6 månader

“hon nämnde en källare och en kolonistuga och att hon tvingats gå med på ”deras villkor” eftersom hon fått en pistol mot munnen. “
“Vid niotiden på morgonen blev hon upphämtad av sin pappa utanför källaren, kraftigt blödande.”
Samtidigt som han döms för grovt vapenbrott är han stämd för ytterligare ett ringa vapenbrott.

2014 oktober
Dom, fängelse 10 månader för grov stöld

2014 november
Grov våldtäkt, åtal
Medhjälp till grov våldtäkt, åtal
Vapenbrott, ringa brott, åtal
Grov stöld, dagboksblad Svea hovrätt

2014 september:
Grov stöld, åtal. Och även stämning. Med okänt antal gärningsmän tvingat sig in i en killes bostad, tog kassaskåp etc.
Ringa narkotikabrott, åtal underlåts.

2014 maj
Dom försök till grov misshandel, grov vårdslöshet i trafik, grov olovlig körning, rattfylleri, obehörigt avvikande från trafikolycksplats, ringa narkotikabrott. Påföljd: Skyddstillsyn.
Han påstår att DNA på airbagen från honom hamnat där av en slump, på förarplatsen. Tingsrätten tror honom inte och dömer. Han körde bilen “utom rimligt tvivel”.

2014 juni
Försök till grov misshandel, dagboksblad Svea hovrätt

2013 december:
Grov vårdslöshet i trafik, grov olovlig körning, åtal.
Rattfylleri, grov olovlig körning, ringa narkotikabrott.
Grovt brott, försök till misshandel då han försöker köra på en polis – som avger varningsskott för att undvika att bli påkörd, stämning

2013 april:
Misshandel, åtal
Dom, grov stöld, olovlig körning, hemfridsbrott (påföljd ungdomstjänst 90 timmar)

2013 mars
Grov stöld, stämning. Trängde sig in i en bostad.
Misshandel, stämning (3 mot 1)

2013 februari
Ringa narkotikabrott, stämning

2012 oktober:
Olaga intrång, åtal.
1995:
Grov stöld, åtal.

Att Nina Svanberg är reporter är över mitt förstånd. Var det inte hon som bölade över en gummikula med när hon klädde ut sig i militärkläder? Är dock Expressen som gör fel här som anställer sådana här klantarslen.
Citera
2021-11-02, 19:07
Medlem
F.Hansens avatar
Typisk rabiat vänsteraktivist som Zaida Catalan, utsätter sig själv också för risker som Zaida, kommer antagligen sluta på liknande sätt.
Citera
2021-11-02, 19:23
Medlem
Hegamons avatar
Jag känner igen stilen som Nina har. Den brukar innehas av personer som har problem med ständigt inre ångest och katastroftänkande. Hon måste förmodligen göra saker konstant för att lindra sin ångest.

Jag förutspår platt fall för Nina, hon kommer omskrivas i samband med psykiatrisk vård.
Mycket märkligt beteende i utfrågningsklippet från tuben här: https://www.youtube.com/watch?v=whSJGz3-Q9M

Hon verkar tvångsmässig och har förmodligen mycket vanföreställningar.
Citera
2021-11-02, 19:26
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag känner igen stilen som Nina har. Den brukar innehas av personer som har problem med ständigt inre ångest och katastroftänkande. Hon måste förmodligen göra saker konstant för att lindra sin ångest.

Jag förutspår platt fall för Nina, hon kommer omskrivas i samband med psykiatrisk vård.
Mycket märkligt beteende i utfrågningsklippet från tuben här: https://www.youtube.com/watch?v=whSJGz3-Q9M

Hon verkar tvångsmässig och har förmodligen mycket vanföreställningar.

Vi får hoppas att din spådom går in. Människor som hon är skadliga för ett samhälle och bör hållas inlåsta.
Citera
2021-11-02, 19:39
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vi får hoppas att din spådom går in. Människor som hon är skadliga för ett samhälle och bör hållas inlåsta.

Jag skulle säga att hon inte ens är mänsklig. Hon är en produkt av vansinnig marxism och underliga genusteorier och har helt gått upp i rollen som NPC för sådant.

Personligen skulle jag bli mycket förvånad om det överhuvudtaget går att få ur henne en egenhändigt konstruerad tanke.
Citera
2021-11-02, 19:45
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Fast, i ärlighetens namn. Tror du att Mehdi hade ställt upp på en intervju och fått hela sitt ansikte utfläkt över hela Sverige om Nina hade skrivit detaljerna om gruppvåldtäkten? Var nog en förutsättning för att han skulle ställa upp.

Vi skiter väl för helvete i vad han tycker. Han är ju en irakisk gruppvåldtäktsman, en jävla bonde som inte hör hemma i Sverige.
Senast redigerad av Cryotecher 2021-11-02 kl. 20:01.
Citera
2021-11-02, 19:45
Medlem
En sån här tråd är varför forum som Flashback kommer förbjudas, för eller senare. Makten kommer aldrig kunna tillåta att medborgare synar, och klär av deras egna företrädare.
Citera
2021-11-02, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Typisk rabiat vänsteraktivist som Zaida Catalan, utsätter sig själv också för risker som Zaida, kommer antagligen sluta på liknande sätt.

Vore härligt och befogat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in