Citat:
Ursprungligen postat av
svennesanning
Ja jag förstår att du har svårt att förstå. Så du har det inte så lätt kan jag tro, vilket är synd om dig ju.
Jo, enligt lägenhetsinnehavaren var det Emil som ringde och hotade. Och ena sekunden säger du att han måste vara styrd, sen i nästa så är han cool lugn när han har ett vapen riktat mot sig. Du ser inte hur dumt det låter va.
Och enligt grannarna så hade Lydia blåklockor i samband med flytten, och då var hon med Emil och ingen annan som jag har förstått varje fall. 1+1 är vad jag vet och fått lära mig 2.
Och lånen var ju också något som hörde ihop med köpet av gården. Så inte några skönhetsoperationer på lån med andra ord.
Och är du verkligen så korkad, så att du i din fantasi inte kan se att Lydia kan ha vänner, ja då behöver du nog läggas in. Ja för då har du nog tusan gått in i väggen eller något.

Lasseliten har väl dessutom redan svarat på att han inte var någon som hon skulle haft vid sidan om någon.

Haha - alltså du är inte värd att svara nåt mer.
LasseLiten - som påstod att Lydia hade barnen på heltid , Aldrig Knarkat, inte hade nån kärleksrelation m Emil, inte hade sålt sex, inte hade några vapen , inte hade psykiska problem, inte var en dålig mamma.. osv osv
Alltså ni adidas riddare som krigar för en kallblodig mördare som laddade ett gevär med dubbla skott, siktade flera ggr och tillslut efter några sekunders siktande sköt och avrättade en annan människa. Ni är fan inte kloka ni heller.
Vi normala skulle inte ens kunna sikta på en annan person med ett oladdat vapen.
Vi normala skulle gått från huset vid 1 a gången vi blev ombedda. Lydia hade ju dessutom tjatat om att få vara på nån grej med kompisar, och påstår att E förbjudit . Hur trovärdigt är det - när man vägrar lämna bostaden fast man blir ombedd flera ggr.
Och hon har haft flera veckor på sig att flytta dina saker därifrån till ett förråd - om det var det hon önskat . Så igen - lögn på lögn