2021-11-01, 19:31
Medlem
Å där bytte jag👍
Citera
2021-11-01, 19:32
Medlem
Bra. Nu kanske tillräckligt många miljöpartister går över till s så mp åker ut nästa år.
De får gärna krydda lite med klimatfascism också så är saken biff.
Citera
2021-11-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
De har väl antagligen skrivit en motion, men
jag skulle bli förvånad om den antas.
Jag tror allt för många begriper att det inte är
hållbart. Vi har stor arbetslöshet bland invandrare. Och arbetslöshet leder till sociala
problem, inte minst för människor som inte har språket. De har dubbelt så svårt som svenskar som blir arbetslösa. Vi borde ta hand om de vi redan har här innan det fylls på.

S borde nästan föreslå noll invandring, tills det ordnat upp sig

Nästan? De borde göra det för alla som inte är studenter och t.ex. högutbildade personer som faktiskt fått ett välbetalt jobb här.
Citera
2021-11-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Å där bytte jag👍
Lögnare.
Citera
2021-11-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tozinameran
Lögnare.
Lögnare? Hur kom du fram till det? Fan vad imponerad jag blev nu, berätta hur du gör för att se hur en okänd människa är lögnare 💪
Citera
2021-11-01, 20:04
Medlem
Ja det kunde man ge sig FAEN på , den Barnlösa Löven vill bli fadder år tredje värden det är därför han avgår och blir pappapledig och överrlåter hela resket åt skökan Magdalena och extremfeministerna
Citera
2021-11-01, 20:06
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
Sedan gnällde Strandhäll och Östros och nu har de ändrat sig. Tro och Solidaritet blir kvar med representant i verkställande utskottet och allt.

https://www.dagen.se/nyheter/2021/10/30/ingen-uteslutning-for-tro-och-solidaritet/

Har dom inte en adjungerande plats i VU ? Dom har rätt att yttra sig men har ingen rösträtt, liksom kvinnoförbundet.

Edit: kollade upp det nyss. Jo, det är så Tro och Solidaritet har rätt att närvara men inte rösta. Representanten heter Sara Kukka Salam, ordförande för T&S. VU har en hel drös av adjungerade medlemmar i VU som sitter med enbart som lyssnare/tyckare
Senast redigerad av Opaque 2021-11-01 kl. 20:08.
Citera
2021-11-01, 20:16
Medlem
Det kunde man gett sig fan på att det var 2 unga kvinnor varav ett köttmysterium som spyr ur sig sånt här.

Håll alla sosseröstare personligt ansvariga för vad som händer, vem det är, än när ni träffar på dem.
Citera
2021-11-01, 20:18
Bannlyst
Sossarna kan byta namn till qusling demokraterna.
Citera
2021-11-01, 20:24
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Vår feministiska regering visar sitt fula tryne, "De flyr från krig, fattigdom och förtryck".

Slutade läsa från aftonhorans artikel redan efter den meningen. Nej dessa migranter är här för ekonomiska skäl och åka på brottsturnéer. Det är bara att ta en titt på den växande brottsligheten som började öka år 2015 resten är historia.

Visst skulle vi inte ha ett nytt 2015 herr Löfven?
Citera
2021-11-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Har dom inte en adjungerande plats i VU ? Dom har rätt att yttra sig men har ingen rösträtt, liksom kvinnoförbundet.

Edit: kollade upp det nyss. Jo, det är så Tro och Solidaritet har rätt att närvara men inte rösta. Representanten heter Sara Kukka Salam, ordförande för T&S. VU har en hel drös av adjungerade medlemmar i VU som sitter med enbart som lyssnare/tyckare
Det visste jag inte att ToS inte har rösträtt.
Då kan det finnas hopp för att Margareta Andersson ändrar politiken.
Det är onekligen dumt att skapa konflikter med alla falanger i partiet med en gång.
Har Tro och Solidaritet ingen rösträtt så är det ju lätt att köra över dom.
Det går ju att rensa ut dom vid nästa kongress.
Ett hopp tänds igen, tecknen från källor inifrån partiet har pekat på en ordentlig kursändring med psrtiledarebytet.
Citera
2021-11-01, 20:33
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Bara bra dom kommer med sådana förslag, ju fortare försvinner dom från riksdan.

Var inte naiv och tro det, alla som kommer hit och får permanenta medborgarskap är hedanefter en livstidssosse tills de väljer att "pull the plug" och rösta igenom sitt egna sharia parti, detta kommer hända om 10-15 år, tills dess röstar de sosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in