Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Det står ingenstans i direkta ord. Men dom är inte gratis det tror jag alla vet. Hyran kunde hon inte betala. Det sår i fuppen viken sida kommer jag inte ihåg. Det trodde jag inte var så svårt att räkna ut.
Hon köper en hästgård som hon uppenbart inte har råd med "får sälja barnens djur". Men ändå så har hon pengar till tuttar. Hon prioriterar sitt utseende före barnen. Typiskt egocentriskt beteende.
Fast det kan väl vara så att någon annan betalat åt henne..?
Betalade inte heller min första op själv, nu betalade jag visserligen min del av hyran då, men ändå.
Mao så
har du ingen aning om vart pengarna kom ifrån och du vet inte heller om hon sket i hyran pga att istället betala nya tuttar? Uppskattar åtminstone att du svarar ärligt och inte kommer med en massa bortförklaringar som brukar vara praxis i liknande situationer här.
Och nej, jag sitter inte och ”försvarar” henne, men detta är ju ett bra exempel på hur något blir en trådsanning när en användare postar sitt inlägg i affekt.
Tror gör man i kyrkan.
Hon må vara en mörderska, men att hitta på något som inte är sant bara pga det höjer ju inte ribban på tråden direkt.
Tack för ditt svar och ha en fortsatt fin dag!