2021-10-31, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vad heter smutset på Instagram?

https://instagram.com/dumlee163?utm_medium=copy_link

Helt sjukt - kolla antalet följare man blir ju fan mörkrädd
Citera
2021-10-31, 02:48
Medlem
Mehdi Sachit är en parasit. Bara att kolla videon på honom med när han inte kunde sitta stilla och rörde på sig som en jävla pundare gav mig huvudvärk.

Jag är helt säker att denna människa snart lämnar jordelivet för en permanent resa till ett helvete som han gjort sig välförtjänt att ruttna i alll oändlighet.

Jag hoppas, hoppas så innerligt att han blir mördad illa kvickt. Jag har aldrig någonsin känt förakt för någon likt honom utan att träffat på smutset.

Mehdi, om du läser detta. Jag hoppas att din mamma blir pullad framför dig av den pistolen du skadade den stackars flickan med. Din smutsiga jävla sandneger.
Citera
2021-10-31, 07:36
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Alla människor har rätt till att vilja ha sex och sen ändra sig när det inte känns lustfyllt längre. Ingen förtjänar att bli våldtagen, och det är faktiskt synd om en tjej som är helt utlämnad och dessutom får underlivet skadat av en pistol. Din kvinnosyn och brist på empati är läskig, jag hoppas att du är väldigt ung och mognar med tiden.
Visst har du rätt, men tycker du inte det är relevant att åtminstone påpeka att den här tjejen visat jävligt dåligt omdöme genom att ge sig i lag med såna här typer? Om vi vänder på steken och tittar på t.ex. Göran Lambertz som satte på ett borderlinepsyko som han visste anklagat folk för våldtäkt till höger och vänster så tror jag de flesta kan hålla med om att han borde vetat bättre i alla fall.

Angående antalet följare och lyssnare. De måste vara köpta precis på samma sätt som DNs chefredaktör Peter Wolodarski gjorde på Twitter.

Varför den här Dumle får springa runt och hålla på som han gör i Sverige är en gåta. Han borde utvisas till Irak tillsammans med föräldrarna som uppenbarligen uppfostrat(?) en gangster.
Senast redigerad av Herostratos 2021-10-31 kl. 07:40.
Citera
2021-10-31, 08:30
Avslutad
Den här "Dumle" kanske skiter i allt.

För nerpundad och avtrubbad vem vet?

Tycker alla dessa tangentbordskrigare som sitter och hatar ska göra något åt saken istället.

Men det vågar man väl inte.
Citera
2021-10-31, 09:15
Medlem
Silltunnas avatar
Varför hade han en skyddsväst på sig under intervjun i den där konstiga källargången, för att sedan ta av sig västen efteråt. Regisserat av journalisten?
Citera
2021-10-31, 09:19
Medlem
416.5hps avatar
Så nu är det dags för musikkarriär? Blir det en duett med Humle?

https://youtu.be/b5GMjdM9RGM

Jag tror att Dumle från 1959 är bättre på musik än Dumle från 2021.
Citera
2021-10-31, 09:40
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Ja, han verkade helt avtrubbad i intervjun
Inget spelade nån roll
Småflinade bara ibland
Han är bara nerpundad och försöker leka cool och obrydd.
Citera
2021-10-31, 09:51
Medlem
Det verkar helt enkelt vara droger som orsakar detta. Som sagt säga vad man vill om alkohol, men saknar det gamla goda supandet svenska ungdomar sysslade med förr..resulterade sällan i mer än gruff, hederligt slagsmål och baksmälla. Droger är väl lika tabu som alkohol i islam. Står de kvar vid sin tro när de är kriminella? Islam har väl inte bikt som kristendom/katolisism?
Citera
2021-10-31, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Den här "Dumle" kanske skiter i allt.

För nerpundad och avtrubbad vem vet?

Tycker alla dessa tangentbordskrigare som sitter och hatar ska göra något åt saken istället.

Men det vågar man väl inte.

Man försöker nog..men blir hela tiden motarbetad av äldre medelklass fiina jornalister mm som glorifierar detta. En psykologisk förklariNg på detta tack?
Citera
2021-10-31, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Visst har du rätt, men tycker du inte det är relevant att åtminstone påpeka att den här tjejen visat jävligt dåligt omdöme genom att ge sig i lag med såna här typer? Om vi vänder på steken och tittar på t.ex. Göran Lambertz som satte på ett borderlinepsyko som han visste anklagat folk för våldtäkt till höger och vänster så tror jag de flesta kan hålla med om att han borde vetat bättre i alla fall.

Angående antalet följare och lyssnare. De måste vara köpta precis på samma sätt som DNs chefredaktör Peter Wolodarski gjorde på Twitter.

Varför den här Dumle får springa runt och hålla på som han gör i Sverige är en gåta. Han borde utvisas till Irak tillsammans med föräldrarna som uppenbarligen uppfostrat(?) en gangster.
Irakier är ofta ett hederligt folk, så tråkigt med nån som sprider en annan bild
Citera
2021-10-31, 10:21
Medlem
Master63s avatar
Jag kan bara hålla med. Utvisa honom tillsammans med föräldrarna, borde man göra med samtliga unga med invandrar bakgrund som begår brott!
Citera
2021-10-31, 10:48
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumle
– Anstalterna är Kalle Anka. Det är inga fängelser, anser Sachit om fängelsetiden.

Sanningen är väl den att hans vardag är så rutten att för honom spelar det ingen roll om han sitter i fängelse. Han får garanterat bättre mat där än på utsidan. Varmt och bekvämt. Ingen risk att bli skjuten heller, en risk som när det gäller den här snubben är högst reell när han är utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in