2021-10-30, 12:44
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
Inte nödvändigtvis. Vad har du sett liksom. ”Två negrer med rånarluva sköt en arab”
Ja grattis neger beskriver ungefär hälften av de gängkriminella och även utan rånarluvan är det tveksamt om du hade sett något av värde. Precis som kineser ser likadana ut ser sommelierer likadana ut. Väldigt svårt att beskriva närmare utseende om du inte intimt känner vederbörande. ”Jo han hade mörk hy och något stora läppar” grattis som sagt
Tror du de tänker som dig? Inte för att du verkar vara den skarpaste kniven i lådan, men jag tror de bara tänker "ey, han tittar på oss brorsan, klipp han". Sen går det ju faktiskt att ge ett signalement utöver hudfärg eller läppstorleken; kläder, längd, vikt, tatueringar, hårlängd, kroppsbyggnad, gångstil, röst, skor, färdmedel, färdriktning etc.
Citera
2021-10-30, 12:47
Medlem
DontWantWars avatar
Längesen jag såg en person som ser så emotionellt avtrubbad ut som denne '' Dumle '', blir ju inte direkt förvånad att han är kopplad till DP bara av att kolla på honom .
Citera
2021-10-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Tror du de tänker som dig? Inte för att du verkar vara den skarpaste kniven i lådan, men jag tror de bara tänker "ey, han tittar på oss brorsan, klipp han". Sen går det ju faktiskt att ge ett signalement utöver hudfärg eller läppstorleken; kläder, längd, vikt, tatueringar, hårlängd, kroppsbyggnad, gångstil, röst, skor, färdmedel, färdriktning etc.
Hur mycket av håret och tatueringarna tror du att du ser under deras heltäckande kläder med rånarluva hahaha. Nej vittnen är ofta riktigt värdelösa i sådana här fall och det tror jag de vet med tanke på hur de brukar utföra sina skjut-och-stick-kupper.
Citera
2021-10-30, 13:01
Medlem
Vilken äcklig horunge alltså!
https://samnytt.se/dodspatrullens-mehdi-dumlee-sachit-glorifieras-i-expressen-gruppvaldtog-flicka-blodig-under-pistolho t/

Om polisen i det här landet vill vinna lite respekt, skjut svinet och skriv av det som ett "gängmord".

Detta måste vara en av de största grisarna vi har i det här landet..

Och att Expressen låter han tala ut i media gör en spyfärdig.
Citera
2021-10-30, 13:01
Medlem
aaerligs avatar
Jävlar var dålig hans låt var Dåligt producerad och svag röst. Oklart om han ens skrivit någon text eller bara mumlar.

Och då menar jag i förhållande till annan svensk "gangsterrap". Inget fan men killen har ju ingenting på Einar om man tvingas jämföra.

Det blir ingen framtid inom musiken för killen. Död innan 30.
Senast redigerad av aaerlig 2021-10-30 kl. 13:03.
Citera
2021-10-30, 13:16
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
Hur mycket av håret och tatueringarna tror du att du ser under deras heltäckande kläder med rånarluva hahaha. Nej vittnen är ofta riktigt värdelösa i sådana här fall och det tror jag de vet med tanke på hur de brukar utföra sina skjut-och-stick-kupper.
Det var ett hypotetiskt exempel

Jag har inte bevittnat någonting sådant så jag kan inte ge dig ett hum om hur mycket av olika signum man lyckas snappa upp i en sådan situation.
Citera
2021-10-30, 13:19
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Jävlar var dålig hans låt var Dåligt producerad och svag röst. Oklart om han ens skrivit någon text eller bara mumlar.

Och då menar jag i förhållande till annan svensk "gangsterrap". Inget fan men killen har ju ingenting på Einar om man tvingas jämföra.

Det blir ingen framtid inom musiken för killen. Död innan 30.
Dyker upp maskerad med min bram
O det låter bara bap bap bap bap bam

Citera
2021-10-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, det är så vidrigt så man vill spy. Bilderna från FUP, på hennes genomblodiga kläder, får mig tårögd...
Ja men det är inget expressen bryr sig om. Cash är allt.
Våldtäkts-Hedi får snart Max speltid på P3. Han är rätt i tiden med rätt förortskänsla.
Citera
2021-10-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Längesen jag såg en person som ser så emotionellt avtrubbad ut som denne '' Dumle '', blir ju inte direkt förvånad att han är kopplad till DP bara av att kolla på honom .

En stor majoritet av de som lever den livsstilen brukar oftast ''neråt'' droger dagligen t.ex. brunt röka, tram, oxy, lyrica, vissa benzos för att bli emotionellt avtrubbade och fly från verkligheten och känslorna
Citera
2021-10-30, 17:45
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Vilken äcklig horunge alltså!
https://samnytt.se/dodspatrullens-mehdi-dumlee-sachit-glorifieras-i-expressen-gruppvaldtog-flicka-blodig-under-pistolho t/

Säger ju en hel del om vad det är för figurer som jobbar på expRGessen. Gangsters, hela bunten (städare och annan service personal undantagen).
Citera
2021-10-30, 17:59
Medlem
Varför inte betta max hur länge till han lever. Jag ger han max ett halvår till. Om han inte hinner bli inlåst för då överlever han längre.
Citera
2021-10-30, 18:00
Medlem
fan vad lyxigt han bor och klär sig. sofistikerat och bling bling rakt igenom! jag vill också bli gangsterrappare. bo lika flott och fixa musik som förändrar världen. cash money money!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in