Citat:
Vrf tar dessa avskum ”kriminella” på sig västar inför en intervju på bestämd plats med journalister? Och varför NÄR det ska fotas?! 🤦🏻♂️ Herre min skapare jag skäms.
Hur kommer det sig att han visar sitt ansikte och erkänner sin inblandning med ett kriminellt gäng som DP?! Borde inte det vara straffbart?
Vrf skriker den lilla transan ring Aina när han säg FTP o knulla Aina höger o vänster? (För att leka G så klart, innerst inne släcker du lampan gråter han och skriker efter just ”Aina” )
Vrf tar dessa avskum ”kriminella” på sig västar inför en intervju på bestämd plats med journalister? Och varför NÄR det ska fotas?! 🤦🏻♂️ Herre min skapare jag skäms.
Hur kommer det sig att han visar sitt ansikte och erkänner sin inblandning med ett kriminellt gäng som DP?! Borde inte det vara straffbart?
Vrf skriker den lilla transan ring Aina när han säg FTP o knulla Aina höger o vänster? (För att leka G så klart, innerst inne släcker du lampan gråter han och skriker efter just ”Aina” )
Det är noggrant regisserat. Journalist och fotograf sa till honom att ta med väst för effektfoto. De gav honom gratis reklamtid att sända mer eller mindre dolda budskap, Expressen upplät sig att bli megafon åt gäng som på blodigt allvar hotar döda varandra. Det finns ingen opartiskhet eller låta alla inblandade komma till tals. Det saknas helt pressetik.
Det är väl bara utomlands, närmast i Danmark, som det är olagligt att tillhöra kriminella gäng i sig?
"Ring Aina" är naturligtvis en efterhandskonstruktion för att bortförklara varför han själv inte gjorde det. Det finns inget samtal till 112 på hans telefon. Han är inte en person som under några omständigheter skulle ringa polisen. Jag tror också att D ligger bakom mordet på något sätt. Tyvärr har polisen inte kunnat visa det. Hoppas Expressenintervjun kan bidra med nya förhör. Tänk om något gott kunde komma ur idiotin.
För övrigt tror jag att ingen kunde inse hur stort detta kunde bli. Gäng, journalister är tagna på sängen. Det är inte en ursäkt, dock en förklaring till alla pågående stolligheter.