2021-10-21, 10:12
Medlem
Osiriss avatar
3-4 procent till ATH, kommer nog vilken dag som helst nu. Frågan är vad som händer sen, en hel del vinsthämtningar och kanske tillbaks till 3500 och under för att sedan ta nytt ATH innan jul?
Raul Pals drömscenarion vill man såklart se - ETH 40kUSD och BTC 400 kUSD denna cycle, hade ju varit kul, men vad tror ni realistiskt - end of year? End of cycle?

Positiva triggers - stora företag går live på Ehereum? Fler lånder tar in BTC som valuta?

Sen är frågan vad det finns för triggers för bred nedgång - generell nedgång på börsen - kommer det trigga mer kapital till crypto eller folk tar ut där också? Kina-oron, kan det sänka igen, eller överspelat?
Elon kanske slår till igen...
Citera
2021-10-21, 11:04
Medlem
Man kan tycka Paul är en meme om man vill, men han verkar vara en av rätt få som idag förstår att Ethereums troliga supply squeeze 2022 är det absolut sjukaste (fundamentalt värderingsmässigt) som hänt den här marknaden på.. eh.. någonsin, överhuvudtaget.
Citera
2021-10-21, 13:20
Medlem
Leastons avatar
1% ifrån all time high och price discovery, i skrivande stund.

5, 4, 3....
Citera
2021-10-21, 13:42
Medlem
Colosss avatar
Där var det nära ATH
Citera
2021-10-29, 03:26
Medlem
Ny ATH för ETH!
Citera
2021-10-29, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Ny ATH för ETH!

Tvärtemot vad många annars kloka kryptobedömare här i tråden prognosticerat.

"ETH är långsamt."

"ETH kommer att bli flippad av annan krypto."

Tack och lov så köpte jag in mig ordentligt i senaste dippen.
Citera
2021-10-29, 08:13
Medlem
Osiriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Tvärtemot vad många annars kloka kryptobedömare här i tråden prognosticerat.

"ETH är långsamt."

"ETH kommer att bli flippad av annan krypto."

Tack och lov så köpte jag in mig ordentligt i senaste dippen.

5000 coming up!
Citera
2021-10-29, 17:30
Avslutad
Ännu en ny ATH alldeles precis.
Citera
2021-10-29, 18:06
Medlem
Max Powers avatar
Typiskt. Jag som skulle sälja lite för att ombalansera portföljen vid 4400 usd (cert på Avanza). Missade börsens stängning med ett några minuter. Vi får se om jag får en chans till på måndag.
Citera
2021-10-29, 18:33
Medlem
Agitatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Typiskt. Jag som skulle sälja lite för att ombalansera portföljen vid 4400 usd (cert på Avanza). Missade börsens stängning med ett några minuter. Vi får se om jag får en chans till på måndag.

Bara att kliva på tåget igen broder, detta var bara en station på vägen mot toppen. Kursdubbling nästa år och sen fortsätter det!
Citera
2021-10-29, 18:39
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agitatze
Bara att kliva på tåget igen broder, detta var bara en station på vägen mot toppen. Kursdubbling nästa år och sen fortsätter det!

Nej nej, jag skulle sälja av lite för att balansera om. Ethereum tar för många % i min portfölj. Jag kommer fortsätta hålla mycket (för mig) eth.
Citera
2021-10-29, 20:13
Medlem
CommanderShepards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power

Och jag sålde av alla cert när den var på 331kr och tänkte köpa in mig igen vid en dipp men den kom aldrig. 😂 igår var lägst runt 340kr så jag tänkte idag att fuck it, lägger en köporder på 340 och hoppas jag får det då men icke då..

Vet inte när jag vågar köpa in mig igen eller om jag helt enkelt ska börja månadsspara i eth inför nästa år istället för tesla (som var planen innan det blir för dyrt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in