2021-10-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Finns redan namn, konspirationsidiot, helsvenska namn, inga ödelmänniskor, Prince Charles eller Jan Melin så långt ögat når

Det var som fan! Erkänner alltid när jag har fel vilket inte händer så ofta.

Vilka är de? Om de är häktade på sannolika skäl så är samtliga namn offentliga!

Jag är dock lite skeptisk då gruppvåldtäkter är ett invandrar"fenomen".
Citera
2021-10-29, 19:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsikten15
A.S som nämns från Sundsvall har en dom i Lexbase, men det var bara en fortkörning som bestridits pga nöd då han lärde en häst åka hästtransport.. så inget matnyttigt där.
Tror ingen är särskilt kriminell, bara porrskadade svennar med unken människosyn...
Citera
2021-10-29, 19:12
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Vice ordförande för Vänsterpartiet och Bollnäspartiet är kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Hmm, blandad kompott i umgänget tydligen, ingen beröringsskräck där verkar det som, stämmer vännerna in på de namn som dök upp i det PM som intermittentexplosiv fick?

Jo, namnet jag sökte på (Robin A.) hittade jag i det PM som intermittentexplosivitet hade fått.
Om det stämmer med med ovanstående om kvinnor som vice ordförande, så finns det väl bara en kvar...
En Fr*drik H*llberg (e).

Men det är bara ett antagande, men kollar man hans Facebook blir man kanske inte jätteförvånad...
Citera
2021-10-29, 19:12
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Nej ingen av dom är vän med varandra på fb, deras enda gemensamma nämnare hitills är husvagn/husbilar vilket får mig att tänka på fulla(fula) gubbar på en camping..

Ok, din teori är ju mycket plausibel så jag köper den tills vi får lite mer kött på benen, en campingfest som spårat ut rejält och det skulle ju kunna förklara varför det gått så lång tid innan de gripits, ryktena om vad som hänt började väl bli lite för kraftiga och det skulle inte förvåna mig om det inte finns film och bilder också.
Citera
2021-10-29, 19:14
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Jo, namnet jag sökte på (Robin A.) hittade jag i det PM som intermittentexplosivitet hade fått.
Om det stämmer med med ovanstående om kvinnor som vice ordförande, så finns det väl bara en kvar...
En Fr*drik H*llberg (e).

Men det är bara ett antagande, men kollar man hans Facebook blir man kanske inte jätteförvånad...

Bra spanat och jobbat, en annan användare hävdar sjukvårdspartiet, hur ser det ut i toppen på det?
Citera
2021-10-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utsikten15
A.S som nämns från Sundsvall har en dom i Lexbase, men det var bara en fortkörning som bestridits pga nöd då han lärde en häst åka hästtransport.. så inget matnyttigt där.
Hamnar man i lexbase för fortkörning?

Bollnäs är inte dalarna. Det tillhör hälsingland.
Citera
2021-10-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Det är inte så fantastiskt eftersom statistiken och forskningen visar att andelen svenskar som begår gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter är knappt mätbar.

Så liten sannolikhet att om de misstänkta är svenskar så borde våldtäktsanklagelsen ifrågasättas starkt.

Absolut men nu verkar det som att det jag misstänker dessutom stämmer i detta fall.

Om Politiker är inblandade (säkert fler än 1) så begriper väl även du att sannolikheten att det är massa somalier är försvinnande liten?

Ibland är det relativt enkelt att kunna dra egna slutsatser trots att det annars är mena-folk till 95% vid gruppvåldtäkter.
Citera
2021-10-29, 19:18
Medlem
tyson2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Vice ordförande för Vänsterpartiet och Bollnäspartiet är kvinnor.
vice ordförande i Bollnäs är kvinna, var hon med?
Citera
2021-10-29, 19:20
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Bra spanat och jobbat, en annan användare hävdar sjukvårdspartiet, hur ser det ut i toppen på det?

Tack Reimer!
Nä, jag tror någon yrar ordentligt för det finns bara en ledamot för Sjukvårdspartiet i Bollnäs, men däremot fem från SD och det namn jag nämnde råkar vara gruppledare för SD i Bollnäs.....
Citera
2021-10-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Hamnar man i lexbase för fortkörning?

Bollnäs är inte dalarna. Det tillhör hälsingland.

Ja om man förnekar brott så går det till domstol. 78km/h på 70-väg..
Citera
2021-10-29, 19:21
Medlem
MrTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 788578
Finns inget som får lättkränkta SD:ares små gubbkukar att stå så hårt än som när dom känner sig utsatta. Dom verkligen går igång på det, till den milda grad att dom fabulerar ihop scenarier som till sist blir post-sanningar.

Värt att notera är att överrepresentationen i brottslighet är sju procent bland alla politiskt valda SD:are. Dubbelt så högt som bland alla andra politiska partier och väsentligt över det svenska genomsnittet. SD:arnas domar är främst våldtäkt, sexköp, sexuellt ofredande, våld i nära relation, våld mot kvinnor och barn och misshandel.

Word. Klockrent!

Här i tråden lär det gissas vidare till måndag, då lär det väl gå att få tag på namnet på svinet. (oavsett partitillhörighet är det ju uppenbarligen ett svin)
Citera
2021-10-29, 19:23
Medlem
Vad står (e) för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här