2021-10-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Jag har svårt att tro att hon varit helt obrydd gällande sin son även om hon var/är alkoholist.

Ingen svenne med föräldrar som bryr sig slutar upp som gangsterrappare, ingen. Hur som helst jag förpestar tråden nog nu och det känns egentligen lite poänglöst- tack och hej.
Citera
2021-10-29, 16:00
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Jag är skeptisk till att någon av Einar eller Adel känner till den. Hur kan man som kändis inte förstå hur det ser ut, oavsett vad man personligen tycker om gärningen.

De borde ha vetat det absolut, och har pga sin publik ansvar att ta reda på vilka de syns med. Men gjorde de det?

Hur tänker du att de inte skulle känna till det? Låter helt orimligt enligt mig. Alla de umgås med måste ju pratat om det.
Citera
2021-10-29, 16:01
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Skärp dig för fan, jag har känt Nisse sen han var barn. Jag vet vad han har gjort men tycker ÄNDÅ att "polarna" verkar var skit.
Hur ska jag skärpa mig menar du?

Ja, jag tycker också att "polarna" verkar vara skit.

Knark är sällan bra för moralen. Det gäller hela ligan som diskuteras i tråden.

Nå väl;
Du har känt Nisse och hade gärna hämnats. Jag förstår.
Citera
2021-10-29, 16:01
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Varför skulle man vilja bidra för att lösa mordet på en jävla gangsterrappare när det finns oskyldiga som får sätta livet till? Nedu jag skulle eventuellt kunna bidra med pengar till att någon skjuter Dumle, där finns iaf ett incitament.

Vore rätt intressant ändå om typ 2000 personer gick ihop och sponsrade det du säger... undrar hur åklagaren hade gjort i det fallet mot de som sponsrat...
Citera
2021-10-29, 16:02
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Vem har sagt att han betalade tati för skydd sluta hitta på saker Einar har inte payat tati ett skit hur ska tati skydda Einar när han e från gbg

Kan vara trådsanningar
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Var du aldrig ute efter midnatt som tonåring? Vad hade du för tider? Försök se komplexiteten istället för att skylla på skitdetaljer som de flesta barn klarar av utan att bli mördare.

Man skulle kunna tro att vissa av er föds som bittra gubbar och hoppar över hela uppväxten.

Jo det var jag men tiderna förändras och mina tonåringar är inte ut de tiderna... de har skola dagen efter
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
OBS INNEHÅLLER!!

Malicious

https://www.virustotal.com/gui/url/25639966b3ef97635e50e51753e3ce77c198e112e8b4026bc8 c130b5c6ca4618?nocache=1

Nej, där är inget virus, har själv laddat hem filen. De flesta ggr man klickar för att ladda hem filer så kommer en annan sida upp, stäng bara ner den och klicka igen på anonfiles så får man upp spara fil.
Citera
2021-10-29, 16:04
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Ingen svenne med föräldrar som bryr sig slutar upp som gangsterrappare, ingen. Hur som helst jag förpestar tråden nog nu och det känns egentligen lite poänglöst- tack och hej.

Allt handlar inte om föräldraskapet när ungdomar hamnar snett, det kan finnas många faktorer bakom detta.
Citera
2021-10-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Hur tänker du att de inte skulle känna till det? Låter helt orimligt enligt mig. Alla de umgås med måste ju pratat om det.
Inte nödvändigtvis. Det hände för 7 år sedan, och jag är inte lika övertygad som er att man kollar upp alla man träffar i den världen.

Einar borde ha gjort det, och borde vetat bättre med tanke på att vi som följt skiten visste allt om Dumles historik innan de blev en grej.

Att han hängde med en känd goare med sin hotbild är mer anmärkningsvärt än att han är en våldtäktsman. Åtminstone Einar var nog helt naiv inför vem Dumle var.
Senast redigerad av erskungligahoghet 2021-10-29 kl. 16:16.
Citera
2021-10-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Allt handlar inte om föräldraskapet när ungdomar hamnar snett, det kan finnas många faktorer bakom detta.

Sluta nu, jag sa att jag inte skulle skriva mer men din dynga kan inte få stå oemotsagd, återigen ingen med föräldrar som bryr sig får som tolvåring sitta i en pundarkvart och filma det hela om kvällarna- det finns såklart många anledningar till att folk hamnar utanför samhället men det är helt enkelt någonting som inte sker med ens en halv förälder som bryr sig.
Citera
2021-10-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k6dQ09/var-med-nar-einar-skots-hade-rokt-en-joint

Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
De kan väl ha följt efter nån av dem dit, eller så har de hängt i kvarteret tills de dök upp. Det var ju ingen hemlighet precis var Nisse bodde.

Jag tror att det var Einar som höll i kniven o skadade killen allvarligt det skulle förklara massa saker
Citera
2021-10-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
De kan väl ha följt efter nån av dem dit, eller så har de hängt i kvarteret tills de dök upp. Det var ju ingen hemlighet precis var Nisse bodde.

Troligtvis inte, de visste. Annars hade de fått hänga där i dagar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in