Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
Du missförstår mej. Jag tror att rapporten är riktig, en invandrare (i medelsnitt) lönar sig inte, då hennen aldrig blir självförsörjande. Men slutsatsen då? Ska bara dom som är självförsörjande få bo i Sverige? Vad gör vi med alla offentliganställda som är beroende av bidrag för sin försörjning. Ska Annie Lööf utvisas?
Mike Ingves
Är du så dum som du framstår eller gör du dig dum för att kunna delta i diskussionen?
Vad har Sverige för ansvar för massa tärande människor från tredje världen som inte ens har asylskäl? Ska folk kunna ljuga sig till försörjning från svenska staten?
Tänk också på att de som kommit hit är medelklass eller t.om övre medelklass. Det kostar hundratusentals kronor att smugglas till Sverige med falska handlingar och påhittade historier.
SJÄLVKLART ska alla som inte ska vara här inte få stanna kvar. Behåller du gäster i ditt egna hem som vägrar gå hem, snor saker av dig, äter din mat osv. PMa gärna om du är så givmild. Jag kan ta hela ditt hem och alla fina tillgångar utan att ge dig ett piss om du är sugen. Du kan skicka dina nycklar och ett påskrivet kontrakt till en postbox jag hänvisar till i PM.
Lev som du lär nu. Inge dubbelmoral nu då tappar du ju ansiktet här på flashback.