Citat:
Ursprungligen postat av
Allchronix69
Att Dumle goat är fakta vid det här laget. Nu idag är jag t o m säker att Adel också vart med på det. Och det sägs ute i Västerort också. Hoppas få det bekräftat på något sätt så att alla kan se vilken snake Adel är.
Det finns ju ingen i den här tråden som vet nåt säkert. Att läsa dina inlägg får mig att tänka, denna där är the real deal. Du är tveklöst insatt i de kriminella nätverkens värld, du behärskar ortiska utan problem, du vet vilka som rör sig i och omkring gängen, dropar namn, känner till rapscenen. vet grejer om gängen och deras kultur som folk annars inte gör. Flera gånger jag tänkt om nån, du har aldrig känt nån som ens har koppling till gängen. Jag har en anhörig som hade det och vet lite mer än Sven Svensson.
Några få har ifrågasatt dig men du är ensam om att om och om igen intyga att
- Haval är oskyldig
- Dumle har goat, alltså varit medhjälpare till mordet
- Adel visste och nu att han antagligen var inblandad
- Vårbynätverket är främst ansvariga
- du inte kan säga för mycket utan att röja din identitet
- det är fakta på gatan
Men jag undrar varför? Du borde ju veta hur förbannat rädda alla är att gola här på fb, så som du gör.
VPN, TOR, oavsett, jag ser inte många inlägg som dina. Folk skrev att Dumle goat redan innan du gjorde det, så kommer ni med sanning eller rökridåer? Eller det som verkar enklast.
- Känner du ett samhällsansvar eller sympati med Nils och vill att folk ska veta?
- Lägger du ut fake news med flit?
- Kommer du bara med snack utan att egentligen veta?
Skulle vara j- intressant om snuten öppnade käften och om du hade rätt. Men frågan är om den här dödsskjutningen är så vattentät att sanningen aldrig kommer fram.
Tror inte det är små dumma kids som ligger bakom Ledare, de äldre, proffs teamwork, extremt välplanerat.
Jag skriver tror, vet ingenting,