2021-10-28, 18:01
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Sant. Tänker dock att vittnen och övervakningskameror borde ha sett något?
Hade du vittnat om du verkligen sett något av värde?
Citera
2021-10-28, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Dumle bor i Tensta men gör han det på riktigt eller bara är skriven där?
Han bor i Kungsholmen
Citera
2021-10-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Hade du vittnat om du verkligen sett något av värde?

Öppenbarligen har vittnena varit tysta eller inte sett något då det inte framkommit vem som högg.

Någon som vet vart på Nosh and chow knivdådet skedde? Toaletten på nedervåningen eller öppet vid baren?
Citera
2021-10-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Heter han verkligen Dumle? Som godiset?
Vettesjutton vad han heter egentligen skall Finnas i tråden någonstans. Men han kallar sig själv dumlee i alla fall
Citera
2021-10-28, 18:11
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Att Dumle goat är fakta vid det här laget. Nu idag är jag t o m säker att Adel också vart med på det. Och det sägs ute i Västerort också. Hoppas få det bekräftat på något sätt så att alla kan se vilken snake Adel är.
Det finns ju ingen i den här tråden som vet nåt säkert. Att läsa dina inlägg får mig att tänka, denna där är the real deal. Du är tveklöst insatt i de kriminella nätverkens värld, du behärskar ortiska utan problem, du vet vilka som rör sig i och omkring gängen, dropar namn, känner till rapscenen. vet grejer om gängen och deras kultur som folk annars inte gör. Flera gånger jag tänkt om nån, du har aldrig känt nån som ens har koppling till gängen. Jag har en anhörig som hade det och vet lite mer än Sven Svensson.

Några få har ifrågasatt dig men du är ensam om att om och om igen intyga att
  • Haval är oskyldig
  • Dumle har goat, alltså varit medhjälpare till mordet
  • Adel visste och nu att han antagligen var inblandad
  • Vårbynätverket är främst ansvariga
  • du inte kan säga för mycket utan att röja din identitet
  • det är fakta på gatan

Men jag undrar varför? Du borde ju veta hur förbannat rädda alla är att gola här på fb, så som du gör.
VPN, TOR, oavsett, jag ser inte många inlägg som dina. Folk skrev att Dumle goat redan innan du gjorde det, så kommer ni med sanning eller rökridåer? Eller det som verkar enklast.
  1. Känner du ett samhällsansvar eller sympati med Nils och vill att folk ska veta?
  2. Lägger du ut fake news med flit?
  3. Kommer du bara med snack utan att egentligen veta?

Skulle vara j- intressant om snuten öppnade käften och om du hade rätt. Men frågan är om den här dödsskjutningen är så vattentät att sanningen aldrig kommer fram.
Tror inte det är små dumma kids som ligger bakom Ledare, de äldre, proffs teamwork, extremt välplanerat.
Jag skriver tror, vet ingenting,
Citera
2021-10-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanny566
Han bor i Kungsholmen

Det var väl dig han skrev till på Instagram? Har ni kontakt?
Citera
2021-10-28, 18:15
Medlem
Rätt säker på att personen som blivit skjuten i Akalla är P.J.
Alltså han som rappade : din son blev en dotter, din son han bär koppel eller dylikt.
Citera
2021-10-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det finns ju ingen i den här tråden som vet nåt säkert. Att läsa dina inlägg får mig att tänka, denna där är the real deal. Du är tveklöst insatt i de kriminella nätverkens värld, du behärskar ortiska utan problem, du vet vilka som rör sig i och omkring gängen, dropar namn, känner till rapscenen. vet grejer om gängen och deras kultur som folk annars inte gör. Flera gånger jag tänkt om nån, du har aldrig känt nån som ens har koppling till gängen. Jag har en anhörig som hade det och vet lite mer än Sven Svensson.

Några få har ifrågasatt dig men du är ensam om att om och om igen intyga att
  • Haval är oskyldig
  • Dumle har goat, alltså varit medhjälpare till mordet
  • Adel visste och nu att han antagligen var inblandad
  • Vårbynätverket är främst ansvariga
  • du inte kan säga för mycket utan att röja din identitet
  • det är fakta på gatan

Men jag undrar varför? Du borde ju veta hur förbannat rädda alla är att gola här på fb, så som du gör.
VPN, TOR, oavsett, jag ser inte många inlägg som dina. Folk skrev att Dumle goat redan innan du gjorde det, så kommer ni med sanning eller rökridåer? Eller det som verkar enklast.
  1. Känner du ett samhällsansvar eller sympati med Nils och vill att folk ska veta?
  2. Lägger du ut fake news med flit?
  3. Kommer du bara med snack utan att egentligen veta?

Skulle vara j- intressant om snuten öppnade käften och om du hade rätt. Men frågan är om den här dödsskjutningen är så vattentät att sanningen aldrig kommer fram.
Tror inte det är små dumma kids som ligger bakom Ledare, de äldre, proffs teamwork, extremt välplanerat.
Jag skriver tror, vet ingenting,

Mycket intressant inlägg med relevanta frågor. Ser fram emot svaren.
Citera
2021-10-28, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KumlaSugerKuk
Alltså han som rappade : din son blev en dotter, din son han bär koppel eller dylikt.

P.J står för?
Citera
2021-10-28, 18:20
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumlaSugerKuk

Står olika i den andra tråden står det han är född 2001 och i tidningen under 18.
Citera
2021-10-28, 18:20
Medlem
Han heter Palle, instagram är : p.1ow
Citera
2021-10-28, 18:22
Medlem
De låter som at PJ dissar einar här? https://www.instagram.com/p/CVk0FNwjAz8/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto