2021-10-27, 21:26
Medlem
Steff83s avatar
Som vanligt har Bayern problem mot Gladbach.
Citera
2021-10-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Som vanligt har Bayern problem mot Gladbach.
Problem vore nog finare ordat, för att beskriva kvällens drabbning. Inte direkt så att man roterade heller och spelar klenare lag.

Kryptonit-lag no1
Citera
2021-10-27, 22:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Problem vore nog finare ordat, för att beskriva kvällens drabbning. Inte direkt så att man roterade heller och spelar klenare lag.

Kryptonit-lag no1
Ja. Det var det jävligaste. Detta måste vara Bayern största förlust någonsin på...ja, väldigt länge.. Alla tävlingar inräknade.
Citera
2021-10-27, 22:53
Medlem
Lekmands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Det var det jävligaste. Detta måste vara Bayern största förlust någonsin på...ja, väldigt länge.. Alla tävlingar inräknade.
Enligt twitter är dessa Bayerns största förluster:
Bundesliga:
Kickers Offenbach 6-0 Bayern 1974
Fortuna Düsseldorf 7-1 Bayern 1978
Eintracht Frankfurt 6-0 1975
Bayern 0-6 Schalke 1976

Pokal:
Gladbach 5-0 Bayern 2021

Dvs största pokalförlusten? Det ska vara totalt sjätte gången de förlorar med 0-5 också. Men det har inte heller ha hänt sen 1978.
Citera
2021-10-27, 22:54
Medlem
ingetbranicks avatar
Gladbach-Bayern 5-0, alltså. Då utgår jag ifrån att det var Bayerns tredjelag som spelade Nån som har startelvan?
Citera
2021-10-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Gladbach-Bayern 5-0, alltså. Då utgår jag ifrån att det var Bayerns tredjelag som spelade Nån som har startelvan?
Enligt Aftonbladet så är det en CL uppställning..
Citera
2021-10-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Det var maxxad uppställning. D.v.s samma som de skulle lirat i CL utslagningsmatch.

Vilket är det som förvånar mig mest för de blev verkligen överkörda i 90min sett till effektivitet etc. Etablerade sig aldrig samtidigt som de släppte chanser höger och vänster. Kunde blivit 6-/7-0
Citera
2021-10-28, 03:19
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Pinsamt. Nagelsmann borde fått kicken direkt efter matchen och låta Koeman få ta över.

// PoK
Citera
2021-10-28, 06:02
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Pinsamt. Nagelsmann borde fått kicken direkt efter matchen och låta Koeman få ta över.

// PoK

Fast Nagelsmann ligger väl hemma med Covid och kan då inte hållas ansvarig. Men Koeman är mycket riktigt ledig sedan några timmar...
Citera
2021-10-28, 06:50
Medlem
cyberkalles avatar
Härligt där kom jag och Bayern ner på jorden.

Vet inte om man kan skylla på att vi inte hade någon tränare vid sidlinjen för erfarenheten bland spelarna i laget ska inte haverera så fatalt.

Edit jag har aldrig varit en stor beundrare av Upamecano och efter gårdagens match så har jag inte ändrat min åsikt.
Jag fattar inte varför han får speltid
Senast redigerad av cyberkalle 2021-10-28 kl. 07:34.
Citera
2021-10-28, 09:09
Medlem
Går risigt för Bremen i Zweite. Var t. ex. skrämmande nära att förlora mot bottenlaget Sandhausen i helgen. Ser ut att bli några säsonger utanför högstaligan även om säsongen är ung än.
Citera
2021-10-28, 10:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Går risigt för Bremen i Zweite. Var t. ex. skrämmande nära att förlora mot bottenlaget Sandhausen i helgen. Ser ut att bli några säsonger utanför högstaligan även om säsongen är ung än.

Dessutom så möter dom serieledarna på lördag och en förlust där så försvinner mycket av möjligheterna till avancemang då går det bättre för Schalke 04 som ligger trea.

Skulle St.Pauli som nu leder ta sig upp i BL och Hamburg bli kvar ytterligare ett år så tror jag många gamla HSV spelare kommer vända sig i graven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in