2021-04-08, 19:15
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Sverige möts ikväll, 07-04-21.

- Intressant ämne: För mig, inte alls!
Man kan tycka att det finns en hel del mera akuta ämnen att ta upp i dagens kaos Sverige,
men iom SVT är politiskt styrt så sopas det under mattan!

Fetma och övervikt kostar samhället gigantiska summor pengar varje år. Jag skulle gissa att det kostar mer än invandringen.

Politiker är dock osugna på att ta tag i problemet eftersom deras skräpmatsknarkande väljarkår riskerar att bli sura.
Citera
2021-04-08, 22:55
Medlem
seaworthys avatar
Otippat att programmet försöker kapas av någon av alla dessa fett-aktivister som tycker det är viktigare att ”alla kroppar är lika mycket värda” än att faktiskt se till att barn och unga inte blir feta
Citera
2021-04-14, 23:10
Medlem
Triremers avatar
Jag blir sugen på att visa att kcal in - kcal ut gäller för viktnedgång. Att mäta exakt allt jag stoppar i mig, aktivitetsnivå, min vikt osv. Sedan visa detta i grafer och sammanställningar. Jag hade kunnat följa en plan och göra prognoser och dela Excel-ark och Power BI-rapporter.

En analytiker deffar Det hade varit kul att tillrättavisa sockertanter osv
Citera
2021-04-14, 23:35
Medlem
Fel tråd
Citera
2021-09-15, 19:11
Medlem
Nystart idag 20:00 med ny programledare, Magnus Thorén. Hoppas att han är objektiv och neutral till jämförelse med den gamla som är vänsterextremist.
Citera
2021-09-15, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Har ni ingenting å säga? om vissa präster
Hördes många konservativa röster i kyrkodebatten?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-15 kl. 21:31.
Citera
2021-09-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har ni ingenting å säga? om vissa präster

Höres många konservativa röster i kyrkodebatten?
Att du inte själv passade på att avge dina synpunkter.

Detta var mycket bra att det kommer upp för den breda publiken i SVT att Svenska kyrkan är en vänsterextremistisk sekt som blivit kidnappat av vänstersympatier. Man t.o.m. frånsäger sig uttalande att skydda kristna människor mot islamistisk förtryck och folkmord om det innebär ett enda ont ord om islam.

Ni som är med i Svenska kyrkan, gå och rösta på söndag för att kyrkan åter ska vara kristet och inte en kassako och megafon för ateister inom vänstern!
Citera
2021-09-15, 22:29
Medlem
Är det någon som tror att den vänsterextrema Anders Lindgren är kristen? I så fall har han missat att hans parti är öppet ateister. Ifs så brukar han tycka annorlunda än det parti han tillhör men det vanliga är att han ligger långt till vänster om VPK.
Citera
2021-09-16, 01:58
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Ann Heberleins skarpa och skoningslösa gränsdragningar mot det ljugande sosseäcklet Anna Ardin, som bl.a. baktalar människor som inte kan försvara sig i studion á la klassiskt sossemanér, var det bästa jag sett på TV på länge.

Käften som snörptes ihop och hånflinet från Ardin när hon blev tagen med byxorna nere av Heberlein var priceless.
Citera
2021-09-18, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ann Heberleins skarpa och skoningslösa gränsdragningar mot det ljugande sosseäcklet Anna Ardin, som bl.a. baktalar människor som inte kan försvara sig i studion á la klassiskt sossemanér, var det bästa jag sett på TV på länge.

Käften som snörptes ihop och hånflinet från Ardin när hon blev tagen med byxorna nere av Heberlein var priceless.

Anklaga inte Ardin, Assange för våldtäkt?
Citera
2021-09-18, 14:38
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Anklaga inte Ardin, Assange för våldtäkt?
Jo så var det. Men jag gillar inte "guilt by assocation" på det sättet, för då är högern inte bättre än vänstern när de håller på med sånt trams. Ardin ska bedömas på nuvarande meriter som ljugande och baktalande sosse.
Citera
2021-10-27, 20:13
Medlem
Klart att negern känner sig trygg då det är negrerna som rånar och vilka rånar de om inte de vita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in