2021-10-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fir4t
N och K du menar är västeråsarna?

Yes... Bröderna T Uppsala/Västerås och inte K-rdo från husby.

Haha verkar vara en "golare" inom polisen som läcker info till Expressen.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/rappare-punktmarkeras--av-polisen-efter-mordet-/

Adel,
Z.e plus släkting
Dumlee & Capone (brorsan)

Under lupen nu alltså.

Allchronix69,

Va hade Adel gjort för fel som väckte Vårbys vrede? Vill/kan du nämna något om det?

MVH
Citera
2021-10-27, 19:12
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Du har alltså inte sett alla hans bilder och snaps där han viftar med flera 500 sedlar? Du kanske tror han gick till banken och sa att han ville ha 100k i 500 sedlar ?

Jo det går att ta ut 10-15 per vecka
Då kan jag ta ut ca 70 tusen på en månad dvs jag har 140 stycken 500 lappar att ”flexa med” på en musikvideo om de nu ens är äkta och inte någon slags rekvisita som man har på typ filminspelning
Citera
2021-10-27, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Här så kan alla lyssna :
Jag anser inte att hon golar eller pekar ut någon

https://m.youtube.com/watch?v=j7-GX7o8kCs

Hon borde aldrig ha anmält händelsen hon borde bara hållit sin käft
Citera
2021-10-27, 19:15
Medlem
Citat:
Här så kan alla lyssna :
Jag anser inte att hon golar eller pekar ut någon

https://m.youtube.com/watch?v=j7-GX7o8kCs
Lena frågade Nils om han kommer att prata med polisen om det här och då sa han ja.

NI har kanske inte hört talats om underrättelsetjänsten? De antecknar allting under bordet. Nils kanske vittnade trots allt i utbyte mot att alla kriminella skulle åka in... Ngt vi inte fick ta del utav .

Ialf, det du lägger ut är förhör i tingsrätten inte hennes förhör hos polisen
Citera
2021-10-27, 19:15
Medlem
Turbaas avatar
Es mördare var 2st
E var med 2 andra

Samtliga bär vapen eller så var dom 3 obeväpnade.

Varför man väljer 2st som skall utföra ett mord som misslyckas först varav 7 missade av 10
Säger ju att dom inte är erfarna skyttar.
Dom börjar panga och missar dom flyr och mördarna springer efter och pangar vidare,
Es vänner springer iväg och E är på g in importen och mördarna kommer ifatt och knäpper honom där.

Tyder på yngre och o erfarna skyttar.

Mord platsen talar ju för sitt att det är små grabbar som gjort detta.
Troligen för pengar åt någon som känner sig hotad av E både musikaliskt och för sitt liv.

Men att släcka E kommer bara att få dom själva släkta.

Allt tyder på att dom var överraskade, sen om Es vänner lurade honom är ju ganska troligt då dessa inte blev skadade. Dom var ju som sagt 2.

Man ska inte döma E han stod upp för sig efter kidnappningen, han hintar i musiken, han agerar att hon som svikligt honom kommer få knas.

E var mycket starkare i det här en vad många tro. RIP Einar
Citera
2021-10-27, 19:16
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777

Men du förstår inte... hon är född i en annan tid och har inte förstått att Sverige har förändrats pga invandringen.

Hennes rättvisa sker genom domstol/polis och inte genom äldstemän i någon klan-domstol

Hon delar uppfattning med 95 procent av resten av svenskarna... jag hade också anmält brott min son utsattes för... för vad ska jag annars göra ? Döda någon och själv hamna i fängelse och inte kunna ta hand om resten av min familj ?
Citera
2021-10-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ur lenas förhör.
Nils har sagt folk kommer komma efter honom nu eftersom han inte svarat. Nils har sagt till Lena: "du vet inte vilka de här är, du kan inte anmäla det här", "dem har inga spärrar". Lena uppfattar det som att det är farliga personer som utsatt honom.

Man brukar säga med facit i handen så vet man hur man borde ha gjort.

Jaaaa. Hon hade facit i handen men endå grävde hon sin sons grav. Hoppas einars pengar gör nytta för henne nu.
Citera
2021-10-27, 19:18
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Lena frågade Nils om han kommer att prata med polisen om det här och då sa han ja.

NI har kanske inte hört talats om underrättelsetjänsten? De antecknar allting under bordet. Nils kanske vittnade trots allt i utbyte mot att alla kriminella skulle åka in... Ngt vi inte fick ta del utav .

Ialf, det du lägger ut är förhör i tingsrätten inte hennes förhör hos polisen

Hennes förhör finns i fup. Antar att du läst den liksom slask. Hon är en oroad moder som vill rädda sin son och enligt mig gör hon allting rätt ! Bara för att vi har importerat klaner så innebär det inte att vi ska ändra oss till deras förhållningssätt vad gäller lag och rättvisa
Citera
Medlem
Summer24s avatar
Citat:

Om alla håller käft blir det mycket bättre va?
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Om alla håller käft blir det mycket bättre va?

Vissa verkar tycka det.. snacka om ett samhälle i fritt fall
Citera
2021-10-27, 19:19
Medlem
Citat:
Men du förstår inte... hon är född i en annan tid och har inte förstått att Sverige har förändrats pga invandringen.

Hennes rättvisa sker genom domstol/polis och inte genom äldstemän i någon klan-domstol

Hon delar uppfattning med 95 procent av resten av svenskarna... jag hade också anmält brott min son utsattes för... för vad ska jag annars göra ? Döda någon och själv hamna i fängelse och inte kunna ta hand om resten av min familj ?
Nej men hon visste väl att om de är kapabla till att skada hennes son ännu mer om hon anmäler händelsen kolla vart hennes son är nu död va hjälpte det med att anmäla den händelsen det förvärrade saken bara
Senast redigerad av Hss777777 2021-10-27 kl. 19:22.
Citera
2021-10-27, 19:21
Medlem
Citat:

Haaahhhaaahhhhaaaahhhhaa
Nej, jag tror hon nog viste visst hur kära Sverige funkade, för att trots att hennes son hette nils så levde han som en Abdul. Så, jo. Nog kunde hon räkna med detta. Abdul hade jue varnat henne också. Men du vet snåla svenskar. Hellre förlora en son än pengar. Skämt å sido. Hon var väl insatt hur det funkade och hur det skulle sluta. Jag skulle aldrig betalt men jag hade dragit. Han hade förutsättningarna. Sitta i en studio i sverige elr utomlands de hade inte gjirt ngn skillnad. CA 5ÅR hade alla suttit inne elr varit döda. Nils hqde varit ett minne blott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in