2021-10-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Du är den största trollen jag har sett på Flashback. Vilket patetiskt liv du måste ha för att orka sprida BS helt medvetet och vilseleda folk.

Allchronicx69 är ett troll så alla vet!

OK kom DM så ska vi se hur insatt du är i gatan. Så kan vi bevisa saker för varandra vad som är rätt och fel. Du är säkert en snorunge från Skarpnäck som vill höja sina luffarkompisar som aldrig gjort en spänn.
Citera
2021-10-27, 17:04
Medlem
mjohan84s avatar
Polisen verkar förvänta sig uppföljning av detta :

Han var på plats efter mordet på Einár: ”Förväntar mig fler mordförsök och mord”
MORDET PÅ EINÁR
Publicerad 27 okt 2021 kl 11.33
Polisen Reine Berglund jobbade under mordnatten: ”Oändlig spiral av våld”
Polisinspektör Reine Berglund var tidigt på brottsplatsen efter att Nils Grönberg, mer känd som rapartisten Einár, skjutits till döds i Hammarby sjöstad.
Citera
2021-10-27, 17:08
Medlem
Okej jag är ingen torped men ska försöka tänka som en nu. Hade JAG blivit anlitad till att döda en viss person och jag sedan möter denna person med två andra personer, så hade jag MINST skjutit de i benen varsin skott också. Jag hade inte riskerat att springa efter mitt offer för att lämna två andra bakom mig då jag inte vet om de bär vapen och skjuter mig i ryggen. Jag hade endast lämnat de ifred OM jag vet att de inte kommer skada mig eller skydda offret. Så frågan nu är hur var mördarna så pass säkra på att Adel och Dumle inte kommer skada de medans de har fokuset på Einar? Flera uppgifter visar att gärningsmännen endast siktade på Einar vilket är konstigt. Oavsett om dumle eller adel golat eller inte så har de vetat om att detta ska ske.
Citera
2021-10-27, 17:09
Medlem
mjohan84s avatar
Tänk er Einars framgångar... ett bolag som omsätter 17 miljoner och gör 7 miljoner i vinst.

Inte illa pinkat att ha en vinst på ca 40 procent , inte undra på att folk blev avundsjuka.

Där satt Vårby-killarna på kåken pga encro-läckan medan de andra fortsatte leva det goda livet utanför murarna
Citera
2021-10-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss7777777
Vad tjänar dumle på att goa Einar Vårby har haft en bra kontakt med shottaz/flg varför skulle de då samarbeta med dumle

Exakt. Och vad skulle DP göra med Dumle om han goat Einar till Shottaz/FLG???
Citera
Medlem
14kaptenen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Allt detta är kvalificerat skitsnack. Einar umgås visst med västerås. Deras yngre var med på varenda utomlandsresa han var på i Amsterdam, Mallorca och Dubai osv. Han har i sitt kontrakt på 20% till Kardo från Västerås trots att Kardo vill bli av med Nisse pga att han är för besvärlig. Han säger Free Namo, Free Mayk shoutout Kardo i en låt i nya albumet. Men kardo ville inte ha sitt namn i en av hans låtar så det kommer censurera hans namn.

Haval är oskuld. Om du bara visste hur mycket alla grabbar hade garvat åt det du skriver om honom om. Soheil blev klippt av en dalen grabb som blev klippt av sin egna dalen grabb efteråt. Han har inte hämnats ett skit. Hans klick var Dara, skådespelare och goare och Benji, fattiglapp utan tyngd på gatan.

Folk tror att Einar betalat tati, manolo, husby, Hässelby, Västerås, varenda jävel typ. Men i själva verket har han bara haft 20% till SSTV som hans morsa sen manipulerade honom att lämna och efter det har han bara hängt med folk som levt lite lyx på honom tills Kardo kom in i bilden och fick 20% på kontrakt plus 800 lax.

Att Vårby utfört detta mord vet redan alla på gatan, eller åtminstone beställt det. Att Dumle har goat är också allmänt känt ute på gatan. Så ni kan lägga ner flashback teorier. vårbynätverket är mycket större än bara alla som sitter och det finns vårby grabbar som lagt upp instahändelser med sickans textrader om Einar minuter efter mordet, innan det var känt att de va Einar. Låsta konton såklart så be inte om screenshot och sånt.
Baserat på alla dina inlägg så känns det som att du faktiskt verkar ha en smula insyn i hur det hela ligger till, intressanta och väsentliga inlägg.
Däremot är dina texter skrivna på ett ovanligt bra sätt, tänker att de flesta med insyn i fallet snittar 80 IQ och är analfabeter..
Citera
Medlem
Läs Allchronix69 inlägg för den enda bra informationen i den här tråden men TL;DR av 500 sidor: Vårby klippte honom och Dumle goa.
Citera
2021-10-27, 17:12
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Allt detta är kvalificerat skitsnack. Einar umgås visst med västerås. Deras yngre var med på varenda utomlandsresa han var på i Amsterdam, Mallorca och Dubai osv. Han har i sitt kontrakt på 20% till Kardo från Västerås trots att Kardo vill bli av med Nisse pga att han är för besvärlig. Han säger Free Namo, Free Mayk shoutout Kardo i en låt i nya albumet. Men kardo ville inte ha sitt namn i en av hans låtar så det kommer censurera hans namn.

Haval är oskuld. Om du bara visste hur mycket alla grabbar hade garvat åt det du skriver om honom om. Soheil blev klippt av en dalen grabb som blev klippt av sin egna dalen grabb efteråt. Han har inte hämnats ett skit. Hans klick var Dara, skådespelare och goare och Benji, fattiglapp utan tyngd på gatan.

Folk tror att Einar betalat tati, manolo, husby, Hässelby, Västerås, varenda jävel typ. Men i själva verket har han bara haft 20% till SSTV som hans morsa sen manipulerade honom att lämna och efter det har han bara hängt med folk som levt lite lyx på honom tills Kardo kom in i bilden och fick 20% på kontrakt plus 800 lax.

Att Vårby utfört detta mord vet redan alla på gatan, eller åtminstone beställt det. Att Dumle har goat är också allmänt känt ute på gatan. Så ni kan lägga ner flashback teorier. vårbynätverket är mycket större än bara alla som sitter och det finns vårby grabbar som lagt upp instahändelser med sickans textrader om Einar minuter efter mordet, innan det var känt att de va Einar. Låsta konton såklart så be inte om screenshot och sånt.
Förlåt, men vem är Sickan, och vem är Kardo?
Citera
Medlem
Tror verkligen inte att Nisse mördat någon, han verkar inte ha den staken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetintengtomngn
Okej jag är ingen torped men ska försöka tänka som en nu. Hade JAG blivit anlitad till att döda en viss person och jag sedan möter denna person med två andra personer, så hade jag MINST skjutit de i benen varsin skott också. Jag hade inte riskerat att springa efter mitt offer för att lämna två andra bakom mig då jag inte vet om de bär vapen och skjuter mig i ryggen. Jag hade endast lämnat de ifred OM jag vet att de inte kommer skada mig eller skydda offret. Så frågan nu är hur var mördarna så pass säkra på att Adel och Dumle inte kommer skada de medans de har fokuset på Einar? Flera uppgifter visar att gärningsmännen endast siktade på Einar vilket är konstigt. Oavsett om dumle eller adel golat eller inte så har de vetat om att detta ska ske.
Att Einar dessutom inte bar skyddsväst visar ändå på att utgången var spontan. Antagligen så rökte dom en holk som Adel eller Dumle hade meckat upp och stoppat i fickan innan det begav sig till Einar.
Citera
2021-10-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Förlåt, men vem är Sickan, och vem är Kardo?
Sickan är yngre från Vårby och rappare.
Citera
2021-10-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Hahahaaa Adam Jacobson?! Där ser man. Är du säker på detta? Snubben ser ut vara arab eller något liknande.
...

Han fick frågan i någon intervju och sa att han är "mixed" med minst 3 olika nationaliteter fast minns inte exakt, typ afroamerikan, latino och namnet skvallrar ju om att någon av föräldrarna är minst 50% svensk. Jag gissar på morfar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in