Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
Inte mig du frågade men jag spekulerar i alla fall...Om vi tänker att det är de mer unga, som kan vara mer känslostyrda, kvar ute och att de antagligen är inne på ett "hata Nisse-tåg" plus att de tappat i styrka då de tyngre namnen åkte in, så vill de kanske utmärka sig och visa att "vi är forfarande att räkna med".Visa att de har våldskapitalet kvar? Vad vet jag...
En klok hen som du får alltid inflikna vad du funderar på.
Kanske. Det kan stämma. För som du vet som läst deras fup och domar så hade dom ganska många järn i elden. Att dom som sitter häktade i sin prekära sits inifrån häktet med långa voltor regissera detta tycks omöjligt ur flera avseenden.
Kvar är de yngre som kanske blivit förnärmade av Abdul-Nasers stil och texter efter de äldre åkte in och försöker göra sig ett namn som du är inne på.
För Nisse golade ju inte ens. Utan det var Encro som löste allt till slut.
Men nu påstår vår vän att HH ligger bakom om vprby utfört.
Vad skulle HH ha för motiv?
Hoppas rapisten dumlee trakasseras av allmänheten via sociala medier så mycket det går, på insta och yt.
Kan vi inte tvätta Nisses blod från marken så kan vi i alla fall göra livet surt för hans goare.
Uppmanar alla att sprida ordet, och länka till den artikeln om den våldtäkt han gjorde på den stackars tjejen så fort rapisten skriver något på sociala medier. Låt oss göra det vi kan för Nisse.