2021-10-26, 16:23
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Inte alls sant. Missförstå mig rätt jag tycker också att Einar förtjänade, om inte döden, ett långt straff men det är ju inget unikt för honom de allra flesta gangsterrappare och liknande tillåts helt enkelt hållas väldigt länge och göra väldigt mycket(mera än nisse pisse troligtvis gjort) innan de till slut "åker dit".
Jag tycker inte att Einar fick vad han förtjänade, ett långt straff kanske. Einar verkar inte unik, det enda som skiljer honom från andra gangsterrappare var att Einar var vit och icke muslim, vilket absolut inte innebar att han var bättre eller sämre.
Einar kan väl lika gärna var den som goade Dumle och Adel dagen innan? Dumle eller Adel kanske fick redan på det och goade Einar tillbaka dagen efter då Einar blev skjuten?
Einar verkar ha fått leda in unga i brott väldigt länge, kanske 100 gånger fler om man jämför med Fosmo och Möller som fick långa straff.
Alltså jag vet inte utan reflerkterar bara över publik information.
Citera
2021-10-26, 16:24
Medlem
Vem är personen som E rykte ihop med på klubben?
Citera
2021-10-26, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Det kan väl du ta på dig? Bara du som gnäller om det.
Den våldtäkten saknar relevans för den här tråden.

Jag tycker det är en uppgift för män.

Men det finns väl inga i Sverige längre.
Senast redigerad av Queenjani 2021-10-26 kl. 16:27.
Citera
2021-10-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Spåren leder gentemot FLG's gängmiljö och användningen av deras bästa allmänt okända skytt..

Därför att Haval's användning av Yasin's kontakter är ett vanligt förekommande.

Dessutom festade Euro kvällen Einar dog riktigt hårt som var synligt på hans livestream från aktuell kväll där kommentarer i chatten påpekade att Einar var död men han fortsatte o blev nästan uppmuntrad av att dom skrev det.

Vad som inte är känt med rapparen Euro är att han har en aktiv bror i FLG's gängets miljö.

Så stort sätt alla spår pekar mot FLG's miljö och anhängare.

Skulle se det här fallet som avslutat nu.
Du menar att Yasin tagit på sig jobbet och medlat det till FLG? Vem är deras bästa skytt du pratar om och vad heter Euroos bror?
FLG rånade 1cuz för han backade Einar i kidnappningen, kan det vara så att FLG efter detta med encro och einar gjort jobbet åt Haval som betalat en summa? Att FLG vill klippa både 1cuz och nu Einar
Citera
2021-10-26, 16:27
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Du menar att Yasin tagit på sig jobbet och medlat det till FLG? Vem är deras bästa skytt du pratar om och vad heter Euroos bror?
FLG rånade 1cuz för han backade Einar i kidnappningen, kan det vara så att FLG efter detta med encro och einar gjort jobbet åt Haval som betalat en summa? Att FLG vill klippa både 1cuz och nu Einar

Jag tror att Euroos bror lämpligt nog heter "Dollar". (Mamman heter nog "Brittiska Pund" och sladdisen "Bit Coin".)
Citera
2021-10-26, 16:30
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Hur kom det fram att 1cuz blev rånad pga att han backade Einar efter kidnappningen?

Det har jag missat. Tacksam för info!
Citera
2021-10-26, 16:31
Medlem
Citat:
Det är fakta och väl konstaterat att Einar tog på sig för att ha beställt mordet på Havals Bror, Dara.

Jaha. Och vad är svårigheten att tillhandahållen bevisen för att det skulle vara så?

Men egentligen säger det ju sig självt att det inte gärna kan finnas några sådana bevis, utöver skvaller och hörsägen, för i annat fall hade Nils Grönberg ju suttit häktad för att ha beställt mordet på Dara. Eller hur?

Och mot den bakgrunden ska nog alla tvärsäkra påståenden om vad som redan konstaterats och "läs tråden" tas...
Citera
2021-10-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan någon insatt lista alla de rappare som är involverade i grovt organiserad brottslighet?

Jag har nedan listat ett gäng rappare som jag hittat på Spotify. Ni som är insatta i vilka dessa figurer är, kan ni nämna vilka konstellationer de tillhör, ev brott de är dömda för tidigare etc. Jag lyssnar inte på svensk hiphop, men förstått att det är rena ankdammen i Sthlm kring en rad sk svenska rapartister. Ni som har god insikt, fyll på info kring nedan nämnda artister och fyll gärna på om jag missat någon artist som har gängtillhörighet.

VCBarre
Haval
Adaam
Dumle
Adel
Manny Flaco
Sinan
Macky
1.Cuz
Greekazo
Ramme
E4:an
Z.E
Dumle
Biggie Juke
Dree Low
P.J
Thrife
Nigma
P.J
Brookz
Robbz
Owen
J.B ( Jaffar Byn )
Matte Caliste
Jr4 Silver
Jiggz
Denz
Blizzy
Simon Superti
Abidaz
Yasin
Akey

Dumle. DP
Dree Low. HH
J.B ( Jaffar Byn ) Shottaz
Yasin. Shottaz
Sickan. Vårby
Adel. Kopplingar till både DP och HH
Citera
2021-10-26, 16:35
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Det är fakta och väl konstaterat att Einar tog på sig för att ha beställt mordet på Havals Bror, Dara.

Det är också fakta att Haval har utlovat hämnd gentemot Einar i sina låt texter.
Var har du fått denna informationen ifrån, bortsett från skvaller?

Du sitter dag in och dag ut och gnäller över att troll förstör tråden, samtidigt som du bara spottar ut massa inlägg utan några som helst bevis som kan backa upp dina inlägg.

Du verkar ha fått en psykos som gör att du tror du är GW. Kanske dags att landa och inte ha sån attityd mot folk i tråden när du uppenbarligen inte vet mer än andra här.
Citera
2021-10-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Hur kom det fram att 1cuz blev rånad pga att han backade Einar efter kidnappningen?

Det har jag missat. Tacksam för info!
Läste i annan tråd att de va pga det, behöver inte stämma men varför annars råna Yasins kusin om det inte va något?
Citera
2021-10-26, 16:37
Medlem
Citat:
Läste i annan tråd att de va pga det, behöver inte stämma men varför annars råna Yasins kusin om det inte va något?

FLG fick inte vara med i Shottaz, de är kopplade men gör som de vill. Inte alls säkert att det ena har med det andra att göra
Citera
2021-10-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Var har du fått denna informationen ifrån, bortsett från skvaller?

Du sitter dag in och dag ut och gnäller över att troll förstör tråden, samtidigt som du bara spottar ut massa inlägg utan några som helst bevis som kan backa upp dina inlägg.

Du verkar ha fått en psykos som gör att du tror du är GW. Kanske dags att landa och inte ha sån attityd mot folk i tråden när du uppenbarligen inte vet mer än andra här.

TwoThousand har ju redan bekräftat sin fakta, via hänvisningar till en ”hemlig källa” 😏 Vad mer kan man behöva av denna pajas? 🤣🤷🏼‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in