Citat:
Ursprungligen postat av
diako
Hahahhaha men det skit du drar ifrån röven och projicerar inifrån din själ är?
De faktum jag rabblade upp kvarstår. Du saknar jy helt insyn för 17. Du hade inte ens hört havalls låt förens någon postade den typ sida 400+ ngnting.
Lite ödmjukhet att du saknar insikt och kunskap i ämnet vore på sin plats.
Om du verkligen vill förstå deras motivbild så hugg i fupen och domen från tingsrätten. Den lär klargöra ett & annat för dig.
Till sist... Nej jag har INGENTING mot en vilsen 19 årig själ som blir lömskt mördat på detta hemska sättet. Det jag reagerade på var alla era reaktioner på just detta brottet.
Inte brottet eller Nisse i sig utan era reaktioner, inkl all rasistisk smörja.
Nåja.. Försätt du att käfta på nätet bara för att. Men det säger ju en del att du tycks inte acceptera fakta i frågan bara för du tänkt ut annorlunda med din digra erfarenhet och otroliga hjärnkontor.
Det du rabblade upp stämde ju inte? Einar var visst med Adel och Dumle i torsdags kväll.
Haval är värdelös på att rappa så det är inte så konstigt att man missat hans autotunade skitmusik. Jag har läst fupen och domen, därav mina slutsatser att dessa grabbar har sköra egon. Fatta vad pinsamt att ett helt gäng äldre blattar med stort våldskapital inte lyckas knäcka en sjuttonårig svenne.
Kommer inte svara dig mer eftersom du bara vill vilseleda med felaktig information. Här försöker vi reda ut vilka som har mördat Einar och varför.