Citat:
Ursprungligen postat av
lonewolf163
Sen när det gäller hela grejen har jag svårt att förstå en enkel sak? Hur visste skyttarna om att Einár va inne i cykelförrådet? Om dom redan inte hade fått tipset om att dom va där inne av nån "goare"!! Detta kommer att klaras upp väldigt snart är min tanke.
Ifall han nu blivit utsåld av Humle eller Dumle, förstod inte dessa stjärnor, som hängde med honom allra sist av allt, att fokus kunde hamnat på dom? Iaf misstankarna.
Oavsett ska man ha klart för sig att brott sällan är mer avancerade än dom ser ut.
Här har antagligen Adel eller Dumle haft kontakt med någon och skrivit ”Ska säga att vi ska ut och röka nu, vi går ner till Cykelförrådet, vänta utanför och knäpp honom direkt”. Sen, sagt och gjort.
MEN. Varför sprang inte Einar med dom andra som drog åt ett annat håll? OM han hade gjort det så skulle det i så fall varit ett misslyckande om han ej dödats. Och vad hade hänt då? Einar hade fattat direkt att någon av dom hängt ut honom.
Skjutits hejvilt har det i alla fall men knappast med mer än ett vapen. Ca 6 skott. Är väl ungefär 10 i ett magasin. Men dom som gjort dessa är garanterat snorungar från hoodsen, att knäppa ett rörande snabbt objekt är nog svårt som det är, men gissar att man ändå varit ganska nära, träffat och sen har han löpt mot porten. Har däremot inte läst något om blodspår längsmed marken utan endast den stora pölen utanför porten, så jag vet inte. Blev han inklämd mot dörren och sen sköt man loss?