2021-10-25, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Tack för info men det kändes lite rörigt.

Mindre rörigt än det mesta i tråden
Citera
2021-10-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortensort
Adel e kurd inte Dumle.

Annars helt rätt, kurder säljer till och med sig själva

Fel. Kurder ska vara de lojala typerna, då de har mycket heder i omlopp. Vet du inget om Kurder så sök gärna på Wikipedia.

Det vi vet är att Dumle sålde ut Einar, och inte Adel. Synd nog så går du på privata känslor vilket är väldigt opassande för denna tråd.

Det är synd att en så talangfull svensk rappare som vill passa in mister livet.
Citera
2021-10-25, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frakkaren
Fel. Kurder ska vara de lojala typerna, då de har mycket heder i omlopp. Vet du inget om Kurder så sök gärna på Wikipedia.

Det vi vet är att Dumle sålde ut Einar, och inte Adel. Synd nog så går du på privata känslor vilket är väldigt opassande för denna tråd.

Har dom plockat in Dumle nu då!? Om han sitter på svaren
Citera
2021-10-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Kan BO möjligtvis blivit ”set up” av Dumle & Adel?

Att Dumle goat Einar är ingen högoddsare direkt.
Citera
2021-10-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frakkaren

Jag älskar kurder, har vuxit upp med kurder och vissa av dom kan klassas som de lojalaste människorna man känner till, sen har man träffat en och en annan horunge.

Jag kan tillräckligt om kurder, kolla bara politiken, alla säljer ut varandra och så har det varit sedan 90-talet, tex PKK sålde KDPs positioner till Saddam och idag säljer KDP koordinater på PKK postioner till Turkiet.

Generalisierade lite kanske men jag hoppas du förstod vad jag menade nu.
Citera
2021-10-25, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab

Det tror jag inte, inte än iallafall. Men är det så att man burar in Dumle så är det Ingen Kommentar hela vägen.

Polisen kommer inte tjäna något på att förhöra honom.
Citera
2021-10-25, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab

För dessa grabbar är kända för att vara pratsamma i förhör?
Citera
2021-10-25, 10:38
Medlem
Citat:
Dumle har använts som goare av Rissne innan.
Rissne är tighta med Vårby och utfört arbete åt dom när Vårby var som starkast. Rissne är försvagat likaså Vårby men vad jag vet har de yngre fortfarande bra kontakt.
Dumle var med Einar när han blev klippt.

Tror det blir självklart...

Sorry, inte ork att skriva superstrukturerat.

Okej, så du menar på att Rissne skulle ha med detta och göra. Varför? Motiv?
Citera
2021-10-25, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Skulle du vara tillräckligt gammal för att kunna tillämpa abstrakt tänkande så skulle du nog insett att polis även gör riskbedömningar i frågan och kanske t.o.m. fastslår att enda sättet att skydda vittnet är att sitta bredvid denne dygnet runt, som enda lösning.

Dessutom skulle Skellefteå inte vara någon vidare lösning om man ska vittna om endast en vecka. Lämpligare är att placera personen i en lägenhet i en aspirantstad.

Dessutom, Einar är ju inget vittne. Han har inte samarbetat med polisen - snarare bråkat med dem så ha kan ju inte ingå i något vittneskyddsprogram direkt. Han är inte heller politiker eller kunglig som får livvakter.
Citera
2021-10-25, 10:40
Medlem
Citat:
Jag älskar kurder, har vuxit upp med kurder och vissa av dom kan klassas som de lojalaste människorna man känner till, sen har man träffat en och en annan horunge.

Jag kan tillräckligt om kurder, kolla bara politiken, alla säljer ut varandra och så har det varit sedan 90-talet, tex PKK sålde KDPs positioner till Saddam och idag säljer KDP koordinater på PKK postioner till Turkiet.

Generalisierade lite kanske men jag hoppas du förstod vad jag menade nu.

Till ett pris så kan vilken människa som helst sälja ut en människa.

Går efter händelser som inte har med pengar att göra så stämmer det du skrev i början. KDP var infiltrerad exakt som turkarna gjorde när de invaderade i 1900-talet. Klädda som Kurdiska PKKare och infiltrerade byn.
Citera
2021-10-25, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
För dessa grabbar är kända för att vara pratsamma i förhör?

Han golade ju ner sig själv i sitt förra mål när polisen grep han och efter han pratat för mycket gjorde snuten razzia och hittade ett vapen och lite snö som han försökte få sin lillebror att ta på sig.
Citera
2021-10-25, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Om Einar betalade för beskydd så utförde de ett riktigt dåligt jobb…

(FB) Ali-khan familjen i Göteborg
Detta skydd upphörde för länge sen när Einar blev ovän med dem också.

Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
En göteborgsklan kan inte skydda folk i Stockholm. De gängkriminella i Stockholm skiter fullständigt i familjen Ali Khan.
Fel, skyddet går inte ut på att följa runt honom och vara hans livvakt. Det handlar om att dödar man Einar så kan man vara så säker på att det kommer vara en själv som blir klippt inom snar framtid. Ali Khan skaffar mer och mer makt i Stockholm nu för tiden och begår lätt mord, inte för att Einar var under deras skydd nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in