2021-10-25, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Vi killar som tänder på tjejer kan ändå uppskatta nakenbilder på dem även om kameravinkeln inte tilltalar just vår böjelse. Hon gillar analt, bilderna var ändå inte till er. Titta på tuttarna då och gå vidare med era liv.

Du menar ni fjollor som tänder på en kändis endast för att det är en kändis och sedan ska white knight som typisk svensk simp.
2021-10-25, 10:33
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Undra om hennes duettpartner Carola har sett bilderna och vad hon anser om detta? Carola är ju väldigt kristen så vet inte riktigt om det är förenat med hennes syn på kristendomen . Annars får Carola gärna matcha Zara och kanske köra upp tre fingrar i sin stjärt det hade ju varit något. Har dessutom alltid varit nyfiken på hur stora pattar Carola har eller om dom bara ser större ut än vad dom är i verkligheten . Kom igen nu Carola haka på trenden vi väntar på dig.
2021-10-25, 10:33
Medlem
Inte undra på att inte kvinnor får lika mycket respekt längre...
2021-10-25, 10:36
Medlem
Är det säkert på att det verkligen är hon på bilderna? Desto äldre jag blir desto mindre litar jag på informationen som internet ger mig.
2021-10-25, 10:47
Medlem
kommer säkert fler kändisars mobiler som blir hackade nu.
2021-10-25, 10:51
Medlem
Mvks avatar
Kvinnor har i alla tider kört upp saker i anus, knullat runt och levt loppan sexuellt.

Inget nytt under solen.
Det gör era fruar, döttrar och systrar hela tiden när ingen ser även om ni tror att dom är heliga Birgitta.

Hyckleriet har inga gränser när samma människor som kräks på Zara drar en banjo framför porr varje kväll.

Flytta till Afghanistan så slipper ni rövhål, porr och nakna kvinnor.
2021-10-25, 11:06
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Kvinnor har i alla tider kört upp saker i anus, knullat runt och levt loppan sexuellt.

Inget nytt under solen.
Det gör era fruar, döttrar och systrar hela tiden när ingen ser även om ni tror att dom är heliga Birgitta.

Hyckleriet har inga gränser när samma människor som kräks på Zara drar en banjo framför porr varje kväll.

Flytta till Afghanistan så slipper ni rövhål, porr och nakna kvinnor.
Behövs inte, Zara och hennes värdegrund har tagit hit Afghanistan. Och om du vore införstådd i den kulturen, så kanske du skulle veta att den är brun.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/i...som-loneforman

Så sodomitiska aktiviteter såsom Zaras lär nog bara öka är jag rädd.

När jag var ung, var det ingen som höll på bajssex, nu 35 år senare verkar människor blivit koprofager. Så går det när man lämnar Gud.

https://nyheter24.se/noje/837544-zar...-utan-religion

Eller hur Zara. Då hittar man sig kletande med bajs och blir dessutom kåt av det och tar bilder. Gud har definitivt humor.
2021-10-25, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Enligt många hysteriker i tråden är man homosexuell eller lever ofrivilligt i celibat om man inte tycker det är fantastiskt. Ingetdera stämmer in på mig, men jag går ändå inte i gång på att se någon gräva sig i analen. Även IRL har jag endast kört i bajhålet när jag har blivit ombedd eller någon gång när jag är uttråkad (ofta när jag har pumpat på i evigheter utan att komma). Folk verkar inte kunna ta in att alla inte delar deras preferenser.

Skriver under på allt.

Tråden har någon sorts uppvisning i svart-vitt tänkande. Ventilerar man äckel över ett uttänjt anus leder frågeställningen instinktivt till: "vill du att kvinnan skyler sig, istället?"
2021-10-25, 11:14
Medlem
knappast något att se. men det är klart dom med autism tänder på detta dvs 95% av flashback.
2021-10-25, 11:15
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Sluta svamla.
Ingen är homo för att man konstaterar att det är trash att fläka upp rövhålet inför allmän beskådan. Det är den trasiga svenska unga kvinnan personifierad på bilderna. Är mer förvånad över alla fjantar som aldrig sett en naken kvinna tidigare och får ståfräs direkt en medelbrud fläker upp arslet på bild?

”Allmän beskådan”? Det är en läcka. Varför klickade du på länken egentligen? Jag håller med om att om någon går runt och visar sitt stjärthål för random människor vore det ju minst sagt ”trashigt”. Men nu har ju du själv valt att titta på bilderna.

Citat:
Ursprungligen postat av Teflon-Juden
Du menar ni fjollor som tänder på en kändis endast för att det är en kändis och sedan ska white knight som typisk svensk simp.
Nej vi inte lackar ur av att se en kvinnas anus, oavsett vem det är eller om vi tänder på anus eller inte. Gillar inte heller Zara Larsson men reaktionerna är ju helt uppåt väggarna. Jag tror det är du som reagerar som du gör just för att det är en kändis (som du inte gillar) - inte jag.

Sen fattar du ju inte att jag inte försvarar henne. Hur och varför ska jag ens försvara henne? Jag försvarar varför jag inte upprörs av bilderna.
2021-10-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Om det handlade om nakenbilderna varför då släppa dom nu? Typ 2 år efter det tagit slut.
Hämnd är en rätt som bäst serveras kall. Vi vet dock inte hur bilderna har läckt. BW kan vara helt oskyldig i detta. Görs det en utredning?
2021-10-25, 11:20
Medlem
KFCnoggers avatar
Många på hennes Instagram frågar henne om hon vill följa med o bowla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in