2021-10-25, 06:55
Medlem
Skäggbiffs avatar
Har vi en bild på den lilla wannabe blatten?
Citera
2021-10-25, 07:07
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
Har vi en bild på den lilla wannabe blatten?
Ja det har vi
Citera
2021-10-25, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Einar verkar ha haft nån aspiediagnos vilket gjorde att han hade svårt att tolka andra människor eller situationer. Han fattade inte han var en clown för alla eller att dessa araber han trodde var hans bryschor inteskulle kasta han åt vargarna såfort han slutade överbetala dem. En lite fet suedi som även skulle betraktats som outsider av svenskarna själva men som desperat försökte tillhöra en identitet och i dagens blatteriferade sverige blir steget till ghettokulturen kort då den finns överallt.

Gäller detta även Sebbe Stakset? Känns som om han var en föregångare till Einar.

Fun fact för övrigt var ju när Janne Josefsson indirekt kallades för nazist av P3 när han granskade det vänsterextrema våldet (som verkar romantisera ghettokriminaliteten). Ametist (heter hon så?) var en profilerad P3-programledare som verkar ha varit god bekant med Stakset.

Varför skriver jag allt detta? Jo, för det känns som om det upprepar sig. Svensk journalistkår, och i synnerhet P3, har ett destruktivt förhållningssätt till samhällsfarliga krafter.
Citera
2021-10-25, 08:52
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Var Einar verkligen så dum att han förlitade sig på en Dumle som tycks sälja allt och alla för att rädda sitt eget skinn?

Vad hade han för förhållande till Humle?
Citera
2021-10-25, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Denne Dumble ska ju ha sålt ut Rozh och säkert några andra till som skjutits ihjäl.
Vem fan förlitar sig på honom vid det här laget?

Någon som kan länka Rozh FUP:en samt bild på Dumle?
Citera
2021-10-25, 09:11
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Einar verkar ha haft nån aspiediagnos vilket gjorde att han hade svårt att tolka andra människor eller situationer. Han fattade inte han var en clown för alla eller att dessa araber han trodde var hans bryschor inteskulle kasta han åt vargarna såfort han slutade överbetala dem. En lite fet suedi som även skulle betraktats som outsider av svenskarna själva men som desperat försökte tillhöra en identitet och i dagens blatteriferade sverige blir steget till ghettokulturen kort då den finns överallt.
Detta tror jag stämmer.

Ingen var rädd för Nils Einar liksom.
Första gången jag hörde talas om honom trodde jag det var nån parodirappare och fnissade åt namnet
Citera
2021-10-25, 09:19
Medlem
Realisten73s avatar
Kunde man ju ge sig fan på, att han skulle vara med på hörn också.
https://bit.ly/3nsCIU3
Citera
2021-10-25, 09:27
Medlem
Citat:
Jo det skrevs en hel del om Vilks olycka. Men kanske mest bara för att två Säpo män omkom med.
Citera
2021-10-25, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loles
Men dra åt helvete vad värdelös hans musik är. Hans död må va tragisk. Oavsett anledning. Men shit.

Jag har inte varit ett fan av direkt just hans musik.. men jag har växt upp dåligt i mitt liv. jag har aldrig tagit droger. men jag lyssnar på drog musik och skit, för att jag hör musiken hur mörk den är, å den har fört mig till ett liv utan droger. Just bara för hiphopen får mig på rätt spår i livet...
Citera
2021-10-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Vad är alternativet till det kriminella livet? Är det att leva på soc. Då är valet ganska enkelt.

Att arbeta är inte ett alternativ?
Citera
2021-10-25, 09:39
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Sådana "lekar" som Einar blev utsatt för är inte tillåtna i Sverige. Sånt ska inte förekomma alls i Sverige och ingen ska behöva "tåla" det. Om Einar var dum mot någon så borde den personen ha gått till polisen och anmält honom. Så gör man i ett rättssamhälle istället för att mörda människor.
Men det är inte så konstigt om ungdomar i Sverige inte känner till det, eftersom de har lärt sig genom bla musiken de lyssnar på att hylla den kriminella livsstilen. Deras hjärnor har fyllts med skadlig information, och politiker och media har suttit och tittat på och kallat det hela för "kultur".
Vad skulle lagen göra menar du rent konkret? Det är inte olagligt att passivt håna någon med insinuationer i låttexter om att man varit delaktig i att ha ihjäl hans bror t. ex.

Du menar att du bara hade tagit den i den proverbiala tvåan och tackat för besväret. Alla är inte så. Du skulle inte ha helt lätt att hitta folk som går med på det generellt oavsett var man bor.
Citera
2021-10-25, 09:47
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kunde man ju ge sig fan på, att han skulle vara med på hörn också.
https://bit.ly/3nsCIU3

Hade gärna sett statistik på hur många av dessa offer och mördare i gängkriget som har en frånvarande far... gissar att det är så i majoritet av fallen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in