2021-10-24, 22:53
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
forfarande ingen adress där han sköts?

Lugnets Allé 48B nämndes tidigt.
Citera
2021-10-24, 22:54
Medlem
blomplantfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makingit
Besökte brottsplatsen imorse.

Avspärrningarna är borta och vid brottsplatsen syns det att det legat blod i två stora pölar.
I dörren så har det sågats ut en fyrkant av materialet, misstänker att det är ett skotthål som sågats ut för att bevara bevis.

Urkapningen var ca 50cm ovanför marken, vilket av en ren killgissning borde betyda att Einar inte varit ståendes när den kulan avfyrades.

Kanske blev skjuten i huvudet när han var på knä kanske. Typisk avrättning.
Citera
2021-10-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Vänner bränner.
Tyvärr är min teori såhär:

Det är hämnd från vad som hände med Havals bror Dara. de väljer att döda Einar på Daras födelsedatum för att markera. Han var med ”vänner” där han dog, som sa till dödspatrullen att döda han för vänner bränner. Varför hjälpte de inte honom annars? Äkta vänner gör allt.

Detta känns så skumt, att han inte finns mer 😣❤️

Varför förvånad? Det är ju bara en tidsfråga innan nästa ligger i en port.
Einar och co ser inget värde i en människa eller att leva ett liv där man gör bra och rätt ifrån sig. Egoistiska och giriga snorungar som tror de är allan-ballan.
Hade han inte blivit skjuten nu hade han blivit det inom kort.
Citera
2021-10-24, 22:56
Medlem
Citat:
Vänner bränner.
Tyvärr är min teori såhär:

Det är hämnd från vad som hände med Havals bror Dara. de väljer att döda Einar på Daras födelsedatum för att markera. Han var med ”vänner” där han dog, som sa till dödspatrullen att döda han för vänner bränner. Varför hjälpte de inte honom annars? Äkta vänner gör allt.

Detta känns så skumt, att han inte finns mer 😣❤️

Vänta fyllde han Dara år i Torsdags?
Einar dödade inte Dara och helt ärligt om jag ska vara hård vem fan bryr dig om dara Haval och Yasin. Einar hade stor talang och han hade kommit långt till skillnad från de andra babarna losers hela högen.
Citera
2021-10-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
De satsade väl på honom och inte de andra två och hann ikapp.

Vilka var de två vännerna han va med? Och hur visste dom som sköt att dom skulle ut just den tidpunkten?
Citera
2021-10-24, 22:58
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makingit
Besökte brottsplatsen imorse.

Avspärrningarna är borta och vid brottsplatsen syns det att det legat blod i två stora pölar.
I dörren så har det sågats ut en fyrkant av materialet, misstänker att det är ett skotthål som sågats ut för att bevara bevis.

Urkapningen var ca 50cm ovanför marken, vilket av en ren killgissning borde betyda att Einar inte varit ståendes när den kulan avfyrades.

Fått höra att han blev skjuten, sen när de kom ikapp så sköt de honom 2 extra gånger.
8 skott avlossades efter de tre men träffade Einar och sen blev det kört för honom..

Känns lite även som att de två "vänner" han hade med sig lurade med honom?
Någon som vet vilka det var?

Jag har hört något om en A**** och någon som ska kalla sig för D**** men oklart där...?
Citera
2021-10-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Victor Malm skriver bra i Expressen:

https://www.expressen.se/kultur/victor-malm/vi-gjorde-fel-med--einar-helt-fel/
Dom vill varken lyssna eller läsa på skildringar från verkligheten så vida det inte handlar om Håkan Hellströms hyllningar till studentflak och parkfyllon i Majorna och på Hisingen. Antagligen för att de skräms av verkligheten. Något gansterdrama på Netflix får väl räcka.
Citera
2021-10-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför förvånad? Det är ju bara en tidsfråga innan nästa ligger i en port.
Einar och co ser inget värde i en människa eller att leva ett liv där man gör bra och rätt ifrån sig. Egoistiska och giriga snorungar som tror de är allan-ballan.
Hade han inte blivit skjuten nu hade han blivit det inom kort.

Tror Haval är näst på tur eller Yasin…
Önskade han kunde ha lämnat landet innan det blev såhär.. han hade ett val.
Citera
2021-10-24, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Haha nä de är de absolut inte, en teori är ju att de finns en koppling mellan mordet på Einar samt hans kidnappning. Samma individer som kidnappade honom ville se han död. Dock var det nog ganska många fler än dom
Som ville se han död.

Lyssna... Det är ingen som bryr sig om det där längre..

O vet du hur jag vet? Jo, därför att jag har varit rätt aktiv i den här tråden sedan den började, och än så länge är det bara två stycken som har försökt att nämnt det. DU, o den jag citerade..

Wow..

Och om det är så jävla spännande för er, så kan ju ni två ta o hyra en stuga uppe i Sälen i vinter, där ni två kan ligga och runka av varandra medans ni håller på håller på o kollar på dem där bilderna. Dra lite ladd ifrån varandras brunöga...

Dessutom är det nog ingen fara med Einar idag. Tror han kanske skulle kunna vara reinkarnerad redan..

https://www.youtube.com/watch?v=rQRww_yhVpQ
Citera
2021-10-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Vänta fyllde han Dara år i Torsdags?
Einar dödade inte Dara och helt ärligt om jag ska vara hård vem fan bryr dig om dara Haval och Yasin. Einar hade stor talang och han hade kommit långt till skillnad från de andra babarna losers hela högen.

Dara fyller år 22 oktober.
Einar & co dödade Dara. För att han har hånat Haval efter Daras död, o massa annat.
Citera
2021-10-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Fått höra att han blev skjuten, sen när de kom ikapp så sköt de honom 2 extra gånger.
8 skott avlossades efter de tre men träffade Einar och sen blev det kört för honom..

Känns lite även som att de två "vänner" han hade med sig lurade med honom?
Någon som vet vilka det var?

Jag har hört något om en A**** och någon som ska kalla sig för D**** men oklart där...?

A vem och D? Är han vän med dom på Instagram? Tror 100% att hans två vänner lurade med sig honom han litade på fel folk tyvärr
Citera
2021-10-24, 23:02
Medlem
Citat:
Einar & co dödade Dara. För att han har hånat Haval efter Daras död, o massa annat.

Tyvärr gjorde Einar många misstag där, efter kidnappningen borde han dragit sig ur all skit stuckit till Dubai och gjort musik därifrån.. han hade iallafall levt idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in