2021-10-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nu lär han ju ha vistats utomlands (Dubai) en längre tid och var enligt uppgifter på väg till Amsterdam. Dessutom hade han hemlig adress i Sverige. Så nog hade han klart för sig att han borde hålla sig undan.

Precis. Men av någon anledning var han här i landet och av någon anledning gick han ut trots hotbilden, och blev mördad.
Citera
2021-10-24, 19:40
Medlem
Citat:
Absolut. Det brukar läcka ut så småningom, men då har spåren kallnat och det kan vara svårt för polisen att finna bevis.

Jag hoppas att de avlyssnar skiten ur alla.
Citera
2021-10-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det finnes ingen video
Det står på twitter att den finns.
Citera
2021-10-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Det står på twitter att den finns.

Ja men det är bara fake någon video finnes inte….
Citera
2021-10-24, 19:42
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Precis. Men av någon anledning var han här i landet och av någon anledning gick han ut trots hotbilden, och blev mördad.

Han var ju kompisar med tjallare, så han trodde väl han var säker för ett tag. I den där världen kan man inte lita på någon, men det verkade inte Einar känna till uppenbarligen.
Citera
2021-10-24, 19:47
Medlem
Citat:
Om hans två "vänner" var där för att skydda honom är det ju underligt att ingen av dem var beväpnad.
Konstigt? Dessa grabbar blir kollade av polisen rätt ofta...
Citera
2021-10-24, 19:48
Medlem
toblemonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Har inte sagt att hon ska få något, det var bara en undran. En symbolisk summa, personligen tycker jag att det vore själviskt av föräldrarna att inte ge henne någonting efter 5 år ihop. Hon kände honom bättre än hans föräldrar uppenbarligen.
Varför skulle hon vilja profitera på hans död? För att köpa smink och märkeskläder? Hon borde snarare vilja att en fond upprättades till hans minne.
Citera
2021-10-24, 19:49
Medlem
Ni som tror einar var en ängel osv ni vet väll att han satt i LVU för att ha attackerat sin barndoms vän med kniv va? men nej bara för att han är svensk så ska han vara en guld hjärtad ängel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Han var ju kompisar med tjallare, så han trodde väl han var säker för ett tag. I den där världen kan man inte lita på någon, men det verkade inte Einar känna till uppenbarligen.

Men är det inte lite grann som en lite töntig kille som plötsligt får vara med skolans tuffaste killar? Han vet att de inte är pålitliga eller bra människor, men det är berusande att få hänga med dem – så det spelar ingen roll. Jag menar inte att Einar var en tönt, men att han hade ett behov av spänning och av att känna att han "var någon". I hans krets var det behäftat med livsfara, men det fattar man ju inte när man är mitt i det.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Så mycket vapen som finns ute på gatan idag borde resultera i nya vapenlagar som i USA. Går ju inte att försvara sig längre som hederliga medborgare.
Citera
2021-10-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Men dessa ljushuvuden brukar alltid prata bredvid mun efter ett tag – annars har de ju agerat i onödan. Att mörda är ju ett sätt att stärka sin egen position, att få respekt. Då vill de snacka om det.
Det spelar ingen roll om man inte gör det i rättegångssalen.
Citera
2021-10-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerhatare1996
Ni som tror einar var en ängel osv ni vet väll att han satt i LVU för att ha attackerat sin barndoms vän med kniv va? men nej bara för att han är svensk så ska han vara en guld hjärtad ängel
Jag tror inte jag har läst ett enda inlägg här som har kallat honom ängel. De flesta här vet att han var en gangster.
Hans fans finns i andra sociala medier, bland det politiska etablissemanget och MSM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in