2021-10-23, 21:55
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejjjaSD
Är ni tappade ? Varför skulle ens någon annan än närmaste familjen få se hans döda kropp?
Och ni är ju totalt hjärndöda ifall ni tror på att hans död är ett påhitt 😂
Är du tappad, varför citerar du mig?
Citera
2021-10-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Håller med. Minns när jag lyssnade första gången på rättegången från fadern och undrade vafalls det är ställt i huvudet på karln. Verkar vara helt frånvarande. Kan mycket väl vara så att han suddat bort Einar totalt från sitt liv i och med att han hade fått barn med ny sambo.

Vafalls! Skönt vi lyssnar in samma. Han låter dessutom som all de alkoholiserade män jag känner, skrovlig och långsam i huvvet. Såklart, även han har en kändis pappa som varit frånvarande. Boxaren Acke Grönberg. Man kan inte vara offer- man måste ta hand om sitt lilla barn. Tros sin egna lousy barndom. Känner sånt förakt för föräldrarna som bara inte plockade honom ur kontexten. Hårt. ( jag vet, ingen vet hur och om de försökt. I know) Aviciis föräldrar försökte allt för sin son - men myndiga personer kan inte ens förädlar låsa in. Lilla Nils.
Citera
2021-10-23, 21:59
Medlem
Antirealistens avatar
Det var inte många som visste att Einar strylade med Greta Thunberg,
det var inte så populärt bland hennes morsa och miljömupparna. Jag tror att Bolund är den skyldige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Är du tappad, varför citerar du mig?
För att du snackar om att gräva upp en grav. Då är du tappad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hur ser Sickans relation ut till Haval och vårbynätverket?
Tror inte att Sickan ska han någon speciell relation till Haval men han är medlem i Vårbynätverket.
Hört att han ska vara All*n G*l från Vårby.
* = a, o

Sickan har också en konflikt med rapparen 23 som också är från Vårby men som efter portningen från Vårby av Sickan och några yngre tror jag rört sig mer åt Västerås-hållet till 10an, Ant Wan och 2M som alla är vänner. Einar var också vän med dessa om jag minns rätt.
Senast redigerad av Goist1966 2021-10-23 kl. 22:06.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Håller med! Blir så upprörd. Lyssnar på pappans medverkan i rättegång mot Vårby, på youtube. Han låter inte hundra. Jävla sopa. Kan inte släppa detta. Polare med Mikael Persbrandt, kokain-kompis. Hade han satsat på sin son, funnits där.... mitt hjärta blöder.

Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Håller med. Minns när jag lyssnade första gången på rättegången från fadern och undrade vafalls det är ställt i huvudet på karln. Verkar vara helt frånvarande. Kan mycket väl vara så att han suddat bort Einar totalt från sitt liv i och med att han hade fått barn med ny sambo.

Är väl rätt uppenbart att Nils sagt åt honom att inte säga något. Vilket hans SMS-konversationer skvallrar om.

Ville inte ens gå på förhör hos polisen. Har ej följt rättegången tidigare, men det är ju uppenbart om man lyssnar på klippet?

https://www.youtube.com/watch?v=rmFz-SOqmp4&ab_channel=PrimeCrime
Citera
2021-10-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Vafalls! Skönt vi lyssnar in samma. Han låter dessutom som all de alkoholiserade män jag känner, skrovlig och långsam i huvvet. Såklart, även han har en kändis pappa som varit frånvarande. Boxaren Acke Grönberg. Man kan inte vara offer- man måste ta hand om sitt lilla barn. Tros sin egna lousy barndom. Känner sånt förakt för föräldrarna som bara inte plockade honom ur kontexten. Hårt. ( jag vet, ingen vet hur och om de försökt. I know) Aviciis föräldrar försökte allt för sin son - men myndiga personer kan inte ens förädlar låsa in. Lilla Nils.
Vart kan man lyssna på det ni diskuterar? Googlade runt lite utan framgång.
Citera
2021-10-23, 22:05
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefamof1
Är väl rätt uppenbart att Nils sagt åt honom att inte säga något. Vilket hans SMS-konversationer skvallrar om.

Ville inte ens gå på förhör hos polisen. Har ej följt rättegången tidigare, men det är ju uppenbart om man lyssnar på klippet?

Det är ju för att Nisse inte var en liten snitch bög horunge som Haval och Yasin och dom andra
Citera
2021-10-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Det är ju för att Nisse inte var en liten snitch bög horunge som Haval och Yasin och dom andra
Einars mamma vittnade om händelsen antagligen med information som Einar hade berättat för henne så det är fel. Kan du berätta var Yasin och Haval har golat? Från vad jag sett har det varit ingen kommentar hela vägen för dem.
Citera
2021-10-23, 22:08
Medlem
För många år sen ca 2018 hade inte Einar fått storhetsvansinne pga kändisskapet och skaffat nya vänner - fiender till sina egna barndomsvänner - och övergett dalenbarnen så hade det här allt aldrig hänt. Och det gratis utan betala hit & dit.

Dom hade hållt hans rygg och ingen hade vågat göra ett skit.

Men Einar blev som en slampa ju mer känd han blev. Han ville synas och vara med vissa. Och förlorade många gamla vänner som kände sig svikna.

Frågar ingen er varför inga av dalenbarnen backar upp han längre? (Långt innan kidnappningen)
Citera
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefamof1
Utan sina föräldrar, Persbrandt och övriga svenska kulturmaffian så skulle väl Einar ha fått ungefär samma straff som pastor Helge Fossmo och Johanna Möller?
Citat:
Ursprungligen postat av diako
För många år sen ca 2018 hade inte Einar fått storhetsvansinne pga kändisskapet och skaffat nya vänner - fiender till sina egna barndomsvänner - och övergett dalenbarnen så hade det här allt aldrig hänt. Och det gratis utan betala hit & dit.
Dom hade hållt hans rygg och ingen hade vågat göra ett skit.
Men Einar blev som en slampa ju mer känd han blev. Han ville synas och vara med vissa. Och förlorade många gamla vänner som kände sig svikna.
Frågar ingen er varför inga av dalenbarnen backar upp han längre? (Långt innan kidnappningen)
Ja, eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Vart kan man lyssna på det ni diskuterar? Googlade runt lite utan framgång.

Länkade klippet ovan, men han vill inte delge något på inrådan av Nils, gissar jag.

Förhör med morsan: https://www.youtube.com/watch?v=j7-GX7o8kCs&ab_channel=PrimeCrime

Betydligt längre klipp, så lär väl framgå ett och annat där. Har ej hunnit lyssna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in