2021-10-23, 17:49
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Inte bara förortskids utan även helyllesvenskars fjortisdöttrar som är inne i ett tycka-synd-om stadium som för det mesta är snabbt övergående (egen erfarenhet pratar här )

Så svenska fjortistjejer lyssnar på svensk TurkPop-inspirerad gangsterrap gjord av en knarklangare som sålde tunga droger till samma fjortistjejer.

...Något säger mig att det är mer fel på svenskar än på invandrarna...

Citera
2021-10-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag666
Svensk rappare?
Nej, vet inte varför han dök upp i den här tråden.
Citera
2021-10-23, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
En pundare som tog livet av sig.
Jag trodde att han hette Kurt Cobain..
Citera
2021-10-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag666
"Ursprungligen postat av MadBalt

Vem är Curt Corbain?
Cobain var sångare i Nirvana. Levde hårt och dog ung. Tyvärr mkt droger, psykisk ohälsa och en sambo som var lika trasig. Men till skillnad mot Einár så gjorde Nirvana ett av de mest uppmärksammade uppträdandena på MTV Unplugged, var ikoniska för 90-talet och ganska viktiga för utvecklingen av en hel musikgenre och internationellt känd. Han var kanske ingen helyllekille heller men mördade eller knivhögg inte andra i branschen.
Citera
2021-10-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Vad är en Wigger?
Nigger wannabee
Citera
Medlem
folketsdomstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
En pundare som tog livet av sig.

Märkligt att han som död hyllas som hjälte trots sin kriminalitet, bara dagar/månader innan skotten var han inblandad i knivdåd, själv elekriskt avväpnad av polis!!! Han valde vägen mot sin egen död, finns inget att hylla i hans val eller glorifiera hans musik i att sprida våldets storhet. Det skrämmer mig att kändisar nu gråter ut i över hans dödsruna! ALLT valdes av egen fri vilja och en slapphet av uppfostran. Han och många sndrs med samma livsval får slutligen sina dödsstraff slutförda.
Citera
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Einar valde fel väg här i livet så varför ens sörja honom?

Det gjorde jag också i hans ålder, jag var nog till och med värre med tanke på tiden som var då.
Idag är jag miljonär och betalat skatt (inte mycket till sverige men ändå), så jo. Jag sörjer en 19-åring. Killen hade hela livet framför sig och även något att kunna leva på, tyvärr hann tiden ifatt lillkillen.
Citera
Medlem
Stones avatar
Det är rätt dåligt att polisen inte lyckas hämta upp de misstänkta eller ha så svårt att få fatt på dem. Har de inte koll på dessa kriminella?
Citera
2021-10-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Hur är det med Petter, Lilleman, Markoolio och Timbuktu de tre tyngsta gangsta-rapparna Sverige har? Vilken sida i konflikten huserar dessa?

En död rappare är en mycket bra rappare !
För övrigt har rap ingenting med musik att göra !
Citera
2021-10-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
När mina farfäldrar kom hit så fanns det inte ens SFI, de fick gå till biblioteket själva och låna "lär dig svenska" böcker. Bidrag och alla andra förmåner? Bara glömma. Min farfar fick endast jobb för han var utbildad tandläkare, hade han inte haft den utbildningen så hade han förmodligen inte ens fått komma till Svergie överhuvudtaget.

Så det du säger är fel. Invandrare har det betydligt enklare idag än vad de hade för 50-60 år sedan. Ni invandrare idag glider ju på räkmacka. Ni behöver inte ens jobba, räcker med att bara leva på bidrag för er ju.

Din familj kom alltså till Svergie för 60-år sen?
Citera
2021-10-23, 18:05
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Det gjorde jag också i hans ålder, jag var nog till och med värre med tanke på tiden som var då.
Idag är jag miljonär och betalat skatt (inte mycket till sverige men ändå), så jo. Jag sörjer en 19-åring. Killen hade hela livet framför sig och även något att kunna leva på, tyvärr hann tiden ifatt lillkillen.

Ja du Paolo det vet vi
Citera
2021-10-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är rätt dåligt att polisen inte lyckas hämta upp de misstänkta eller ha så svårt att få fatt på dem. Har de inte koll på dessa kriminella?

Vilken värld lever du i?

"Ett av de 17 mord som begåtts på Järvafältet har klarats upp sedan 2018" Källa: DN.se

Det är alltså ganska riskfritt att skjuta ihjäl nån i stockholm numera. Det är därför sverige kallas gangsterparadiset. Straffen är ett skämt så ingen bryr sig heller om dom torskar.

Tacka MP, S och C för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in