Citat:
Ursprungligen postat av
ShyPooper
Kompis, om du inte vet eller förstår oldschool hiphop så föreslår jag att du somnar om och överlåter diskussionen åt oss proffs
Jag lyssnar inte på hiphop, vare sig det är oldschool eller det nyare
det är för människor som är konstiga, ensamma, psykiskt sjuka, deprimerade, utanför och osäkra, det passar nog bättre för dig.
jag ville mest veta WTC i sammanhanget. Du menar alltså att hiphop scenen har dominerats myckte av låtar som rappar/hiphoppar i kodiska termer om vem som egentligen gjorde WTC?
Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
Ska jag tolka ditt svar som att du anser att det är rätt att stifta sina egna lagar och skipa rättvisa på egen hand om man är lättkränkta rappare?
Korrekt?
Gäller detsamma skejtare, bagare och snickare, m fl?
Och du, Flashback är ett öppet diskussionsforum där man inte behöver hålla klaffen. 😆
Du ska tolka mitt svar som den gyllene regeln. Vill man bli bemött på ett visst sätt i en värld så ska man följa reglerna. Eller inte vara med i den lättkränkta världen öht.
Du drar detta som om det vore en klassiker. Tex, att vanliga människor med vanliga yrken som ej är kriminella, ska ta lagen i sina egna händer osv, detta är dock inte vanliga människor. Därför existerar inte dom reglerna och lagarna. Menar du att en kriminell rappare ska ringa Polisen och säga att en annan kriminell rappare sjunger om hans avlidna bror ?