2021-10-23, 00:11
Medlem
Sorgligt att en 19 åring blir skjuten utanför porten hos mamman. Hon kom tydligen ut och såg Einar ligga död- Undra om några stod och väntade på honom vid porten eller om han blev förföljd? Rykten säger att det inte var mycket blod alls vilket låter skumt. Hade han skyddsväst när han var ute? Han verkar varit väl medveten om att han ”lekte med livet” hört att han har en bror, vet någon om han är yngre eller äldre?
Citera
2021-10-23, 00:12
Medlem
Ryktet säger att Dumle ligger jäkligt illa till. Det ryktas om att det ska finnas en aktör som vill tysta honom på obestämd tid. Jag gissar på att Dumles dagar är räknade.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Nej, men så har de flesta riktiga svenska grabbarna inte heller den inkomsten som Nils hade. Vidare är det inte helt unikt att folk tenderar att tala som andra i sin umgängeskrets.

Så man måste prata turkiska för att ha hans inkomst?

Nej jag vet, är själv från en "ort", har gjort och sett mer saker än dig och kan fortfarande prata rent och man får mer respekt så. Du har redan erkänt att du är en dräng. Du viker dig alltså och följer mängden, som den svaga drängen du är. Kör du dina turkiska och arabiska ord om du är svenne, men påstå inte att riktiga pratar som nisse eller dra upp nåns jävla inkomst som det vore relevant.
Men visst, vill du vika dig så prata arabiska yani. Ingen har respekt för Nisse eller sebbe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Intressant observation om de får tag i en misstänkt.

Som jag förstod det så är det första klippet ett gammalt klipp som cirkulerat innan (grabben med vita jackan) men andra klippet är mer intressant. Ta mig inte på orden dock.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenial
Jo, precis vad jag gjort och länkarna funkar inte längre.

Så, bilder från kidnappningen mottages tacksamt.
Googla bara einar kidnappad. Kommer upp mycket bilder..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenial
Jo, precis vad jag gjort och länkarna funkar inte längre.

Så, bilder från kidnappningen mottages tacksamt.

Hört talas om Google bildsök???
Citera
2021-10-23, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Troligtvis köpta streams och marknadsföring på Youtube.

Hur ofta har du sett en AD på tuben för Einars musik?

Det är ju på grund av att han inte behöver lägga större pengarna på sånt som gjorde att han tjänade så massivt med. Spridningen var av sig själv.. Allt går att se i bokslutet, hyffsat iaf. "Externa kostnader" gömmer sig guldgruvan, tro mig
Citera
2021-10-23, 00:14
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Som jag förstod det så är det första klippet ett gammalt klipp som cirkulerat innan (grabben med vita jackan) men andra klippet är mer intressant. Ta mig inte på orden dock.

Finns det ett andra klipp? Många har pratat om det men ingen har vad jag sett länkat.
Citera
2021-10-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna
Ryktet säger att Dumle ligger jäkligt illa till. Det ryktas om att det ska finnas en aktör som vill tysta honom på obestämd tid. Jag gissar på att Dumles dagar är räknade.

Det får vi hoppas. Champagnen står på kylning!
Citera
2021-10-23, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Det blir som nämnt innan nerlagt. Båda vittnen från affären har dragit tillbaka sina uttalanden med ursäkter om dålig svenska, psykisk ohälsa och brist av minnen från händelsen. Väl utfört hotande av gängen.

Usch vad vidrigt att det får gå till på detta sätt!! 🤬 Tror jag läste någonstans, att butiksägaren till och med bad om ursäkt till denne kriminelle 🤬🥲

Det jag undrar är vart f-n föräldrarna var någonstans, när deras barn växte upp?
Senast redigerad av Tausen 2021-10-23 kl. 00:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna

Hur kan han inte ha tystats tidigare?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Vill notera att ingen av de andra större Söderort-rapparna (Thrife, Macky, Dizzy, Naod) eller Dree Low från Husbys Hyenor har gjort något uttalande om mordet.

större söderortsrappare....?
vad jag har förstått av tråden så är dom på sin höjd wannaberappare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in