2021-10-22, 22:56
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Ja och alla dessa bögiga halsband och örhängen gör ju att de ser ut som transor hela bunten.

Visst plockade man väl både kedjor och klocka av kadavret?
Citera
2021-10-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nehe, vi lever alltså i en primitiv värld, där inget har betydelse. Där politiker struntar i vilket Där du och jag bör tänka precis så. Jag är skeptisk. Men möjligen är det så.
Jag inser vad du säger, men problemet är att samhället i många aspekter är så jävla dumt som folk tänkt. Även om de tänkt innan.
Citera
2021-10-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Blågul är inte en ras ditt jävla mongo. Blågul är färgen på en flagga, för Sverige är en nation, så att är du svensk så är Einar din landsman. Har ingenting med ras att göra ditt CP skadade hjon.

Ja han är dömd för det ena och det andra. Och? Är din utgångspunkt att Einar förtjänade att dö?

Då blev han också dödad av en landsman!
Dumhuvud.

Einar påstod själv att han låg bakom mord och uppmanade till våld med pistol?
Låter som karma.
Citera
Medlem
Amazon-mannens avatar
Live by the sword, then you die by the sword..

En whigger mindre
Citera
Medlem
månss avatar
Einar har alltid varit något av en husgud för mig. Han hade ju det som man brukar säga och tacka fan för det med hans tuffa uppväxt!
Herrejösses, att han ens överlevde sin tioårsdag?!

Det lär inte vara en fråga om, snarare när, hans texter kommer att höras i landets kyrkor, på skolavslutningar och bröllop.
Sanna mina ord- de kommande månaderna kommer vi att översköljas av hyllningar från Einars musikkollegor.
"Paul McCartney sjunger Einar."
"Taube tolkar gangsta."
"ABBA. Hommage du Einar"

1:a på CP-toppen nästa vecka blir en duett med Mikael Wiehe och Thåström när de framför sin tolkning av den mästerliga kompositionen Duckar popo

"Aina dyker upp i v90:n (v90:n, v90:n)
Testa zuttet du blir helt gitti (helt gitti, helt gitti)
The town de e d-city (d-city, d-city)
Brorsorna dom är busy (är busy, är busy)
Börna skotern gör en 360 (360, 360)
Förut jag var ful efter rapen jag blev sexig."

Walla walla.
Bly åt alla.
Citera
Avslutad
Har Betner kommenterat mordet ännu? Sverige blir bara tryggare och tryggare.
Citera
2021-10-22, 22:58
Medlem
Citat:
Haval och Yasin var ju på samma sida i kidnappningen. Men visst okej, ta bort Yasin som variabeln. Haval trycker upp nått i röven på Einar, klär han i tjejkläder och lägger ut online. Einar hämnas, tar havals bror. Borde det inte vara jämnt så? Ett öga för ett öga liksom.

Under spekulationen att allt dedär stämmer då. Ingen verkar ju veta säkert.

Hur är en flaska i röven mot ett mord, ett öga för ett öga?

Hur hög var din IQ egentligen?
Citera
2021-10-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Jag läste att han har varit LVUad, vilket är varför jag tog upp frågan.

Nu vet jag ju inte varför han var LVUad för två år sedan, men skälen till det borde rimligtvis vara ungefär desamma som nu, socialt nedbrytande beteende. Därför är det märkligt att han inte längre tycks ha varit under LVU. Det socialt nedbrytande beteendet har ju bevisligen fortsatt i oförminskad styrka.

Olikt vad du hävdar är det inte särskilt svårt att få igenom ett LVU. Däremot är det förstås ingenting som säger att det skulle ha fungerat. Men de flesta LVU har väldigt dålig effekt så en insats i det här fallet hade antagligen varken haft bättre eller sämre utfall än genomsnittet.

Det jag skrev inom parentesen tolkade du fel, det andra var från Expressen
Citera
2021-10-22, 23:00
Medlem
Vem blev knivskuren i Nosh and Chow?
Citera
2021-10-22, 23:02
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Undertecknad är inte en stor fan av rap, men jag förstår och uppskattar väldigt olika sidor av den musikaliska skalan. Einars rap, i kombination med beat, ackordföljder och texter måste ändå anses som väldig bra.

Valfri person här på Flashback skulle inte kunna komma upp med detta, även om ni försökte och fick 1000 år på er. Sådant stavas talang, även om man inte gillar genren som sådan.

Uppenbarligen hade Einar många fans och följare, och detta har sänt chockvågor genom samhället. Trots att det bara är en gängskjutning i mängden, dess värre. Så förhoppningsvis leder Einars för tidiga död till ett uppvaknande i politiken, att det måste vara slut med daltande och mycket hårdare tag mot gängen. Total nolltolerans mot våld och all form av dåligt uppförande.

Men det kommer ju 10’000 nya poliser.
Citera
Medlem
Citat:
Haval och Yasin var ju på samma sida i kidnappningen. Men visst okej, ta bort Yasin som variabeln. Haval trycker upp nått i röven på Einar, klär han i tjejkläder och lägger ut online. Einar hämnas, tar havals bror. Borde det inte vara jämnt så? Ett öga för ett öga liksom.

Under spekulationen att allt dedär stämmer då. Ingen verkar ju veta säkert.

Einar skrev ju i texten i hans senaste låt att han skulle klippa Haval när han kom ut så Haval var väl tvungen att klippa Einar för att överleva själv...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Hur är en flaska i röven mot ett mord, ett öga för ett öga?

Hur hög var din IQ egentligen?

Varför säger du ”en flaska i röven” för? Våldtäkt heter det.

Om jag kidnsppde dig, satte på dig en peruk och horig klänning, våldtog dig med en flaska och allmänt gav dig stryk. Och sen dessutom filmade allt och la upp på internet…. Då hade inte du velat bränna ner hela mitt hus med min familj i?

Okej. Antar att du är nån slags fetischerad cuck då.
Senast redigerad av fr0g 2021-10-22 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in