2021-10-22, 22:00
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnbn
från vilket gäng har videos delat ifrån på einar död? och visar gun som dras över halls som menar död eller dödas ?

Mest troligt från personer som är Vårbyrelaterade.
Citera
2021-10-22, 22:01
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epa123
Har ni tänkt att det kanske är hov1?

Ja, och de rullade därifrån i en EPA-traktor..
Citera
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Sista stycket visar att det inte är synd om honom. Försök igen.

Varför det? Jag tycker det kan vara rätt att hämnas en sådan förnedring. Tycker inte du det?
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Fan vad många artister som dyker upp nu och kallar honom sin bror och sånt som inte brydde sig ett skit om honom egentligen. Haha typ Viktor Leksell liksom sitter och kallar honom sin lillebror och sådant. Allt för att folk ska tycka synd om honom, så jävla löjligt hur dem alltid vaknar till liv när någon går bort. Jag tyckte han var en bra artist men riktigt trögt agerande att bråka med helt fel killar och utsätter sin familj i fara. Synd om hans föräldrar och synd om Elvis. Resten av artisterna kan dra åt helvete, allt dem vill att vi ska veta är hur ”nära” Einar stod dem och sådant löjligt som han egentligen endå inte gjorde. Han sket i Viktor Leksell och Viktor sket i honom med.

Don't hate the player, hate the game. Man måste vara fake och ge sina kondoleanser. Så det fungerar. Anpassa dig eller cirkulera.
Citera
2021-10-22, 22:02
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Har varit i någon sorts chock hela dagen även fast jag bara lyssnat på en eller två hela låtar med honom. Man har ju ändå läst/sett/hört om honom väldigt ofta senaste åren och jag har även tillsammans med några polare gjort narr av honom på fyllan ett antal gånger.

Tycker dock att det är helt sjukt att han blir hyllad som "Sveriges bästa rappare". Ligger ribban verkligen så lågt nu för tiden? Det är ett hån mot Sveriges hiphophistoria.

En talangfull (märk ordet) rappare är inte beroende av autotune till sin kassa mummelrap. Då har man ingen talang. Förstår om det lockar kids på 10-15 år som inte vet bättre.

Ändå väldigt tragiskt men inte helt förvånande. Han visste vad han gav sig in på och ville vara en av de tuffa. Han var kaxig som fan i en miljö som består av Sveriges värsta mördare men precis som alla andra likasinnade så hade han inget konsekvenstänk över huvud taget. Då slutar det såhär, tyvärr.

Jo, när allehanda somalier skjuter sig själva i foten bryr man sig inte, men när en svensk dör av blykulan, ja då hamnar du i chock menar du? Eller vad syftar du på?

Umgås med grisar och du blir en gris. Ungefär som att politiker som kommer in i riksdagen till slut blir likadana själva.
Citera
2021-10-22, 22:02
Medlem
Gubbskems avatar
Tror det skulle vara bra med lite mer intern utrensning nu. Är det för mycket att hoppas på att Haval kommer få smaka på hämnd framöver tro?
Citera
2021-10-22, 22:03
Medlem
Var är bilden på einar?
Citera
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogarn
vad i hela gösta peter pratar du om? du verkar ju inte förstå contexten till videon och vilka som springer... skärp dig och du kallar INTE mig efterbliven

Haha hörrö, vi släpper det här. Ha en förjävla trevlig helg!
Citera
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Tror inte dom som är 17 resonerar så. Om du tänker dig in i deras sociala situation så finns det inte alltid så mycket. Fyra år och sen har du lite status, lite högre position och med det kommer pengar. Det lockar unga som inte har så stora möjligheter tro det eller ej.

Alla ungdomar i Sverige har möjlighet att utbilda sig till i stort sett vad som helst. Man kanske inte har läshuvudet till läkare, men åtminstone något yrkesförberedande program. Förstår inte vad du menar. Om det berodde på socialt utanförskap varför skjuter inte uteliggare ihjäl varandra? Det är någon stans det avviker...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Tror inte dom som är 17 resonerar så. Om du tänker dig in i deras sociala situation så finns det inte alltid så mycket. Fyra år och sen har du lite status, lite högre position och med det kommer pengar. Det lockar unga som inte har så stora möjligheter tro det eller ej.

hm, jag umgicks med folk som senare handlade i dumheter. När jag var i den åldern.

Jag insåg att jag inte ville leva ett sånt liv. Så jag slutade ha kontakt med såna. Skitsnack. Är man så jävla dum, så bör man minst få höra internationalen två gånger per dag och gräva en jävla massa gropar.
Citera
2021-10-22, 22:04
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det var litet kul när statsminister Stefan Löfven tyckte att "det ar en stor förlust för Sverige". Löfven har garanterat aldrig hört talas om Einar innan mordet, men blev tvungen att säga nåt i media. Så han ringde väl sin pressekreterare och bara: "vafan ska jag säga, vem i helvete var Einar..?"

Statsministern är nog något bevandrad, så han har säkerligen hört talas om Einar (liksom jag, som är i svetsarens ålder). Om man inte lever under en sten så är det svårt att missa någon som är Sveriges största artist ett par år, vinner grammis och P3 Guld och så vidare.

(men lever man under en sten/utanför samhället, kanske avsiktligt, så kan man missa det)
Citera
2021-10-22, 22:05
Medlem
Rykten går Einar knivhögg nån så sent som förra veckan, nån som vet/hört nåt om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in