Citat:
Ursprungligen postat av
Alannon
I din egna lilla värld så anser du att du alltid använder fakta. För att ta ditt senaste bidrag:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag drog bara fram ngn summa från luften..
Jävligt bra fakta det där!
Det är tråkigt att du återgått till samma vanor som innan avstängningen. För tråden som under en kort tid var tillbaka till den intressanta och trevliga att läsa i börjar återigen spåra ur.
Du drar fram ett (!) enda exempel på detta, och jag har redan förklarat för dig att jag bara drog fram ngn summa när jag poängterade att Chelski tog och ändrade transfermarknaden totalt.
Även jag vill se att denna tråd ska bara handla om engelsk fotboll, men jag kan inget för att vissa användare alltid svarar på mina inlägg och kommer med en massa felaktigt bullshit som i grunden o botten är totalt offtopic till trådens tema.
Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Tycker att man borde kunna få en del användare och skriva på en lista om att man kan stänga av användare från denna tråd. Går ju inte göra så klart för att man har olika åsikter, men borde vara regel att man länkar källor till sina påståenden och ''fakta''.
Tråden blev genast ett dagis igen när två användare kom tillbaka. Jävligt tråkigt.
// PoK
Du står fri till att blocka mig hur mkt du än vill, couldn’t care less.
Men grejen är den att du är bara grinig och bitter p g a att jag har skolat dig med fakta ett flertals ggr.
BTW, har du fått läst pm:n som skrev åt dig häromdan?
Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Ja det är tråkigt när 1-2 användare kan spåra ur en hel tråd, inte pga deras åsikter men pga att de är sådär omoget envisna "jag vet bäst" i alla lägen. Synd när de flesta andra kan vara något nyanserade i sina diskussioner och analyser.
Visst är det så att det tråkigt och tröttsamt att div användare som tex ”Rojen” alltid ska förstöra tråden. Fast jag håller mig enbart till fakta, och därmed så blir det så att några enstaka användare blir oerhört bittra av sig.
Och givetvis så tar jag och försvarar Arsenal när ngn snackar onödigt skit om min klubb.