2021-10-22, 17:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
I din egna lilla värld så anser du att du alltid använder fakta. För att ta ditt senaste bidrag:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag drog bara fram ngn summa från luften..

Jävligt bra fakta det där!

Det är tråkigt att du återgått till samma vanor som innan avstängningen. För tråden som under en kort tid var tillbaka till den intressanta och trevliga att läsa i börjar återigen spåra ur.
Du drar fram ett (!) enda exempel på detta, och jag har redan förklarat för dig att jag bara drog fram ngn summa när jag poängterade att Chelski tog och ändrade transfermarknaden totalt.

Även jag vill se att denna tråd ska bara handla om engelsk fotboll, men jag kan inget för att vissa användare alltid svarar på mina inlägg och kommer med en massa felaktigt bullshit som i grunden o botten är totalt offtopic till trådens tema.
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Tycker att man borde kunna få en del användare och skriva på en lista om att man kan stänga av användare från denna tråd. Går ju inte göra så klart för att man har olika åsikter, men borde vara regel att man länkar källor till sina påståenden och ''fakta''.

Tråden blev genast ett dagis igen när två användare kom tillbaka. Jävligt tråkigt.

// PoK
Du står fri till att blocka mig hur mkt du än vill, couldn’t care less.

Men grejen är den att du är bara grinig och bitter p g a att jag har skolat dig med fakta ett flertals ggr.

BTW, har du fått läst pm:n som skrev åt dig häromdan?
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Ja det är tråkigt när 1-2 användare kan spåra ur en hel tråd, inte pga deras åsikter men pga att de är sådär omoget envisna "jag vet bäst" i alla lägen. Synd när de flesta andra kan vara något nyanserade i sina diskussioner och analyser.
Visst är det så att det tråkigt och tröttsamt att div användare som tex ”Rojen” alltid ska förstöra tråden. Fast jag håller mig enbart till fakta, och därmed så blir det så att några enstaka användare blir oerhört bittra av sig.

Och givetvis så tar jag och försvarar Arsenal när ngn snackar onödigt skit om min klubb.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-10-22 kl. 18:03.
Citera
2021-10-22, 18:58
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Har för dålig koll för att ha ett tips, men det är ganska intressant för att vara lagen som ligger på plats 12-13 i alla fall. Båda lagen torde ha bra mycket högre ambitioner, så ingen av dem borde vara nöjda med kryss.

Nej, bägge lagen kommer nog gå för vinst. Villa krossade Arsenal med 3-0 borta förra säsongen, men då hade man en extrem formtopp samt Jack Grealish.

Blir mycket intressant att se vilket lag som tar initiativet samt vill mest!
Citera
2021-10-22, 18:59
Medlem
torrenttobbes avatar
Ole försöker sig på mind games och säger att Fernandes är tveksam till på söndag.

Troligt. Död och koma är nog det enda som
kan hindra honom från att spelas.
Citera
2021-10-22, 19:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Ole försöker sig på mind games och säger att Fernandes är tveksam till på söndag.

Troligt. Död och koma är nog det enda som
kan hindra honom från att spelas.
Haha... Ole-Gollum är verkligen whiskeynäsans valp.
Citera
2021-10-22, 19:22
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
DDu står fri till att blocka mig hur mkt du än vill, couldn’t care less.
Men grejen är den att du är bara grinig och bitter p g a att jag har skolat dig med fakta ett flertals ggr.

Igen så är det DU som gör bort dig, det går inte att blocka längre och har inte gjorts på år. En annan användare skrev precis det men det flög väl förbi ditt huvud som det mesta gör här. Du kan gärna länka där du ''skolat'' mig, eller just ja du vet inte hur man klipper och klistrar in. Så sluta citera mig nu är du snäll din jobbiga adhd unge. Dagen du länkar källor får du sitta vid de vuxnas bord, ok? PM? Nej orkar inte och har heller ingen lust att slösa tid på dig utanför denna tråd. Förvänta dig inte att jag kommer svara dig mer, det gör jag när du som sagt beter dig som den vuxna utav oss och länkar till källor.

Till tråden;

Ovs resultat kommer någon utav Ole och Klopp att gnälla utav f*n. Undrar vem det blir? Hoppas det blir en grisig match och att United vinner (pest eller kolera) bara för att toppen ska hålla sig jämn.

Matchen ikväll får sluta hur den vill, vinner arsenal så stannar Arteta en stund till, förlorar dom... Ja det är bara skoj.

// PoK
Citera
2021-10-22, 19:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nej, bägge lagen kommer nog gå för vinst. Villa krossade Arsenal med 3-0 borta förra säsongen, men då hade man en extrem formtopp samt Jack Grealish.

Blir mycket intressant att se vilket lag som tar initiativet samt vill mest!
Yep, det blir en intressant match.

Dock så borde vi ta 3p mot ett lag som Aston Villa, de är verkligen inte samma lag som det de var i fjol.
Citera
2021-10-22, 19:55
Avslutad
Citat:
Yep, det blir en intressant match.

Dock så borde vi ta 3p mot ett lag som Aston Villa, de är verkligen inte samma lag som det de var i fjol.
Buendía lär vara het för Villa och Arsenal övertygar inte, tror gunners tar max en poäng.
Citera
2021-10-22, 19:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Buendía lär vara het för Villa och Arsenal övertygar inte, tror gunners tar max en poäng.
Buendia har gjort det bra för Villa. Och med Pep-wannabe vid rodret, så blir jag inte alls förvånad om vi skulle förlora matchen.
Citera
2021-10-22, 20:00
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Igen så är det DU som gör bort dig, det går inte att blocka längre och har inte gjorts på år. En annan användare skrev precis det men det flög väl förbi ditt huvud som det mesta gör här. Du kan gärna länka där du ''skolat'' mig, eller just ja du vet inte hur man klipper och klistrar in. Så sluta citera mig nu är du snäll din jobbiga adhd unge. Dagen du länkar källor får du sitta vid de vuxnas bord, ok? PM? Nej orkar inte och har heller ingen lust att slösa tid på dig utanför denna tråd. Förvänta dig inte att jag kommer svara dig mer, det gör jag när du som sagt beter dig som den vuxna utav oss och länkar till källor.

Till tråden;

Ovs resultat kommer någon utav Ole och Klopp att gnälla utav f*n. Undrar vem det blir? Hoppas det blir en grisig match och att United vinner (pest eller kolera) bara för att toppen ska hålla sig jämn.

Matchen ikväll får sluta hur den vill, vinner arsenal så stannar Arteta en stund till, förlorar dom... Ja det är bara skoj.

// PoK

Snälla bara sluta svara honom. Nog är nog!
Tror Villa kan ställa till det ordentligt för Arsenal ikväll, tippar uddamålsseger, 2-1. På söndag har jag en jobbig känsla som säger att United kommer spela upp sig och Liverpool inte kommer få det att stämma. Det är bara att hoppas att Salahs galna form håller i sig, då blir det vinst!
Citera
2021-10-22, 20:37
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Snälla bara sluta svara honom. Nog är nog!
Tror Villa kan ställa till det ordentligt för Arsenal ikväll, tippar uddamålsseger, 2-1. På söndag har jag en jobbig känsla som säger att United kommer spela upp sig och Liverpool inte kommer få det att stämma. Det är bara att hoppas att Salahs galna form håller i sig, då blir det vinst!

https://www.youtube.com/watch?v=9lhoXHAG2Z8&ab_channel=SkySportsNews

BREAKING Salah wants to stay at Liverpool for the rest of his career.

Var bara några dagar sedan det pratades om att han (eller agenten?) ville ha en rejäl lönehöjning på £300,000.

Det är mycket pengar, vääääldigt mycket pengar. Men en utav världens bästa spelare så det är klart det kostar. Kommer Liverpool betala en bra högre summa än spelare som KDB, Ronaldo och De gea har?

// PoK
Citera
2021-10-22, 21:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=9lhoXHAG2Z8&ab_channel=SkySportsNews

BREAKING Salah wants to stay at Liverpool for the rest of his career.

Var bara några dagar sedan det pratades om att han (eller agenten?) ville ha en rejäl lönehöjning på £300,000.

Det är mycket pengar, vääääldigt mycket pengar. Men en utav världens bästa spelare så det är klart det kostar. Kommer Liverpool betala en bra högre summa än spelare som KDB, Ronaldo och De gea har?

// PoK

Jag kanske är cynisk, men jag tror inget i sådana här lägen sägs av en slump. Det finns en tanke som agenten har här, det är en del av en förhandling.

Liverpools utgångsbud - ska vi gissa 250k£ per vecka, till 2025? (Då är Salah 33 när det går ut)

Salah själv vill ha 500k£ per vecka till 2026?

Sen måste de mötas någonstans i mitten. Salah här och nu motiverar väldigt bra varför han ska vara top earner i klubben med sin form - men hur mycket mer kan man ge honom än VvD för att det inte ska börja knorras hos övriga om löneförhöjning?

Salahs uttalande här slår åt båda håll. Många fans tycker väl bara att ge honom det han vill ha, han är ju kungen!

Å andra sidan kan man argumentera att om salah verkligen vill stanna är det ju bara skriva på utan att bry dig om lönen och kontraktslängden.

Jag tror det löser sig, även om förhandla via media som regel är en dålig idé.
Citera
2021-10-22, 23:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Det gick ju rätt okej för Arsenal i kväll får man ju ändå tycka Jävlar vad ESR briljerade på plan.. den grabben är en framtidig AFC-legend.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in