2021-10-22, 18:37
Bannlyst
Vad är det här för tjomme då 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

https://imgur.com/a/Y9x84e9

Från video..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Nu blev det här för mycket lokalgeografi men jag förstår din poäng. Jag antar du förstår min.

Det kommer läggas stora resurser på det här. 19-årige Nils Grönberg blir mördat på platsen han blir mördad. Det får absolut inte hända!

Vill inte låta kallblodig men mordet på Nisse kan bli startskottet på att det verkligen görs något åt det här med alla skjutningar?

Absolut, men då kommer många vänster patrask och invandrare argumentera att nu djävlar lägger ni resurser för att det var en svennebanan och hel yllemylle område puttinutti. Men när blattebabbar skjuts en efter en, speciellt somaliebarbas samt i smutsområden, då skits det i.
Citera
Medlem
Vårby, HH, SZ, DP, Haval eller vem f-n som helst skulle kunna vara skyldig. Verkar inte som om han hade någon lojalitet med något gäng alls, verkar mer som att han köpte sina broshor, faktiskt.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Nu blev det här för mycket lokalgeografi men jag förstår din poäng. Jag antar du förstår min.

Det kommer läggas stora resurser på det här. 19-årige Nils Grönberg blir mördat på platsen han blir mördad. Det får absolut inte hända!

Vill inte låta kallblodig men mordet på Nisse kan bli startskottet på att det verkligen görs något åt det här med alla skjutningar?

Du har helt rätt i det du skriver och som svensk tycker jag det är pinsamt!
Citera
2021-10-22, 18:39
Medlem
maxatdunders avatar
I ett att av hans osläppta låtar "varför" sjunger han att han "brukade tjäna lön för dig, gå och fråga alla du är död för mig", kan ha något med inside beefet att göra på Nosh & Chow att någon i gänget valt att byta sida eller kanske hans betalda "bodyguards" som inte var av det rätta virket. Sjunger också att han hans vänner sviket honom typ.
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
Stefan Löfven: Jag gråter floder för min idol och hjälte Ali Klan i Angered som har dött. Det är väldigt tragiskt att Dano Acar har dött. Sörjer djupt för Jackie Arklöv, som är en väldigt inspirerande person.

Nja

Citat:
– Det är ett ungt liv som släckts, och jag förstår att han har betytt mycket för många unga människor. Det är tragiskt att ännu ett liv har släckts, säger Stefan Löfven till TT.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Tråden har många besökare på grund av att det är Einar som blivit mördad. Att det var i Hammarby Sjöstad spelar ingen roll, det hade blivit lika stort om han hade blivit skjuten i Rinkeby.

Det gäller tråden. Men du ska se att media och politiker reagerar mer på att "fina" Hammarby Sjöstad numera drabbas. Tyvärr är det så och det är tråkigt. Man borde reagerat tidigare.
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Einar.

Edit: Kommer inte överleva, flickvännen jobbar på sjukhuset.

Bild: https://imgur.com/a/nF85rDP

Länken funkar inte.
Citera
2021-10-22, 18:40
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Enligt vittnesuppgifter till Expressen blev Einár och vännerna beskjutna när de lämnade ett cykelgarage i Hammarby sjöstad. Sällskapet ska ha försökt fly åt olika håll med gärningsmännen springandes efter sig.

Jakten uppges ha lett in på en innergård till ett bostadshus. Där avlossade en skytt skott mot Einár på vad som bedöms som en och en halv meters avstånd. Ett vittne beskriver det som ”en ren avrättning”.

Här faller väl teorin helt ang en iskall skytt som väntat ut han felvänd?

Det är samma gärningsperson vid dom båda tillfällen..

Du blandar ihop dom olika ärenden..

Läs om:
https://www.flashback.org/t3348873p64
Citera
2021-10-22, 18:40
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Vårby, HH, SZ, DP, Haval eller vem f-n som helst skulle kunna vara skyldig. Verkar inte som om han hade någon lojalitet med något gäng alls, verkar mer som att han köpte sina broshor, faktiskt.

Har samma känsla, folk utnyttjade honom för fame och pengar. Det var nog rätt att softa på feta ställen om Nisse bjuder, visst att folk var kompisar men i slutändan ska man inte betala för någon som ska ta en kula för dig utan det är bara äkta blodsbröder som är beredda att offra sig oftast.
Citera
2021-10-22, 18:41
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Absolut, men då kommer många vänster patrask och invandrare argumentera att nu djävlar lägger ni resurser för att det var en svennebanan och hel yllemylle område puttinutti. Men när blattebabbar skjuts en efter en, speciellt somaliebarbas samt i smutsområden, då skits det i.
Finns väl en poäng i det, knulf Kristersson jämrade sig mest över att finare och finare områden blir skjutbanor, det var nog det största bekymret för honom.
Citera
2021-10-22, 18:41
Bannlyst
Folk är så blåsta som pratar om området Hammarby sjöstad är osäkert nu.
Senast nåt allvarligt hände där var när Fredrik Federley blev nedslagen av 4 okända män 2010.
Einar blev skjuten där för han befann/bodde sig där, finns nog inga andra i Hammarby sjöstad som kriminella jagar..👮🏽‍♀️🇸🇪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in