Citat:
Ursprungligen postat av
AzoleHoe
1. Jag kan inte fatta att Einars föräldrar körde den här rättegången, vilka puckon. Nu var det ju flera hundra gråzonare som ville åt hans huvud. Vilka ägg till föräldrar.
2. Jag bor i Skarpnäck, var ute och gick ikväll, såg en person med mask 23.30 komma ut från ingenstans/dunge. Utan jycke eller något, kändes megafishy. Skarpnäck / Havals-gäng är mest troliga.
Kontakta polisen.. kan ju göra det anonymt också om du vill. Vi har tillräckligt med mördare lösa ute på gatan. Rent geografiskt är det logiskt att GM tar till flykten mot Skarpnäck. Plöja genom hela stan upp till bajshålorna i norrort lär inte vara så smart.
Vi har tyvärr för dåliga snutar. Kan sätta mina ena pungkula på att GM dragit upp för gångvägarna som går hela vägen upp från Sjöstan till Skarpnäck, varav första delen av vägen går igenom skogen upp till Hammarbyhöjden. Hade dom ställt upp några snutar efter vägarna där hade dom nog fått bingo, men dom pallade väl inte ge sig ut i skogen
Alla vet att drägget på den sidan av stan bara finns i Dalen, Bagis och Skarpnäck som alla ligger rakt söder om Hammarby Sjöstad.