2021-10-22, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Han heter vcbarre. Men det är ju bara en liten jävla pojkspoling, är helt hundra på att det är någon tyngre som utfört och beställt detta.

Självklart är det inte vcbarre, bara för de är rappare är dom inte odödliga som Einar kanske trodde han var. De riktiga kriminella är inte rappare. Einar höll på och hotade på sociala medier. Även hans bror skojar runt. Dock kan säkert vara nån som känner vcbarre.. Tycker bara det är töntigt hålla på rappa i sverige
Senast redigerad av Fb2021 2021-10-22 kl. 05:14.
Citera
2021-10-22, 05:11
Medlem
Fyfan, han blir alltså oprovocerat kidnappad sedan knäcker fransk polis encro och låser in 10 tals. Sedan blir Einar befogat arg på dessa och då klipper dom han. RIP
Citera
2021-10-22, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AzoleHoe
1. Jag kan inte fatta att Einars föräldrar körde den här rättegången, vilka puckon. Nu var det ju flera hundra gråzonare som ville åt hans huvud. Vilka ägg till föräldrar.

2. Jag bor i Skarpnäck, var ute och gick ikväll, såg en person med mask 23.30 komma ut från ingenstans/dunge. Utan jycke eller något, kändes megafishy. Skarpnäck / Havals-gäng är mest troliga när man ska leta attentatsmän.

So-Long. Sayonara. RIP.

Tipsa polisen anonymt
Citera
2021-10-22, 05:12
Medlem
M9rbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Som vad?

https://www.expressen.se/noje/einars-sanslosa-resa-tjanar-nu-flera-miljoner/

Så länge pengarna rullade in så brydde hon nog sig inte så mycket om vad han faktiskt slängde ur sig och vilka hennes son umgicks med.
Fast det där bevisar ju ingenting sådant. Det är sjukt vanligt nästan i regel att föräldrar till unga up and coming och även vuxna artister är med i deras team/börjar jobba med deras karriär på ett eller annat sätt. Det behöver inte ha ett jävla skit med huruvida de är ledsna när deras BARN dör. Jag förstår att du har tappat konceptet här lite i forumet, håll hårt i hjärnan i fortsättningen..
Citera
2021-10-22, 05:12
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Undrar dock vem som tog bilden. Sen hur den som skrivit Free haval fick den så snabbt samt hur kan man veta vilka det är redan. Att polisen låter folk stå bakom och ta massa bilder. Typ den som tog bilden känner han GM

Bilden är med största sannolikhet tagen när bara en patrull var på plats. De var upptagna med livräddande åtgärder.. Fotograferna blev möjligtvis ombedd att backa, men de var väl så ivriga att gå fram och ta en bild ändå... Har de fler patruller så kan de andra jobba med att avlägsna folk och spärra av.
Citera
2021-10-22, 05:13
Medlem
Staten som mördat honom. Spelar in rättegången och låter den vara offentlig, dem bryr sig inte att han kommer få en hotbild. Sen att han får gå runt helt fritt när dem vet att han kommer mördas.

Einar killed by Sverige, 2021.
Citera
2021-10-22, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Självklart är det inte vcbarre, bara för de är rappare är dom inte odödliga som Einar kanske trodde han var. De riktiga kriminella är inte rappare. Einar höll på och hotade på sociala medier. Även hans bror skojar runt
*höll" "menar du va?
Citera
2021-10-22, 05:16
Medlem
zzahirs avatar
Hoppas för allt att detta blir uppklarat.
Citera
2021-10-22, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
´

Varför visste alla att han skulle skjutas? Varför var där en hotbild mot just honom? Hade han vittnat? Jag vet att han kidnappades av Yasin.

Jag läste (på FB) att han fick skydd av Bandidos. Sorgligt oavsett. Jag tycker synd om hans mamma och pappa just nu.
Asså alla visste att han skulle åka på den förr eller senare, när jag menar alla så syftar jag på folk i Stockholm. Han hade många konflikter med folk och det var också att många hatade honom helt ärligt. Ingen ort i Stockholm gillade honom riktigt förutom Bredäng och därför så vistades han inte i Stockholm typ. Bredäng styrs av Guldtanden/Manolo från Bandidos som skulle vara han som skyddar Nisse men han själv är mycket hatad i Söderort vad jag vet. Nisse hade själv inte vittnat mot Vårby men hans föräldrar hade vittnat mot dom. Dom som jag vet var efter honom är Vårbynätverket och FLG/Shottaz. Sen har de också varit lite skvaller om att han haft jidder me kurderna från Västerås nu men vet inte om dem aktivt var efter honom och letade.

Edit: Havals gäng var också efter honom, Dalennätverket.
Citera
2021-10-22, 05:23
Medlem
Mördarna och anstiftaren måste hittas, död eller levande. Det här måste bli lika stort som mordet på Olof Palme. Jag kommer personligen engagera mig i mördarjakten.
Senast redigerad av Richmoney 2021-10-22 kl. 05:25.
Citera
2021-10-22, 05:26
Medlem
Snapchatfotot kan likaväl vara printat och sedan har någon lagt på texten free haval.
Finns dessutom inget som bekräftar att det är just Einar på bilden.
Senast redigerad av Humleburk 2021-10-22 kl. 05:39.
Citera
2021-10-22, 05:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasNone
Det är otroligt tragiskt när en människa, i den större bilden, dör en meningslös död. Det är även oerhört trist när en människa dör vid en mycket ung ålder, vilket Nils var, 19 år gammal.

Gäng och gangsterkulturen här i Sverige är så otroligt larvig och skadlig för både ungdomar och vuxna, dör du inte på grund av det så får du oftast istället konsekvenser som följer dig resten av livet, som att t.ex hamna i fängelse och bli registrerad i belastningsregistret.

Det är klart som fan ungdomar ser upp till sånt här och tycker det är coolt när musikvideon glamoriserar kriminalitet och Sveriges "gangsterkultur".
Einár tog del av den och förstärkte den (bidrog) men han förtjänade verkligen inte att dö. All around tragiskt
Håller med dig fullt ut. Det är därför jag inte står ut med att staten, genom P3 (och deras jävla guldgalor), sponsrar, legitimerar och
"tvättar" kulturen och finansierar enskilda individer, exempelvis Einar. Utan stöd hade de tvingats lägga av för länge sedan, välja ett vanligt liv eller det kriminella - inte levt detta mellanting, på statsdoping och konstgjord andning...

Vila i frid, unge man, och må dina nära få sinnesfrid vad det lider...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in