2021-10-22, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
https://imgur.com/a/nF85rDP Han ser ganska stendöd ut

Är det den omtalade bilden i media? Höna av en fjäder.

Tråkigt hur som. Sverige…
Citera
2021-10-22, 04:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerarter
Det tror jag inte spelar någon roll. Lägg nu inte mer skuld på föräldrarna. De måste försöka överleva att detta tragiska har hänt deras son, och det är fullt tillräckligt.
Jag lägger ingen skuld alls på föräldrarna. De gjorde som man ska göra i ett rättssamhälle. Men konsekvenserna av att följa lagar och regler i Sverige idag måste diskuteras, det får man inte tiga ihjäl. Vänsterfolket ska hållas ansvarigt.
Citera
2021-10-22, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vem vill vittna och bli mördad?
Ingen intelligent människa.
Citera
2021-10-22, 04:15
Medlem
Han skulle stannat utomlands och fortsatt med det han gjorde bara och inte litat på folk fr Mellanöstern.
Citera
2021-10-22, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag tror att det är Yasins folk som ligger bakom. Springpojkar.

Jag hoppas att de hittas och torteras till döds.

Mina gucci tokens lägger jag på Havals grababbar eftersom Nils dissade hans döda bror. Anledning nog för dessa "heders/respekt/mammas död" primater.
Citera
2021-10-22, 04:17
Medlem
Kan folk sluta prata om Ali Khan? Dom är inga i detta sammanhang. Dom har ingenting i Stockholm att göra. Hade dom ens försökt säga något i Stockholm hade dom blivit raderade väldigt fort. Dom har knappt någon makt i gbg, enbart i Angered.

Tati är en pissluffare som absolut ingen på gatan tar seriöst. Han är en nobody, det är bara på internet som han och hans skruttna familj hypas upp. Dom är ingenting gentemot Biskop eller Bergsjön t ex.

Guldtanden är en annan femma, han är respekterad på gatan, likaså kurderna i Västerås. Men dom kan inte skydda Einar från krig. Vill nån klippa dig så blir du klippt. Ingen är rädd för någon idag på gatan. Det måste folk förstå. Alla kan klippa alla, folk skiter i ditt namn eller vad du har gjort. En kula är en kula oavsett och det avslutar ditt liv så ditt namn spelar ingen roll.
Citera
2021-10-22, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerJaegarn
Mina gucci tokens lägger jag på Havals grababbar eftersom Nils dissade hans döda bror. Anledning nog för dessa "heders/respekt/mammas död" primater.

Du kan ha rätt. Havals grabbar måste hittas. Var håller de till?
Citera
2021-10-22, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Alltid samma visa, två maskerade män som inte lämnar några spår, om rättssystemet hade gett alla de här mördarna lite hårdare straff och skurit av deras pungkulor så hade de kanske varit lite mer stressade vid flykten eller gjort någon tabbe med tanke på vad som hade kunnat hända om man åkt fast. Men men, här i Sverige ger man mördare och kriminella saft och bullar🐭
Spännande vinkel, har inte stött på den tidigare och kan inte låta bli att undra om det ligger något i det du skriver även om det inte var helt seriöst menat.
Citera
2021-10-22, 04:19
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Tycker otroligt synd om hans mor nu.
Citera
2021-10-22, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Pingu
Aldrig hört talas om personen. Jag har lite svårt att få ihop allting, en hiphoppare som skall vara känd blir mördad, inget konstigt med det, men han har ju ett svenskt namn!?

han var svensk
Citera
2021-10-22, 04:20
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888

Inte läst media, säger dem något om bilden?
Citera
2021-10-22, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888

AVRÄTTAD I HAMMARBY SJÖSTAD AV EN TORPED ÄR NI HELT STÖRDA?????????????...............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in