2021-10-22, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Hur vet DP det?
Folk på gatan får nog information snabbare än oss vanliga människor
Citera
2021-10-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Polisen ser ut att ha gripit någon https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/59c5f814-1bc5-49a8-b6de-7949a1381d0e?fit=crop&format=auto&h=1341&q=50&w=19 00&9cd9f8db

Trasig länk, trollar du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Einar? Eller Leksell?

Einar har varit inblandad i en rad händelser som är olämpliga att ha som umgänge.
Dom var kompisar när dom var yngre men känner ju fortfarande varandra så klart.
Citera
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Helikoptrar hörs högljudda i Hagsätra.

Högljudda

Total kaos i denna stad

Du hade föredragit tysta helikoptrar eller vad svamlar du om?
Citera
2021-10-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Kontraktet.
Kolla bilden på Wildsverige insta. Någon går fram och fotar personen när poliserna är där och ger hjälp Det tyder ju på att det är nån känd som ligger där. Einar har liknande skor på sin insta och han brukar vara i Hammarby sjöstad.

Det ser ju dessutom ut som att bilden är tagen inifrån porten, så måste vara en granne eller någon som var med honom då..
Citera
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Fast Einar själv höll väl tyst? Men hans föräldrar deltog i rättegången.

Sen om han haft annat med polisen att göra vet man ju inte, läste någonstans att han hade det men det skrivs himla mycket falskt också så man vet inte vad som är sant.

Oj vad hans NAIVA föräldrar fått betala det högsta priset nu för att dom golade. Ojoj, nu kan dom ångra sig, när det är försent. Vilka puckon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N1po
Folk på gatan får nog information snabbare än oss vanliga människor
Så är det nog
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon1378
Sprids väl snabbt, eller kanske DP personen trollar bara. Vi får vänta tills media går ut med det tills vi kan vara 100% säkra.

Han är stendöd.
Citera
Medlem
Vad får detta för konsekvenser?
Citera
2021-10-22, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Alright, då gör jag det. Samtidigt, idiot som var kvar i Stockholm, och om han nu måste va kvar så gå inte runt själv utan väst.

Killen brände havals döda bror i flera låtar vad ska han förvänta sig ska han ska gå runt helt öppet sådära bättre han stannade i Dubai
Citera
Medlem
är det våran kära einar som har blivit mördad av några kulturberikare ?
Citera
Medlem
Citat:
Det som skiljer Einar från andra är ju att han är svensk och född i Dalarna. Inte typisk gängkriminell på så sätt, det var han väl inte heller? Vad för kriminella handlingar syssla han med isåfall? Han framstår ju på ett helt annat sätt än verkliga gängkriminella som fötts, vuxit upp och lever i ghettona eller med kulturer från sina hemländer.

Ska villigt tillstå att min koll på gangsterrappare är 0, oavsett uppväxtort eller etnicitet på vederbörande. Men om jag får tjejgissa kommer vi att få se fler lintottar i de här kretsarna. Jag skäms ögonen ur mig när barnens klasskompisars medelklasspappor ska vara coola och romantiserar gängkulturen. Fritidsklubben spelar gangsterrap för lågstadieungarna. Vuxenvärlden har fått för sig att vi ska vara barnens kompisar, då går det såhär. Så ja, han skiljer som offer ut sig 2021, men låt oss återkomma i frågan om tio år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in