Citat:
Ursprungligen postat av
BMC64
En konspirationsteori, spännande dela gärna dina tankar, har nån polis sopat nåt under mattan ? är åklagaren emot L eller , som sagt dela gärna vad du tror, som är inte kommer fram i förundersökningen, men helst inget svammel om den sa det å då blev den så arg att det rättfärdigade ett mord, för det flyger inte i en domstol
Jag delar gärna mina undringar och funderingar. Men jag skulle inte kalla det för konspirationsteorier, då jag bara undrar "normala" saker.
Vi vet om vad som har sagt i denna tråd sedan innan, ingen av dessa mådde bra, ingen av dessa personer var "guds bästa barn" om man säger så. Båda trissade varandra med all säkerhet.
Vet vet däremot att Lydia var bostadslös sedan ungefär mitten av april. Det i sig betyder också att Emil hade ett visst övertag på henne, det kan alla räkna ut ju. Om man sen skulle lägga till att de trissar varandra mer, det dricks mer, det bråkas mer, och som jag skrev Emil kunde under denna period exempelvis säga till Lydia "gör si eller så, annars stick". Tar man då in att hon inte kunde sticka någonstans mer än ut på gatan vid en sådan situation, stressen, m.m då finns det säkert många som hade nått bristningsgränsen.
Därför vill man ju gärna veta mer i form av hur var deras relation den sista tiden? Vad skrevs i sms till varandra? Då det är en sådan sak som kan bevisas mer än ord ju. Hade det lovats något mellan dom, som exempelvis huset som först var ute till salu men sen drogs in.
Det finns nog en hel del som kanske kan ge svaret på varför.