2021-10-21, 08:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Bra !

Tyvärr kan jag inte spamma ner Gravskändarens kommentarsfält med detta men jag hoppas att nån annan gör det ? Även om det blir raderat direkt och ni blir avstängda... Annars är det där mycket bra att ha. Man kan lägga det hos tex Cykelmössan, Sheriffen och Matikainen...
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-21 kl. 08:34.
Citera
2021-10-21, 08:43
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Finns något HB sitter med Hon Blågulakorset tanten Eva Donell.
Där hon vädjar om Pengar till Håkans tänder som blivit trasiga av alla dyk i Kalltvatten när han har regulator mellan tänderna på tex Estonia dyket? vilket var ett kännt problem enligt dem.
Undrar var dem pengarna tog vägen?
Har då alldrig hört att tänder tar stryk av kallt vatten någon som har det?
Att att han skulle användt regulator i käften på ett sånt dyk?
Visar bara att han snackar skit!.
Han påstår att han pratade med ytan hur då?
Med en grej mellan tänderna.
Man använder hjälm eller mask på sådana dyk.
Med navelsträng då kan man prata med ytan.
Är otroligt lågt kunnande frånHBs sida om den typen av dykning.
Med tanke på Att han enligt sig själv är bäst i landet på dykning.
Så känns det minst sagt konstigt?

Väldigt konstigt...
Citera
2021-10-21, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
HB är en liten patetisk nolla som ljuger sej fram mot Swishinbetalningar, men han är inte den enda som ska hängas utan de idioter som matar honom med Swish är de riktiga idioterna.
Sen borde du väl se dej själv i spegeln, 474 inlägg hittills här på fb, alla 474 är kritiska eller barnsliga inlägg om HB, i min värld är du betydligt dummare än Bergmark, han får ju ut något av sin aktivitet.
Man kan ju undra om du har en mindre personlig vendetta mot Bergmark eller vad driver dej till detta vansinne?

(Notis: Du står för nästan 15% av alla inlägg i tråden sedan du började skriva i den, Maj 21.)

Jag tycker inte man ska utge sig för något man inte är!
Och tjäna pengar på det.
Att vältra sig i Estonia och tigga pengar på det tycker jag är vidrigt!.
Sen får du tycka vad du vill.
Citera
2021-10-21, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Håller med dig. Fyfan vilka sorgliga figurer det finns härinne. .
Att sitta och spy regelbunden dynga på någon och hitta grejer att anmärka på (tex alkoholproblem) är ju förjävla tragiskt alltså. Förmodligen skräpväljare från nuvarande regeringspartier.

Är det påhitt att Håkan finansierar sitt missbruk genom tiggeri på YT?
När blev det vänster att påstå det.?
Citera
2021-10-21, 09:09
Medlem
Är otroligt mycket kritik mot min person varje gång jag skriver sakligt om HBs dykningar
Märkligt?.
Trodde tråden handlade om Håkan Bergmark och inte om mig?
Citera
2021-10-21, 09:32
Medlem
Ovralls avatar
Kan hålla med om att Ritva balanserar på gränsen mellan saklig debatt och personliga påhopp, och det får stå för Ritva. Den väsentliga skillnaden är att Ritva inte tigger pengar av oss som anser att Håkan är en charlatan, och inte heller gör anspråk på något sanningsbudskap som bygger på grov okunskap om samhället som Håkan gör. Ritva förefaller inte heller vara någon mytoman, åtminstone inte i det här sammanhanget.
Citera
2021-10-21, 09:39
Medlem
Goodinbeds avatar
En video från Båtklubben. Han har lämnat in sin gamla bil på reparation. Vad nu en blandmissbrukare som han som aldrig är opåverkad ska ha bil till ? Det är anmält till polisen att han är ute och åker i alla fall och jag hoppas dom tar honom. Han skulle behöva sitta ett par månader i fängelse utan sprit och få nyktra till... Sen är han tillbaka i skiten direkt igen men det skulle göra dåren gott. Lite samtalsterapi också.

FY FAN hur han ser ut. Han ser ut att vara över 80 och är 62. Hans liv tar hårt på honom. Bilverkstäder i Stockholm är dyrt. Nu måste han gråta ut på Youtube igen så han kan lösa ut bilen.

https://www.youtube.com/watch?v=fmXYmEq42XA
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-21 kl. 09:49.
Citera
2021-10-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Nu kallar han vaccineringen ett planerat massmord på rumble
Orerar om lite allt möjligt runt covid-19
Han länkar dit via Youtube
Undrar vad Youtube tycker om det egentligen?

Ja, alla som har tagit sprutan ska dö, så blir det bara såna som Håkan och hans följare kvar.

Måste vara typ världens sämsta idé av globalisterna eller vilka det nu är som styr...
Citera
2021-10-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Kan hålla med om att Ritva balanserar på gränsen mellan saklig debatt och personliga påhopp, och det får stå för Ritva. Den väsentliga skillnaden är att Ritva inte tigger pengar av oss som anser att Håkan är en charlatan, och inte heller gör anspråk på något sanningsbudskap som bygger på grov okunskap om samhället som Håkan gör. Ritva förefaller inte heller vara någon mytoman, åtminstone inte i det här sammanhanget.

Och i vilket sammanhang är jag mytoman menar du?
Citera
2021-10-21, 10:05
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Ja, alla som har tagit sprutan ska dö, så blir det bara såna som Håkan och hans följare kvar.

Måste vara typ världens sämsta idé av globalisterna eller vilka det nu är som styr...

Dom tänkte lite fel där.
Citera
2021-10-21, 10:15
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Är otroligt mycket kritik mot min person varje gång jag skriver sakligt om HBs dykningar
Märkligt?.
Trodde tråden handlade om Håkan Bergmark och inte om mig?

Håll dej isf till kritik, inte en massa barnsliga inlägg där enda syftet är att förlöjliga Bergmark.
Bergmark är en bluff, en liten patetisk människa det vet alla.

Om du inte nu har något personligt agg mot Bergmark utan som du skriver "bara" tycker att hans agerande är omoraliskt så är ditt agerande här inne ett svar på att du är befriad från normal intelligens, egentligen ett rätt tragiskt öde.
Citera
2021-10-21, 11:30
Medlem
HVIT.s avatar
Fan vad Håkan ser sliten ut! Ögonen ser grå och hängande ut. Är han sjuk?
https://www.youtube.com/watch?v=fmXYmEq42XA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in