2021-10-20, 08:11
Medlem
Cameltotems avatar
Vad de håller på. Borde de inte lägga allt sitt fokus på tävla? De ska ju vara iskalla maskiner som sätter undan allt i sitt liv för sporten.

Eller ja, de som vinner gör ju det.
Citera
2021-10-20, 09:14
Medlem
Efter vad jag hört tar Hanna Öberg den inte i tvåan under tävlingsveckor pga att hon vet att hon kommer få duktigt med smisk av Tiril Eckhoff och därmed inte vill vara öm i de bakre regionerna på förhand
Senast redigerad av Xoleraz 2021-10-20 kl. 09:28.
Citera
2021-10-20, 12:26
Medlem
Hört att anna gillar att ta den i tvåan efter gympassen. Då använder de inte glidmedel heller.
Citera
2021-10-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Efter vad jag hört tar Hanna Öberg den inte i tvåan under tävlingsveckor pga att hon vet att hon kommer få duktigt med smisk av Tiril Eckhoff och därmed inte vill vara öm i de bakre regionerna på förhand
Hörde också det av en källa inom förbundet..
Citera
2021-10-20, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Jösses.

Jesper Nelin var ihop med Hanna Öberg.

Martin Ponsiluoma var ihop med Fanny Johansson.
---
Nu har de bytt partners:

Martin Ponsiluoma är ihop med Hanna Öberg.

Jesper Nelin är ihop med Fanny Johansson (som Ponsiluoma nyss skaffat barn med?)

Känns mer eller mindre som rena rama mellanstadiet! Och verkar det inte som att Jesper Nelin och Fanny Johansson mer eller mindre blev ihop för att hämnas på Öberg och Ponsiluoma?

Det enda som återstår nu är väl att Hanns syster Elvira Öberg blir ihop med någon av Hannas ex i landslaget, som strössel på tårtan?

Föga märkligt att stämningen i landslagstruppen inte är bra!
---
– Martin och Fanny var ihop fram till VM när Martin tog (guld)medaljen och det verkar ha förändrat saker. Då åkte han hem och gjorde slut med Fanny. Efter VM var det tävlingar i Tjeckien och det var då det började komma fram att han verkade vara intresserad av Hanna istället. I Tjeckien var det kaos. Då mådde jag inte bra, säger Jesper Nelin.

– Det är sällan det är en polare som träffar ens förra tjej. Det fanns inte på världskartan, men såhär i efterhand kan jag förstå tendenserna, fortsätter Nelin.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/OrWXvO/karleksdrama-i-skidskyttelandslaget

ElitIdrottare är nog oftast mentalt efterblivna
Citera
2021-10-20, 12:35
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Varför suger inte Hanna? Stackars Ponsi då har han ju gjort ett nerköp
Citera
2021-10-20, 13:17
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Jösses.

Jesper Nelin var ihop med Hanna Öberg.

Martin Ponsiluoma var ihop med Fanny Johansson.
---
Nu har de bytt partners:

Martin Ponsiluoma är ihop med Hanna Öberg.

Jesper Nelin är ihop med Fanny Johansson (som Ponsiluoma nyss skaffat barn med?)

Känns mer eller mindre som rena rama mellanstadiet! Och verkar det inte som att Jesper Nelin och Fanny Johansson mer eller mindre blev ihop för att hämnas på Öberg och Ponsiluoma?

Det enda som återstår nu är väl att Hanns syster Elvira Öberg blir ihop med någon av Hannas ex i landslaget, som strössel på tårtan?

Föga märkligt att stämningen i landslagstruppen inte är bra!
---
– Martin och Fanny var ihop fram till VM när Martin tog (guld)medaljen och det verkar ha förändrat saker. Då åkte han hem och gjorde slut med Fanny. Efter VM var det tävlingar i Tjeckien och det var då det började komma fram att han verkade vara intresserad av Hanna istället. I Tjeckien var det kaos. Då mådde jag inte bra, säger Jesper Nelin.

– Det är sällan det är en polare som träffar ens förra tjej. Det fanns inte på världskartan, men såhär i efterhand kan jag förstå tendenserna, fortsätter Nelin.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/OrWXvO/karleksdrama-i-skidskyttelandslaget

Ö mentalitet
Citera
2021-10-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostraffad.Arab
Därför att Hanna kommer från ett laestadianskt hem. Där är det en synd att suga, säd får ej gå till spillo, utan måste tas emot med vidöppen vulva.
Borde kunna göra undantag med tanke på idrottskarriären. Atm etc.
Citera
2021-10-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenneth
Bara flator i SDHL och mest fjollor i SHL.
Det kommer inte fungera.

Mm det var min "poäng". 😉
Citera
2021-10-20, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Skidskytte är väl fasiken den absolut tråkigaste sporten som finns, så det förvånar mig inte ett dugg om de funderar på partnerbyte i skidspåren.

Längdskidor är 10x ggr tråkigare än skidskytte väl?
Citera
2021-10-20, 16:06
Medlem
Kommer Stina Nilsson att blanda sig i denna ormgrop?
Citera
2021-10-20, 16:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Vad de håller på. Borde de inte lägga allt sitt fokus på tävla? De ska ju vara iskalla maskiner som sätter undan allt i sitt liv för sporten.

Eller ja, de som vinner gör ju det.

Kan man tycka. Kärlek är eller åtminstone har varit förbjudet i många sammanhang där det gällt att få till en grupp som vinner. Om det nu gällt företag, inom militären eller som här idrottare. Kan lätt bli tjafs om det tar slut och det är inte så att man bara kan byta ut säg Hanna. Hon kanske tvingas köra stafett med tidigare lovers och det finns bitterhet där.

Men idag även om det fanns sådana regler så är det väl lönlöst att få unga människor speciellt att efterleva dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in